Εχοντάς διαβάσει το άρθρο έχω να επισημάνω τα εξής
1)Επειδή έτυχε να έχω δει τα MAYDAY και για τρία ατυχήματα:
α)Στο Α320 στην επίδειξη:
Ο χάρτης που δώσανε στον πιλότο δεν είχε έδειχνε το δάσος
Ο πιλότος δεν έκανε αναγνωριστική βόλτα πάνω από το χωράφι που θα έκανε το low-pass
Ο πιλότος υποστηρίζει ότι οι κηνιτήρες άργησαν πολύ να ανταποκριθούν στο γκάζι που έδωσε.
Τέλος, ισχυρίζεται ότι κόψανε 5second από τα μαύρα κουτιά.Πολύ σοβαρή κατηγορία αλλά είχαν καλούς λόγους να το κάνουν αφού ήταν το πιο τεχνολογικά προηγμένο αεροσκάφος της εποχής του και η μεγάλη ευκαιρία της τότε ανερχόμενης Airbus
β)Air inter.
Μεγάλη σχεδιαστική βλακεία.
Το 3.3 που καταχώρισαν οι πιλότοι στον αυτόματο μπορούσε να είναι χιλιάδες πόδια ή μοιρες σε ρυθμό καθόδου.
Η αεροπορική δεν μπορούσε να έχει και τεράστια ευθύνη
γ)Το cocnorde.
Στην περίπτωση του ατυχήματος δεν αναφέρει
πουθενά τον παράγοντα Continental!!!
Αυτό δείχνει έλλειψη αντικειμενικότητας.
Όσο για αυτά που λέει με το rudder στα Concorde παρόμοια προβλήματα είχαν και τα 737.
Μία αντλία η οποία κουνούσε πέρα δώθε ένα μικρό έμβολο που έδινε κίνηση στο rudder κολλούσε από το κρύο.
Πέσανε δυο-τρία αλλά το καταλάβανε.
Μάλιστα ο φάκελος των πρώτων ατυχημάτων έκλεισε χωρίς να έχει βρεθεί καμία αιτία(ΠΟΛΥ σπάνιο).
2)
It is probable that all of these problems were caused by inadequate Concorde maintenance thoroughness at both airlines, caused by the negative feelings of too many of their key executives against the airplane’s continued operation, with numerous Captain’s errors on AF Flight #4590 contributing to the 2000 Gonesse crash as well.
Εδώ ο συγγραφέας παραφέρεται και χάνει κάθε έννοια αντικειμενικότητας.
Θέλει να μας πει ότι το μισούσαν σαν τον γέρο που δεν πεθαίνει και συνεχίζει να παίρνει σύνταξη;;;
Έλεος.Σε αυτό το σημείο μου θυμίζει πολύ Έλληνα δημοσιογράφο.
3)
Just look at the Boeing B-52 bomber, which has been flying for 56 years, and the McDonnell Douglas DC-8-60/70 Series, which has been flying for 44 years, as only two relevantexamples
Συγκρίνει τα ασύγκριτα!!!
Το Β-52 είναι στρατιωτικό. Αλλιώς δρούνε οι αερπορικές αλλιώς ο στρατός.
Το DC-8 δεν το έχω δει πρόσφατα να πετάει σαν επιβατικό -όυτε στο Ιράν.Αλλά μόνο σαν cargo της κακιάς ώρας.
Στα δύο παραπάνω όσοι μπαίνουν πληρώνονται,ενώ στο concorde μόνο όσοι τα σκάνε. Η διαφορά είναι παραπάνω από εμφανής!
4)
(5)While AF rushed to get its Concordes out of the skies to keep M. Spinetta happy
(M. Spinetta was in a great hurry)
Εδώ φαίνεται ότι ο τύπος έχει μια εμπάθεια με τον Spinneta ειδικά.Αφού και η ΒΑ έκανε τα ίδια και δεν ειρωνεύεται τον CEO της.
5)Δεχόμενος ότι
όλα αυτά που γράφει είναι αλήθεια θελώ να τονίσω:
Ποιος ήταν ο τελικός σκοπός μιας τέτοιας πράξης που δυνητικά κόστισε αρκετές δεκάδες εκατομύρια από τα ταμεία των δύο εταιριών;
Δεν τον λέει ΠΟΥΘΕΝΑ παρά μόνο μιλάει για δολοπλοκίες και προδοσίες.
Α, και κάτι άλλο.
Ποιος πρόδωσε ποιον σε αυτή την ιστορία;
Δεν το ξεκαθαρίζει πουθενά αυτό. Μάλλον αυτός "σπάστηκε" επειδή δεν μπορεί να κάνει πλέον ρεκόρ και εκδρομούλες.
Είναι δυνατόν τα δοιηκητικά συμβούλια των δύο εταιριών που απαρτίζονται από πολλούς ανθρώπους να λαμβάνουν αποφάσεις τέτοιας σημασίας μόνο έχοντας στο μυαλό ένα μίσος το οποίο δεν ξέρουμε που αρχίζει και που τελειώνει.
Στο θέμα των ανταλλακτικών.
Να θυμίσω ότι η IBM διέλυσε τον υπολογιστή που νίκησε τον Κασπάροφ στο σκάκι πράγμα που μπορεί να ειναι πολύ μεγαλύτερο επίτευγμα από το Concorde.
Για το θέμα της "αιώνιας" δυνατότητας πτήσεων.
ΌΛΑ τα εξαρτήματα έχουν χρόνο ζωής. Βέβαια με σωστή συντήρηση μπορεί να αυξηθεί έως ένα βαθμό.
Από κάποιο σημείο και μετά είναι εντελώς ασύμφορο το να επισκευάζεις και να χάνεις λεφτά.
Πρέπει επίσης να ξέρουμε ότι ο σκοπός των εταιριών είναι να βγάλουν λεφτά και αυτός είναι καλός λόγος για να γίνει "οτιδήποτε".
Τελικά το κείμενο κινείται συναισθηματικά και σκοπό έχεις να πεί ο ανγνώστης :"Κρίμα ήταν το κακόμοιρο το αδικήσανε αυτοί οι κακοί άνθρωποί".