Κλείσιμο κανονικό, άνοιγμα με νέο όνομα, διαχείριση και επιχειρησιακή φιλοσοφία. Με αλλα λόγια no frills. Από άποψη στόλου συμφωνώ στην ιδέα του Ακη εκτος από τα Α340. Μοντέλο στο στυλ Ryanair και EZY. Οι ιδεολογία για τις τιμές ticket πρέπει να αλλάξει! Low price=low service! Τι το θέλεις το φαγητό/snack σε πτήση εσωτερικού?? Φάε στο σπίτι, και άμα πεινάσεις πλήρωσε..
(Θα πέσουνε να με κατασπαράξουνε μερικοί εδώ μέσα αλλα ξέρεις......
) Σηκώνει βεβαια και άλλη ανάλυση το θέμα...
Αλλα μιλάμε για γενικές γραμμές, μια γενική ιδέα. Τις λεπτομέρειειες τις κανονίζουνε άλλοι..
Την τεχνική βάση θα την ανεξαρτητοποιούσα παίρνοντας σαν παράδειγμα την LH με την LH Technik.
Το ίδιο και το catering, στο πρότυπο της LSG.
Όταν η εταιρεία θα άρχιζε να κάνει έσοδα (να μην ακούσω τίποτα ιστοριούλες, ο Wöhrl με την DBA το κατάφερε σε 17 μήνες!!!!) τότε να άρχιζε να βρίσκει τα παλιά standards. Με χρονικό ορίζοντα 5-6 ετών θα μπορούσαμε να έχουμε μια ΟΑ όπως την ονειρευότανε ο αείμνηστος...
Για να επανέλθω στο post του φίλου COMPUTERISE, θα ήθελα να πω μονο ότι έστω και για την πλακα μας, ερασιτεχνικά δεν γελοιοποιούμε το θέμα! Τα αστειάκια μας και τις κακιούλες μας τις αφήνουμε στο MSN! Σίγουρα δεν είμαστε οι ειδικοί επί του θέματος, αλλα άμα γούσταρα να κολλήσω στο "manager" τότε θα απαιτούσα να μου πεις ποιος την έφερε στην σημερινή της κατάσταση εν τελει.. Οι έμπειροι οι manager μήπως, η κάνω λάθος? Και το κλείνω εδώ για να μη γίνουμε εδώ μέσα Reeperbahn...
Με αλλα λόγια συνεχίζουμε με PM άμα θέλεις, αλλα όχι εδώ..