- Εγγραφή
- 04/05/2004
- Μηνύματα
- 6.810
- Likes
- 3.356
- Περιοχή
- LGAT, East Terminal
- Website
- www.flickr.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Takisdrou
εγώ δεν επικαλέστηκα την μαρτυρία του spotter για να γραψω για το συμβάν, αλλά το Flight International το οποίο γράφει:
16 December Gainjet Boeing MD-83 (SX-IFA) Midway airport, IL, USA
The aircraft made an emergency landing after an electrical fire started on the flightdeck.
Τα λεγόμενα του spotter απλά τα παρέθεσα μετά τη μετάφραση απο το Flight International.
Σαφώς και περιμένουμε επίσημη ανακοίνωση για το συμβαν, που δυστυχώς όμως απο την GainJet δεν βλέπω στο άμεσο μέλλον.
Όσο για τον τρόπο που γράφτηκε το συμβαν,ήταν απο τους πλέον ήπιους και χωρίς υπονοούμενα (αν όχι ο πιο ήπιος ). Μάλλον δεν έχεις διαβάσει σχετικά topics άλλων συμβάντων σε αυτό το φορουμ, οπότε θα σε ξαναπροτρέψω να διαβάσεις και άλλα μυνήματα με συμβάντα σε ελληνικές εταιρείες και θα καταλάβεις. Η διαφορά στο συγκεκριμένο topic ήταν ότι ενώ σε συμβάντα ΟΑ, Α3 κλπ υπάρχει πληροφόρηση εκ των έσω (εργαζόμενοι στην εταιρεία, δελτία τύπου, δημοσιεύματα κλπ), στο συγκεκριμένο δεν υπήρχε τίποτα άλλο, παρά μόνο το άρθρο του περιοδικού και η μαρτυρία ενός spotter, κάτι που ούτως ή άλλως παραθέτουμε σε κάθε συμβαν που γράφεται εδώ.
Τέλος, εδώ κάνουμε μια συζήτηση σχετικά με αεροπορικά συμβάντα και η συζήτηση εξελίσεται πριν βγεί το επίσημο πόρισμα. Η προτροπή σου "ας μάθουμε πρώτα και μετά να συζητήσουμε" δεν ισχύει εντελώς. Απλά, μόλις μάθουμε, συνεχίζεται η συζήτηση με βάση τα νέα δεδομένα. Για φαντάσου πχ στην περίπτωση της Helios να μην έγραφε κανείς τίποτα για 1-2 χρόνια, εώς ότου έβγαινε το πόρισμα. Καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι τέτοιες απαγορεύσεις δεν μπορούν να υφίστανται σε ένα ανεπίσημο site. Αν είμασταν στην επιτροπή διερεύνησης, σαφώς και δεν θα επιτρεπόταν να πούμε το παραμικρό μέχρι το τελικό πόρισμα. Ελπίζω όμως ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά.
εγώ δεν επικαλέστηκα την μαρτυρία του spotter για να γραψω για το συμβάν, αλλά το Flight International το οποίο γράφει:
16 December Gainjet Boeing MD-83 (SX-IFA) Midway airport, IL, USA
The aircraft made an emergency landing after an electrical fire started on the flightdeck.
Τα λεγόμενα του spotter απλά τα παρέθεσα μετά τη μετάφραση απο το Flight International.
Σαφώς και περιμένουμε επίσημη ανακοίνωση για το συμβαν, που δυστυχώς όμως απο την GainJet δεν βλέπω στο άμεσο μέλλον.
Όσο για τον τρόπο που γράφτηκε το συμβαν,ήταν απο τους πλέον ήπιους και χωρίς υπονοούμενα (αν όχι ο πιο ήπιος ). Μάλλον δεν έχεις διαβάσει σχετικά topics άλλων συμβάντων σε αυτό το φορουμ, οπότε θα σε ξαναπροτρέψω να διαβάσεις και άλλα μυνήματα με συμβάντα σε ελληνικές εταιρείες και θα καταλάβεις. Η διαφορά στο συγκεκριμένο topic ήταν ότι ενώ σε συμβάντα ΟΑ, Α3 κλπ υπάρχει πληροφόρηση εκ των έσω (εργαζόμενοι στην εταιρεία, δελτία τύπου, δημοσιεύματα κλπ), στο συγκεκριμένο δεν υπήρχε τίποτα άλλο, παρά μόνο το άρθρο του περιοδικού και η μαρτυρία ενός spotter, κάτι που ούτως ή άλλως παραθέτουμε σε κάθε συμβαν που γράφεται εδώ.
Τέλος, εδώ κάνουμε μια συζήτηση σχετικά με αεροπορικά συμβάντα και η συζήτηση εξελίσεται πριν βγεί το επίσημο πόρισμα. Η προτροπή σου "ας μάθουμε πρώτα και μετά να συζητήσουμε" δεν ισχύει εντελώς. Απλά, μόλις μάθουμε, συνεχίζεται η συζήτηση με βάση τα νέα δεδομένα. Για φαντάσου πχ στην περίπτωση της Helios να μην έγραφε κανείς τίποτα για 1-2 χρόνια, εώς ότου έβγαινε το πόρισμα. Καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι τέτοιες απαγορεύσεις δεν μπορούν να υφίστανται σε ένα ανεπίσημο site. Αν είμασταν στην επιτροπή διερεύνησης, σαφώς και δεν θα επιτρεπόταν να πούμε το παραμικρό μέχρι το τελικό πόρισμα. Ελπίζω όμως ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά.