Αν θα σας έλεγαν να εκσυγχρονίσετε την ΟΑ, τότε...

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
telika oso to skeftomai toso to pistevo, einai megali alithia to oti mono otan eiparxei kapoios poy vlepei ta dikatoy crimata na xanonte tha ta ponesei!!! kai ego loipon iper tis 100% idiotikopoiisis, lipamai poy toy leo mias kai ksero kala oti sinepagete tis apoleias toy psimioy polon atomon poy afti ti stigmi eksartonte apo aftin, gia na eiparxoyn omos oi ergazomenoi esto kai aftoi oi ligoi prepei na eiparxei kai eteria kai me ton tropo poy pqaei simera se ligo poli apla tha xathei entelos! as elpisoyme loipon oti tha doyme kapoion na ponaei alithina tin atairia kai tasimferonta toy meso aftis, na tin vazei se taksi giati tin olimpiaki tin agapame kai tin theloyme alive! tora kai sto melon...
 
Meta ta xalia dekaeteiwn mono epanastatikes lyseis mporoun na alla3oun thn eikona afths ths etairias...

1) kai bebaia terma se ka0e kratikh symmetoxh opws deipote.

2) Katarghsh olwn twn eswterikwn dromologiwn kai paradosh tous sthn Aegean (pou exei kai to katalylo onoma), thn Air Sea Lines, kai thn aktoploiha.

3) Belteiwsh tou Athinaikou kombou kai tou kombou thessalonikhs kai Hrakleiou me kyriws pthseis megalwn apostasewn se eurwpaikes poleis alla kai HPA-Asia. Pthseis se poleis hubs megalwn symmaxiwn mono kai stis swstes wres.

4) Apeuthias pthseis pros touristikous proorismous ths Ellados apo kentrikous proorismous tis dytikhs eurwphs akoma kai ean autes oi pthseis enai seasonal.

5) Allagh onomatos alla kai livery kai akomh kai shmatos. Mporei na mhn theloume na to pistepsoume alla h OA htan efeurhma tou Onassh kai to logotypo kai h istoria anoikei se auton kai tous klhronomous tou.

Giati oxi ELLHNIKES AEROGRAMMES me to logo grammeno me thn dikh mas alfabhto alla Aeroflot kai oxi me latinika. Gia embhma kati san swiss me ton leuko stauro kai tis riges tis galanoleukhs se poly aplo sxhma. Sta agglika (ELLENIKE -- Sas thymizei tipota auto to spelling?) kai oxi Hellenic.

Ean emeis den eimaste yperhfanoi gia thn monh diaforetikh alfabhto sthn EE e tote pios 0a einai; Allwste sigoura tha prepei na parado8ei kai o kodikos OA kai OAL.


6) Symmetoxh se megales symmaxeies. H One World isws na einai h pio kalh auth th stigmh alla tha prepei na ginoun polla prota gia na mporesoume na mpoume.

7) Stolos: Mikra aeroskafh, perissoteres syxnothtes.

Tha mporousa na grapsw kai alla alla nomizw oti ta parapanw einai arxh...
 
) Katarghsh olwn twn eswterikwn dromologiwn kai paradosh tous sthn Aegean (pou exei kai to katalylo onoma), thn Air Sea Lines, kai thn aktoploiha.

diafono katheta!!!! den vrisko ute ton paramikro logo gia ena toso megalo doro stin aigaioy pou mera me ti mera kartera to endexomeno kleisimo tis oa! mipos toys xrostane tipota?? mi ksexnas oti i olimpiaki kali i kaki metefere peri ta 4-5 ek. atoma perisi!! an den mporoyne na ta ekmetaleftoyne sosta afton ton kosmo tora poy ton exoyn etoimo kai sigoyo kata ena tropo pos perimenoyme na evdokimisoyn xoris afton kai malista se nees agores?

kai poios mas leei oti molis i aegean metaferei ana etos 7-8 ek kosmo (tis olimpiakis ton kosmo) den tha sinexisi na tin polema?? kai me 8 ek kosmo kai analoga $$$ polemas agria ka iasxima! poli asxima!!!

Ute enas monadikos epivatis xarisma stin aegean!! :x :x ute enas! an mporoyse i aigeoy tha roygafe to aima ton oa me kalamaki! einai gegonos oti kratoyse kai krataei dramatika asximi thesi apenanti stin oa eite me diaforoys polemoys entiposeon se asximes ores tis protis eite me epithetiki politiki kai ameso stoxo oxi to kerdos tis alal to klisimo ton oa!
den einai fair play afto!! einai antagonismos kai epivoionei o dinatos alla fair play se kamia periptosi!!!
 
Καλησπέρα από μένα.

Η ΟΑ είναι ένα ζήτημα που πονά για χρόνια όλους τους Έλληνες, αυτούς που την συμπαθούν και την εμπιστεύονται (σαν εμένα) και φυσικά κι αυτούς που τη μίσησαν.

Φοβάμαι πως η ΟΑ ξεκίνησε λάθως, στον δρόμο χάθηκε και σήμερα την κυνηγάμε με τον απινιδωτή. Εξηγούμαι:

1. Ξεκίνησε σαν ιδιωτική επιχείρηση, από τον ιδρυτή της Αριστοτέλη Ωνάση. Ο επιχειρηματίας, είχε το όραμα να την μεγαλώσει και να της αποδώσει ένα όνομα αντάξιό του. Τον καιρό που πρώτος υπέγραψε συμβόλαια ναυπήγησης νέων υπερμεγεθών δεξαμενόπλοιων και τα κατωχύρωσε με συμβόλαια με τις Αραβικές χώρες που την δεκαετία του '60 αναπτύχθηκαν υπερβολικά λόγω της ανακάλυψης των μεγάλων αποθεμάτων πετρελαίου, είχε την πολυτέλεια να φτιάξει μία αεροπορική εταιρεία, προκειμένου να ισχυροποιήσει το - ούτως ή άλλως - υψηλό επιχειρηματικό προφίλ του. Θυμηθείτε ότι κατά τα χρόνια των παχειών αγελάδων, ο κάθε επιβάτης Α' θέσης της ΟΑ, είχε σαν παροχή - takeaway δώρο - κι ένα μπουκαλάκι με γαλλικό άρωμα.

2. Στην πραγματικότητα, τα χρόνια αυτά δεν ξέρει κανείς αν ήταν και χρυσοφόρα από πλευράς αυτόνομης κερδοφορίας της ΟΑ. Ή μήπως ήταν το γενικότερο κλίμα της πορείας του ομίλου που την έκανε να φαίνεται φιλέτο, πριν αποδωθεί στο κράτος;

3. Τα χρόνια της κρατικής διαχείρησης, λίγο-πολύ τα γνωρίζουμε όλοι. Στην ουσία συνεχίστηκε η άνευ επιχειρηματικού σχεδίου λειτουργία της εταιρείας, γεγονός που την έφερε προοδευτικά σε αδιέξοδο. Δεν θα καταφύω σε λαϊκισμούς όσον αφορά το φαγητό, το σνακ, τις υπέρβαρες αεροσυνοδούς και το προσωπικό που προσλήφθηκε με μέσο, για να εξαργυρώσει τα κουπόνια των κομματικών εξυπηρετήσεων.

Τι γίνεται τώρα;

Η ΟΑ θέλει σχέδιο και όπως όλα τα σοβαρά σχέδια θέλει επίπονες αποφάσεις πολιτικού κόστους. Το ζήτημα είναι αρκετά σοβαρό για να το λύσουμε σ' ένα ιντερνετικό φόρουμ. Πανεπιστημιακός μου δάσκαλος δεν ευδοκίμησε να φέρει το έργο αυτό σε πέρας το 1998. Να έχουμε όμως κατά νου, ότι για να εξυγιανθεί μία επιχείρηση (τέτοιου βεληνεκούς), χρειάζεται:

α) θέληση ΟΛΩΝ των φορέων (πολιτεία, επενδυτές, επιβάτες, προσωπικό)
β) δημιουργία μίας εταιρείας με προσανατολισμό την κερδοφόρα ανάπτυξη
γ) στόχους, υπαρκτούς και υλοποιήσιμους
δ) ανταπόκριση στις τάσεις της αγοράς
ε) εκμετάλλευση των στοιχείων και των υποδομών που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν κερδοφόρα, δηλ.: τεχνική βάση, εξάπλωση συνδυαστικών πτήσεων με hub το ΑΙΑ, κτλ΄.
στ) επαγγελματικό και αποκομμένο από μικροκομματικές αηδίες management.

Ευχαριστώ
 
Κλείσιμο κανονικό, άνοιγμα με νέο όνομα, διαχείριση και επιχειρησιακή φιλοσοφία. Με αλλα λόγια no frills. Από άποψη στόλου συμφωνώ στην ιδέα του Ακη εκτος από τα Α340. Μοντέλο στο στυλ Ryanair και EZY. Οι ιδεολογία για τις τιμές ticket πρέπει να αλλάξει! Low price=low service! Τι το θέλεις το φαγητό/snack σε πτήση εσωτερικού?? Φάε στο σπίτι, και άμα πεινάσεις πλήρωσε.. ;) (Θα πέσουνε να με κατασπαράξουνε μερικοί εδώ μέσα αλλα ξέρεις...... :mrgreen: ) Σηκώνει βεβαια και άλλη ανάλυση το θέμα... :) Αλλα μιλάμε για γενικές γραμμές, μια γενική ιδέα. Τις λεπτομέρειειες τις κανονίζουνε άλλοι.. :P


:arrow: Την τεχνική βάση θα την ανεξαρτητοποιούσα παίρνοντας σαν παράδειγμα την LH με την LH Technik.

:arrow: Το ίδιο και το catering, στο πρότυπο της LSG.

Όταν η εταιρεία θα άρχιζε να κάνει έσοδα (να μην ακούσω τίποτα ιστοριούλες, ο Wöhrl με την DBA το κατάφερε σε 17 μήνες!!!!) τότε να άρχιζε να βρίσκει τα παλιά standards. Με χρονικό ορίζοντα 5-6 ετών θα μπορούσαμε να έχουμε μια ΟΑ όπως την ονειρευότανε ο αείμνηστος...

Για να επανέλθω στο post του φίλου COMPUTERISE, θα ήθελα να πω μονο ότι έστω και για την πλακα μας, ερασιτεχνικά δεν γελοιοποιούμε το θέμα! Τα αστειάκια μας και τις κακιούλες μας τις αφήνουμε στο MSN! Σίγουρα δεν είμαστε οι ειδικοί επί του θέματος, αλλα άμα γούσταρα να κολλήσω στο "manager" τότε θα απαιτούσα να μου πεις ποιος την έφερε στην σημερινή της κατάσταση εν τελει.. Οι έμπειροι οι manager μήπως, η κάνω λάθος? Και το κλείνω εδώ για να μη γίνουμε εδώ μέσα Reeperbahn... :wink: Με αλλα λόγια συνεχίζουμε με PM άμα θέλεις, αλλα όχι εδώ.. ;)
 
Τα επί προσωπικού στα MSN έχεις δίκιο φίλε ΜΑΚΕΔΟΝΑ αλλά για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις άκου αυτά.
Το εξαίρετο site μας είναι ερασιτεχνικό και το χρησιμοποιούμε γιά να μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλον νέα για το αγαπημένο μας χόμπι. Πως θέλεις να αντιμετωπίσω topic του στυλ τι θα κάνατε για να σώσετε την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ? Μόνο με χιούμορ.Τώρα αν το δικό σου απεργεί και νομίζεις ότι κάνοντας βαρύγδουπες προτάσεις θα σώσεις την εταιρία και θα σε πάρει κανένας στα σοβαρά είναι δικό σου θέμα. Σου προτείνω να ανοίξεις ένα topic για την επίλυση του Κυπριακού,την σωτηρία της οικονομίας και για να μην είσαι off topic στείλε βιογραφικό στην αγαπημένη μου Air Koryo μπας και ακούσουν τις προτάσεις σου και ανανεώσουν τον στόλο τους!!
Παιδιά το ψώνιο μας ικανοποιούμε, έχουμε όλοι το ίδιο χόμπι αλλά ας σοβαρευτούμε!! Σιγουρα υπάρχουν επαγγελματίες που ξέρουν καλύτερα από μας γιατί απλά είναι η δουλειά τους.Πλάκα έχουν τέτοιου είδους topic αλλά έχουμε το δικαίωμα νομίζω να τα βλέπουμε και με χιουμοριστική διάθεση.
Οσο για το ότι οι καλοπληρωμένοι manager έφεραν την Ολυμπιακή σε αυτά τα χάλια είναι η πιό αστεία είδηση της τελευταίας πεντακοσαετίας!!!
Ετσι ε κι εγώ νόμιζα ότι έφταιγε το κράτος με τις διοριζόμενες κρατικές διοικήσεις τα ρουσφέτια και τις μίζες!! Τι να κάνουμε όσο ζεις μαθαίνεις, όχι manager λοιπόν, να αναλάβουμε εμείς με τις πρωτοποριακές μας ιδέες!! Ολοι αυτοί τις LH,AF,EZY δεν ξέρουν τι τους γίνετε, σπαταλούν τα χρήματα τους τσάμπα ενώ η λύση είναι απλή να διαβάσουν το site μας!!

Λυπάμαι αν πίκρανα ορισμένους φίλους , αλλά παιδιά εγώ έτσι βλέπω τα πράγματα. Καλά Χριστούγεννα σε όλους.
 
Top