Ανανέωση στόλου narrow body, Α320neo ή Β738max;

  • Thread starter OA702
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA702

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
324
Likes
95
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ASDA
Νέο τοπικό μιάς και απ' ότι φαίνεται το θέμα της ανανέωσης -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- μπαίνει στην τελική ευθεία
Στο δεύτερο εξάμηνο του 2017 θα ληφθούν οι αποφάσεις για το την επόμενη παραγγελία προμήθειας νέων αεροσκαφών της Aegean σύμφωνα με όσα ανέφερε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Ευτύχιος Βασιλάκης, μιλώντας στην έδρα της Airbus στην Τουλούζη κατά την τελετή παράδοσης ενός νέου Airbus A320ceo.

Η διοίκηση της Aegean δεν επείγεται να προχωρήσει άμεσα σε νέα παραγγελία αναμένοντας τα δεδομένα που θα διαμορφωθούν σε αρκετά μέτωπα:

- την εξέλιξη της επιβατικής κίνησης κατά τη φετινή, ιδιαίτερα ρευστή, τουριστική περίοδο
- τα συμπεράσματα από την πρώτη περίοδο πτήσεων των δύο ολοκαίνουργιων τύπων αεροπλάνων που την ενδιαφέρουν: του A320neo της ευρωπαϊκής Airbus και του B-737max της αμερικανικής Boeing.
- Τους όρους χρηματοδότησης μιας νέας παραγγελίας. Θέμα το οποίο συνδέεται άμεσα με την κατάσταση που θα βρίσκεται η ελληνική οικονομία τους επόμενους μήνες και την άρση των capital controls.

Η εξασφάλιση χρηματοδότησης με καλούς όρους είναι πρωταρχικής σημασίας για τη διοίκηση της Αegean καθώς τα τελευταία τέσσερα αεροπλάνα της προηγούμενης παραγγελίας στην Airbus παραλήφθηκαν με τη χώρα να βρίσκεται σε καθεστώς capital controls, με ότι αυτό συνεπάγεται.
:arrow: http://www.euro2day.gr/news/enterpr...proetoimazei-to-epomeno-ntil-me-airbus-h.html

Γνώμες, απόψεις, ενστάσεις, όλα δεκτά :cool:

Ά, κι ας μείνουμε στο θέμα, narrow body κι όχι αν, τι και πότε θα πάρει wide. Όταν υπάρξει τέτοια πληροφόρηση, το συζητάμε...
 
Πολυ δύσκολο το βλέπω να αλλάξει από airbus σε boeing. Πολύ μεγάλο το κόστος αυτήν την στιγμή. Θα μου πεις πως άλλαξε πριν. Θεωρώ εγώ πάντως ότι κατα 99,9999% ότι θα συνεχίσει με τον ίδιο προμηθευτή και μετά ένας από τους λόγους είναι και το backlog πέραν των άλλων.
 
Εγω θα ήθελα πολύ να μάθω αν το ταμείο της εταιρίας που στο εννεάμηνο ήταν 300+ εκατομμύρια Ευρώ βρίσκεται δεσμευμένο ολόκληρο στην Ελλάδα (λόγω CC) ή ένα μέρος του είναι στο εξωτερικό.
Βασικότερα, πόσα εχει στο εξωτερικό ελεύθερα να τα κάνει ότι θέλει και πόσα στην Ελλάδα?
Και αν κάποιος γνωρίζει, πόσο εύκολο είναι να πάρει έγκριση για εξαγωγή χρημάτων που βρίσκονται εδώ, μπορεί να γίνει με αιτιολόγηση την αγορά των αεροσκαφών σχετικά εύκολα?
Για άλλους σκοπούς?
 
Για επαγγελματικη αγορά (την οποία συνοδεύει τιμολόγιο) μπορείς να κάνεις εξαγωγή χρημάτων μέσω τράπεζας.
Τώρα αν κατάφεραν να αγοράσουν αεροπλάνο ενώ μόλις είχαν αρχίσει τα capital (αρχικά δεν έβγαινε για κανένα λόγο τέτοιο χρηματικό ποσό) τότε αυτό δείχνει ότι ίσως είχαν προκαταβαλει ήδη σχεδόν ολόκληρη την αξία του αεροπλάνου ή υπάρχει και έξω λογαριασμός της εταιρείας (το οποίο θεωρώ τίμιο και λογικό, είναι μια μεγάλη εταιρεία με πολλές συναλλαγές με εξωτερικό οπότε γιατί να μην έχει). Μπορεί να ισχύουν και τα δύο, η αξία είναι τεράστια δε νομίζω να γίνεται παραγγελία χωρίς προκαταβολή και ούτε να συνεχίζεται η κατασκευή χωρίς τμηματικη εξόφληση.
 
Να πω και εγώ την γνώμη μου και την άποψη μου, απο πλευράς ανέσεων το NEO είναι μακράν καλύτερο, το πιλοτήριο και τα galleys πολύ πιο άνετα για τα crew καθώς και η καμπίνα για τους επιβάτες.
 
Δηλαδή έχεις μπει και σε Α320ΝΕΟ και σε 737ΜΑΧ; Εντάξει, στο πρώτο μπορεί, αλλά στο δεύτερο; Μήπως ήσουν test pilot στη Boeing; Πιο πολύ για airbus fanboy μου κάνεις. Γενικότερα, μη βιάζεστε να κάνετε συγκρίσεις βασιζόμενοι στο κλασσικό Α320 vs 737. Έχουν αλλάξει πολλά (πχ. seat pitch). Τέλος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας.

Και πάλι, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι η Aegean θα πάει με το airbus.
 
Καραμήτρος Air":poqag86g said:
Εγω θα ήθελα πολύ να μάθω αν το ταμείο της εταιρίας που στο εννεάμηνο ήταν 300+ εκατομμύρια Ευρώ βρίσκεται δεσμευμένο ολόκληρο στην Ελλάδα (λόγω CC) ή ένα μέρος του είναι στο εξωτερικό.
Βασικότερα, πόσα εχει στο εξωτερικό ελεύθερα να τα κάνει ότι θέλει και πόσα στην Ελλάδα?
Μπορει, χωρίς να παίρνω όρκο αλλα με αφορμή και τα airbus της πΟΑ συστήνεται μια εταιρεία κάπου στο εξωτερικό-ειδικού σκοπού- για να αγοράσει τα αεροπλάνα, ίσως να πηγαίνει και εταιρεία και αεροσκαφος, οπότε τα χρήματα μπορεί να ήταν ήδη έξω.Kαι ενδεχομένως το τίμημα καλύπτεται απο διεθνη δανεισμό οπότε η εταιρεία δικαιουχος δεν κάνει τις πληρωμές, αυτη πληρώνει στην τράπεζα την δοση του δανείου
 
Ναι, έβγαλα αυτό το συμπέρασμα με βάση τα υπάρχοντα 737 και 320, καθώς και φωτογραφίες από τα δύο αεροσκάφη στο διαδίκτυο.
 
Πάντως για να σκέφτονται αλλαγή κατασκευαστή πρέπει να μιλάμε για παραγγελία 50 τουλάχιστον α/φών σε βάθος χρόνου. Τα έξοδα για τη μεταπήδηση ίσως να τα προσδοκούν σε έκπτωση επί των σκαριών; Σίγουρα όμως αν αλλάξουν, θα υπάρξει ένα εύλογο διάστημα που θα πετάνε και με τους δύο τύπους άρα κι αυξημένα έξοδα...
 
Καραμήτρος Air":1qqp4hdg said:
Εγω θα ήθελα πολύ να μάθω αν το ταμείο της εταιρίας που στο εννεάμηνο ήταν 300+ εκατομμύρια Ευρώ βρίσκεται δεσμευμένο ολόκληρο στην Ελλάδα (λόγω CC) ή ένα μέρος του είναι στο εξωτερικό.
Βασικότερα, πόσα εχει στο εξωτερικό ελεύθερα να τα κάνει ότι θέλει και πόσα στην Ελλάδα?

Δεν νομίζω ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα (αν και είναι πρόβλημα). Στην Ελλάδα, η εταιρεία μιλάει απευθείας με τον πρωθυπουργό και ειδικά αν τα χρήματα πάνε στους Γάλλους, τότε όλοι θα δείξουν την απαραίτητη ευελιξία..

Τώρα για να έχει το ΜΑΧ πιθανότητες, πιστεύω ότι η Boeing θα πρέπει να ρίξει απίστευτα την τιμή – ούτως ή άλλως ακούγεται ότι η Airbus πουλάει με τεράστιες εκπτώσεις, ακόμα και για λίγα αεροσκάφη. To ενδιαφέρον είναι βέβαια ότι στην Airbus ξέρουν ότι είναι "ευκολότεροι", οπότε ας δούμε πώς θα το χειριστούν στην προσφορά τους.
 
Top