airzena
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/03/2012
- Μηνύματα
- 954
- Likes
- 28
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TGZ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- UGTB
Ανεξερεύνητη παραμένει η προέλευση των σημερινών Αλβανών, η σημερινή ονομασία τους διεθνής και ντόπια (καθώς και η γλώσσα τους) παρά την εντύπωση που επικρατεί ότι είναι απόγονοι των αρχαίων Ιλλυρικών φύλων, υπάρχουν ισχυρότατες ενδείξεις πως οι σημερινοί Αλβανοί, (η πλειοψηφία τους τουλάχιστον) προέρχονται από περιοχές της Ασίας. Αυτή η υπόθεση ενισχύεται από το γεγονός της γλωσσικής ασυνέχειας αλλά και από την ποικιλομορφία της πληθυσμιακής σύνθεσης. Είναι στα χρόνια της εκστρατείας του Μεγάλου Αλεξάνδρου, όπου για πρώτη φορά καταγράφεται ιστορικά ένα-εχθρικό έθνος με την ονομασία Αλβανοί, και με τη χώρα τους να βρίσκεται στη δυτική όχθη της Κασπίας. (Αρριανός). Τις ίδιες αναφορές συναντάμε στον Πλούταρχο, τον Στράβωνα, τον Κλαύδιο Πτολεμαίο, τον Διόδωρο το Σικελιώτη, τον Διονύσιο τον περιηγητή, καθώς και τον Στέφανο Βυζάντιο. Πρόκειται για ένα σύμπλεγμα φυλών που προέρχεται από την ασιατική Αλβανία ,το σημερινό Dagestan. Στα σύνορα του σημερινού Αζερμπαϊτζάν και Ρωσίας στον Καύκασο. Το όνομα αυτών: Άβαροι. Μέχρι τον 5ο και 6ο αι. μ. Χ οι Άβαροι αναμιγνύονται με τους Σκορδίσκους και εγκαθίστανται στην περιοχή Σάλωνα της Δαλματίας, σημερινό Solin. Τότε ξεκίνησε και η ανάμιξη των Αβάρων με τα βόρεια Ιλλυρικά φύλλα, που λίγο παλαιότερα είχαν σπρώξει νοτιότερα γότθοι επιδρομείς.
Έχοντας αυτά υπ όψη μας αυτά ξεκινήσαμε από την IST για Μπακού. Η τιμή του εισιτηρίου άκρως κοντρολαρισμένη με φτηνότερη της Azerbaijan Airlines. Δεν υπάρχει περίπτωση να το βρεις λιγότερο των €250 έκτος και εάν πετάξεις από SAW και ώρες άθλιες φτάνοντας στο Μπακού 4 η ώρα τα χαράματα. Εμείς καλοπερασάκηδες, και καθώς η διαφορά τιμής είναι της τάξης των €25, αποφασίσαμε να πάρουμε την J2 076.
20 ώρες πριν την πτήση προσπάθησα να κάνω ηλεκτρονικό check in αλλά το σύστημά τους δεν σε αφήνει να κάνεις από ταμπλέτα, οπότε στην πόλη άρχισα την άγρα υπολογιστή. Έκανα την επιλογή της θέσης και την επόμενη ημέρα με το μετρό καταφτάσαμε στο Ataturk. Επιβιβαζόμαστε από το κτήριο του IST στο λεωφορείο και μας κατευθύνει στο Babek (πόλη στο Nakhchivan) ένα Β767-32LER του 2011.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Παραμένει η απορία μου γιατί χρησιμοποιούν αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων σε αυτό το δρομολόγιο, η μόνη εξήγηση που δίνω είναι ότι το σκέλος GYD-IST γίνεται σε καλή ώρα 10 το πρωί και το αεροσκάφος είναι γεμάτο με 198 επιβάτες.
Ανεβαίνουμε την σκάλα στην μεσαία πόρτα και μας καλοδέχεται μια ευγενική αεροσυνοδός, βρίσκω ευκαιρία να πάρω φωτό της business class
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
όπου η αεροσυνοδός ήταν πολύ περίεργη γιατί με ενδιέφερε τέτοια φωτό. Άντε να της εξηγήσεις ότι είμαι aviation freak. Είδη είχε αρχίσει να με κοιτάει σαν εξωγήινο. Κατευθύνομαι στην θέση μου στην οικονομική
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
και χαζεύω το IFE όπου σε λίγο καταφθάνει η αεροσυνοδός με ζεστές πετσέτες. Τι ευχάριστη έκπληξη, αυτή την υπηρεσία είχα πολύ καιρό να την χαρώ. Μετά την αναχώρηση μας μοιράζουν ακουστικά για το IFE και κουβέρτες (τις οποίες σχολαστικά τις μαζεύουν λίγο πριν την προσγείωση) σε λίγο καταφτάνει και ο εφημεριδοπώλης αλλά δεν ασχολήθηκα γιατί τα Αζέρικα και τα Τούρκικά μου είναι ανύπαρκτα. Ασχολήθηκα με το IFE που το βρήκα εύχρηστο με 5 κατηγοριών ταινίες, TV προγράμματα, μουσική, παιχνίδια, και ντοκιμαντέρ για την ιστορία της εταιρείας. Οι ταινίες λίγο παλιές αλλά διάλεξα την In Time του 2011. (στην επιστροφή διάλεξα την Tower Heist του 2011)
Καταφτάνει ο χυμός και τα φιστίκια για καλωσόρισμα.
Μετά από λίγο καταφτάνει και το φαγητό, αν και κατά την αγορά του εισιτηρίου είχα ζητήσει LFML το ελληνικό γραφείο την έκανε την κουτσουκέλα του, δεν είχαν ενημερωθεί αλλά δεν υπήρξε πρόβλημα γιατί υπήρχαν 3 επιλογές μοσχάρι, κοτόπουλο, ψάρι. (στην επιστροφή στο πρωινό υπήρχε η επιλογή της ομελέτας, λουκάνικων, πανκέικ)
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Μετά έρχονται οι χυμοί ή τα ποτά και μετά το γεύμα παρέχεται ο καφές ή το τσάι. Μετά από όλα αυτά βόλτα για την τουαλέτα και για μια φωτό της καμπίνας.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Μετά από 2 ώρες και 40 λεπτά (στο τσακ που τελείωνε η ταινία μου), προσγειωνόμαστε στο Heydar Aliyev International που εκτός του υπάρχοντος κτηρίου κατασκευάζουν και άλλο το οποίον θα είναι των Διεθνών πτήσεων και το υπάρχον θα είναι για τα εσωτερικά δρομολόγια.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Και μια ευκαιρία να πάρω φωτό του άλλου τύπου (δικά τους & ενοικιασμένων) αεροσκαφών που χρησιμοποιούν, ένα Β757 του 2000 ονομαζόμενο Nakhchivan, (όπως καταλάβατε η απομονωμένη περιοχή του Νακχιβάν και η κατεχόμενη περιοχή από τους Αρμένιους του Ναγκόρνο Καραμπάχ παίζει πολύ στην ονοματολογία των αεροσκαφών) θα αντικατασταθούν με 4 Embraer 170 και 2 Embraer 190 που περιμένουν να παραλάβουν σύντομα εντός του 2013 και θα είναι βαμμένα όπως το Α340.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Στο αεροδρόμιο ήταν παρκαρισμένο και το ολοκαίνουργιο Α340-500 που ξεκινάει το GYD-PEK
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
αλλά κυρίως το αγόρασαν για να κάνουν σύντομα το GYD-JFK μέχρι να παραλάβουν τα δικά τους Β787 το 2014?.
Η εμπειρία της εταιρείας από της καλύτερες, κρίμα που οι Ευρωπαϊκές έχασαν αυτά τα επίπεδα εξυπηρέτησης και καταλήγουμε σε Ανατολικότερων χωρών εταιρείες για να έχουμε εξυπηρέτηση επιπέδου για τον μέσο όρο επιβατών. Καλά που δεν ανοίγουν την γραμμή GYD-ATH γιατί η Α3 θα είχε μεγάλο πρόβλημα να τους ανταγωνισθεί στην εξυπηρέτηση. Το μειονέκτημα της εταιρείας το πολύ περιορισμένο δίκτυο, οπότε δεν σου δίνεται η ευκαιρία για να τους ξαναχρησιμοποιήσεις.
Η διαμονή μας στο Μπακού ήταν έκπληξη γιατί είναι μια πεντακάθαρη, παλιά και σύγχρονη πόλη με περιποιημένους ευχάριστους κατοίκους. Στην Αλβανία του Καυκάσου που φτάσαμε μετά από 4 ώρες οδήγησης σε καλοφτιαγμένους δρόμους σε έναν πανέμορφο και καταπράσινο Καύκασο, είδαμε το Khan’s Saray κτήριο του 14 αιώνα στο χωριό Seki (Sheki)
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
και μια χριστιανική εκκλησία του 1 ή 2 αιώνα στο χωριό Kish.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Η Αλβανία του Καυκάσου στο Αζερμπαϊτζάν, αποτελείτε από 8 χωριά, μεγαλύτερο είναι το Γκαμπαλά, όπου έχει πολύ τουρισμό για χειμερινά σπορ. Γενικά η περιοχή είναι Αλπικού τοπίου με πολλές κατασκηνώσεις.
Έχοντας αυτά υπ όψη μας αυτά ξεκινήσαμε από την IST για Μπακού. Η τιμή του εισιτηρίου άκρως κοντρολαρισμένη με φτηνότερη της Azerbaijan Airlines. Δεν υπάρχει περίπτωση να το βρεις λιγότερο των €250 έκτος και εάν πετάξεις από SAW και ώρες άθλιες φτάνοντας στο Μπακού 4 η ώρα τα χαράματα. Εμείς καλοπερασάκηδες, και καθώς η διαφορά τιμής είναι της τάξης των €25, αποφασίσαμε να πάρουμε την J2 076.
20 ώρες πριν την πτήση προσπάθησα να κάνω ηλεκτρονικό check in αλλά το σύστημά τους δεν σε αφήνει να κάνεις από ταμπλέτα, οπότε στην πόλη άρχισα την άγρα υπολογιστή. Έκανα την επιλογή της θέσης και την επόμενη ημέρα με το μετρό καταφτάσαμε στο Ataturk. Επιβιβαζόμαστε από το κτήριο του IST στο λεωφορείο και μας κατευθύνει στο Babek (πόλη στο Nakhchivan) ένα Β767-32LER του 2011.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Παραμένει η απορία μου γιατί χρησιμοποιούν αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων σε αυτό το δρομολόγιο, η μόνη εξήγηση που δίνω είναι ότι το σκέλος GYD-IST γίνεται σε καλή ώρα 10 το πρωί και το αεροσκάφος είναι γεμάτο με 198 επιβάτες.
Ανεβαίνουμε την σκάλα στην μεσαία πόρτα και μας καλοδέχεται μια ευγενική αεροσυνοδός, βρίσκω ευκαιρία να πάρω φωτό της business class
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
όπου η αεροσυνοδός ήταν πολύ περίεργη γιατί με ενδιέφερε τέτοια φωτό. Άντε να της εξηγήσεις ότι είμαι aviation freak. Είδη είχε αρχίσει να με κοιτάει σαν εξωγήινο. Κατευθύνομαι στην θέση μου στην οικονομική
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
και χαζεύω το IFE όπου σε λίγο καταφθάνει η αεροσυνοδός με ζεστές πετσέτες. Τι ευχάριστη έκπληξη, αυτή την υπηρεσία είχα πολύ καιρό να την χαρώ. Μετά την αναχώρηση μας μοιράζουν ακουστικά για το IFE και κουβέρτες (τις οποίες σχολαστικά τις μαζεύουν λίγο πριν την προσγείωση) σε λίγο καταφτάνει και ο εφημεριδοπώλης αλλά δεν ασχολήθηκα γιατί τα Αζέρικα και τα Τούρκικά μου είναι ανύπαρκτα. Ασχολήθηκα με το IFE που το βρήκα εύχρηστο με 5 κατηγοριών ταινίες, TV προγράμματα, μουσική, παιχνίδια, και ντοκιμαντέρ για την ιστορία της εταιρείας. Οι ταινίες λίγο παλιές αλλά διάλεξα την In Time του 2011. (στην επιστροφή διάλεξα την Tower Heist του 2011)
Καταφτάνει ο χυμός και τα φιστίκια για καλωσόρισμα.
Μετά από λίγο καταφτάνει και το φαγητό, αν και κατά την αγορά του εισιτηρίου είχα ζητήσει LFML το ελληνικό γραφείο την έκανε την κουτσουκέλα του, δεν είχαν ενημερωθεί αλλά δεν υπήρξε πρόβλημα γιατί υπήρχαν 3 επιλογές μοσχάρι, κοτόπουλο, ψάρι. (στην επιστροφή στο πρωινό υπήρχε η επιλογή της ομελέτας, λουκάνικων, πανκέικ)
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Μετά έρχονται οι χυμοί ή τα ποτά και μετά το γεύμα παρέχεται ο καφές ή το τσάι. Μετά από όλα αυτά βόλτα για την τουαλέτα και για μια φωτό της καμπίνας.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Μετά από 2 ώρες και 40 λεπτά (στο τσακ που τελείωνε η ταινία μου), προσγειωνόμαστε στο Heydar Aliyev International που εκτός του υπάρχοντος κτηρίου κατασκευάζουν και άλλο το οποίον θα είναι των Διεθνών πτήσεων και το υπάρχον θα είναι για τα εσωτερικά δρομολόγια.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Και μια ευκαιρία να πάρω φωτό του άλλου τύπου (δικά τους & ενοικιασμένων) αεροσκαφών που χρησιμοποιούν, ένα Β757 του 2000 ονομαζόμενο Nakhchivan, (όπως καταλάβατε η απομονωμένη περιοχή του Νακχιβάν και η κατεχόμενη περιοχή από τους Αρμένιους του Ναγκόρνο Καραμπάχ παίζει πολύ στην ονοματολογία των αεροσκαφών) θα αντικατασταθούν με 4 Embraer 170 και 2 Embraer 190 που περιμένουν να παραλάβουν σύντομα εντός του 2013 και θα είναι βαμμένα όπως το Α340.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Στο αεροδρόμιο ήταν παρκαρισμένο και το ολοκαίνουργιο Α340-500 που ξεκινάει το GYD-PEK
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
αλλά κυρίως το αγόρασαν για να κάνουν σύντομα το GYD-JFK μέχρι να παραλάβουν τα δικά τους Β787 το 2014?.
Η εμπειρία της εταιρείας από της καλύτερες, κρίμα που οι Ευρωπαϊκές έχασαν αυτά τα επίπεδα εξυπηρέτησης και καταλήγουμε σε Ανατολικότερων χωρών εταιρείες για να έχουμε εξυπηρέτηση επιπέδου για τον μέσο όρο επιβατών. Καλά που δεν ανοίγουν την γραμμή GYD-ATH γιατί η Α3 θα είχε μεγάλο πρόβλημα να τους ανταγωνισθεί στην εξυπηρέτηση. Το μειονέκτημα της εταιρείας το πολύ περιορισμένο δίκτυο, οπότε δεν σου δίνεται η ευκαιρία για να τους ξαναχρησιμοποιήσεις.
Η διαμονή μας στο Μπακού ήταν έκπληξη γιατί είναι μια πεντακάθαρη, παλιά και σύγχρονη πόλη με περιποιημένους ευχάριστους κατοίκους. Στην Αλβανία του Καυκάσου που φτάσαμε μετά από 4 ώρες οδήγησης σε καλοφτιαγμένους δρόμους σε έναν πανέμορφο και καταπράσινο Καύκασο, είδαμε το Khan’s Saray κτήριο του 14 αιώνα στο χωριό Seki (Sheki)
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
και μια χριστιανική εκκλησία του 1 ή 2 αιώνα στο χωριό Kish.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Η Αλβανία του Καυκάσου στο Αζερμπαϊτζάν, αποτελείτε από 8 χωριά, μεγαλύτερο είναι το Γκαμπαλά, όπου έχει πολύ τουρισμό για χειμερινά σπορ. Γενικά η περιοχή είναι Αλπικού τοπίου με πολλές κατασκηνώσεις.