Αν θα σας έλεγαν να εκσυγχρονίσετε την ΟΑ, τότε...

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.145
Likes
404
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
ποιο βήματα θα κάνατε εσείς; Διότι, όλο γράφουμε για τα λάθη της ΟΑ, εμείς τι θα κάναμε...

πεστε μας την γνώμη σας στα θέματα στόλου, ασφάλεια, όνομα, service, προορισμούς κτλ. κτλ.

Η δικιά μου γνώμη:

:arrow: :arrow: Στόλος
:idea: (15) Α319 με 124 θέσεις και (5) Α321 με 185 θέσεις. Τα Α321 σε πτήσεις προς κύριους προορισμούς (καλύτερα μια πτήση περισσότερη τη μέρα παρά τη χρήση μεγαλυτέρων αεροσκαφών, μιας και μακροπρόθεσμα τα μικρότερα θα είναι πιο οικονομικά)
:idea: (6) Α340-300 με 295, σε πτήσεις από Αθήνα προς Νέα Υόρκη, Σικάγο, Τορόντο, Γιοχάνεσμπουργκ, Τόκιο, Μελβούρνη και Μπάνγκοκ
:idea: (4-6) ATR42-500 και (10) ATR72-500 σε πτήσεις εντός της χώρας και σε προορισμούς του εξωτερικου στα Βαλκάνια (π.χ. Τίρανα, Σόφια).

Έτσι η εταιρεία δεν θα είχε το πρόβλημα να έχει διάφορους τύπους αεροσκαφών στο στόλο της. Φυσικά το να εκπαιδεύσης τους πιλότους από τα Βoeing στα Airbus θέλει πολλά λεφτά... εδώ όμως πιστεύω να μπορέσει να βοηθήση ένα καλό συμβόλαιο με την Airbus Industrie ώστε και αυτή να αναλάβη ένα μέρος (και γιατί όχι το μεγαλύτερο), μιας και θα πουλήσει τουλάχιστον 20 αεροσκάφη.

:arrow: :arrow: Όνομα
:!: Το όνομα της "νέας εταιρείας" θα πρέπει να έχει μια σχέση με την σημερινή. Τα αεροσκάφη να πάρουν μια πιο σύγχρονη βαφή...

:arrow: :arrow: Service
:!: Το service πρέπει να γίνει πάρα πολύ καλύτερο από το σημερινό. Οι αεροσυνοδοί πρέπει να μάθουν να είναι με το χαμόγελο στα χίλι (όπως σε πολλές άλλες εταιρείες γίνεται) και οι υπηρεσίες που προσφέρονται να γινουν καλύτερες (online κράτηση εισιτηρίων, Electronic ticketing). Επιπλέον θα πρέπει να κλείσουν μερικά από τα σημερινά γραφεία της εταιρείας σε διάφορες πόλεις.

:arrow: :arrow: Προορισμοί
:!: Τέλος, όσον αφορά του προορισμούς οι εταιρεία δεν πρέπει να "κολίσει" μόνο στα δρομολόγια από την Αθήνα - όπως είναι σήμερα. Πρέπει να αναπτυχθουν και δρομολόγια από άλλες πόλεις και κυρίως άλλα νησιά.
 
Μία απ&#955

Η ΟΑ αποτελεί μία αερογραμμή της Ελλάδας που κανονικά θα έπρεπε να είχε κλείσει.Πρώτα από όλα το 1ο που θα πρέπει να αλλάξει είναι ο τρόπος νοοτροπίας.Η ΟΑ πρέπει να αλλάξει το managment της ίδιας της εταιρείας.Δε λέω, καλά πετάμε, καλό service μπορεί να υπάρχει, αλλά αυτό δε μετράει όταν είναι να μιλήσουν οι στεγνοί αριθμοί του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.Καιρός επίσης είναι να εκδωθεί και ένας ισολογισμός της εταιρείας, για να υπάρχει κάποιος έλεγχος γιατί στην ουσία δεν υπάρχει.Είναι η μοναδική εταιρεία που δε δημοσιεύει τον Ισολογισμό της! Η εκπαίδευση όντως στοιχίζει αρκετά χρήματα αλλά αυτό μπορεί να γίνει μέσα στο πλαίσιο μιας εξυγειαντικής πολιτικής μισθών που πρέπει να εφαρμόσει η ΟΑ. Το όνομα της "νέας εταιρείας" βάσει του Εμπορικού Κώδικα που ισχύει στην Ελλάδα δεν μπορεί να παραπέμπει σε κάτι που να θυμίζει την παλιά εταιρεία.Το όνομα που πρέπει να επιλεχθεί πρέπει να είναι πρωτότυπο και αρκετά εύκολο ώστε να γίνει γρήγορα γνωστό στο ευρύ κοινό.Όσο αφορά τα δρομολόγια του εσωτερικού, δε νομίζω πως η εταιρεία μπορεί να ανταπεξέλθει ώστε να μπορέσει να κάνει πτήσεις πχ σε νησιά όπως η Χίος που ουσιαστικά και πολύ λίγη αν όχι καθόλου κίνηση δε θα έχουν, αλλά και θα επιβαρύνουν με λειτουργικά έξοδα την ίδια την εταιρεία.Το νέο προφίλ της καινούργιας εταιρείας πρέπει να είναι σχεδιασμένο κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να επιβειώσει χωρίς τις κρατικές ή ευρωπαϊκές επιχορηγήσεις.Αυτό βέβαια γίνεται μόνο μέσω του οριστικού ξεριζώματος της ΟΑ από τον κρατικό προϋπολογισμό και φυσικά την αλλαγή της διοίκησης.Το μανατζμεντ είναι αυτό που θα κάνει την εταιρεία ανταγωνιστική.
 
hahaha oraia :)


Min gelasete :D

ksekinao

Vazoume tin OA One world :D


gia olous tous ellinikous europaikous vorioafrikanikous kai mesoanatolikous proorismous ..... theloume 40-50 717 gia na exoume kaluteres suxnotites anti gia perissoteres theseis ana ptisi


To diktuo menei sxedon opos einai....diagrafontas oles tis germanikes poleis ektos apo FRA,MUC kai TXL :D :D

Uperatlantika....me 744 i A340-otidipote .....petaei kathimerina gia
JFK ( AA-HUB,oneworld partner...+codeshare) ,MIA kai ORD (codeshare me AA) Toronto-Montreal kathimerina,SYD,MEL meso SIN i KUL kathimerina me tin voithia tis Qantas....i esto mexri SIN kai qantas aeroplano apo ekei........HKG+NRT(Oneworld Partner Cathay pacific :D )

kai S.Africa se codeshare me SAA .......auta....

pos sas fainete??? kala den einai??? :D

Psifiste me gia manager tis OA :D :D
 
To diktuo menei sxedon opos einai....diagrafontas oles tis germanikes poleis ektos apo FRA,MUC kai TXL

Γιατί. Ξέρεις πόσοι έλληνες μένουν κοντά στο DUS και STR??? Aυτές οι πτήσεις παρουσιάζουν καλή πληρώτητα προς Θεσσαλονίκη.

Τα 40-50 Β717 είναι κατά την άποψή μου πολλά. Καλύτερα ένα μιξ από Β737NG ή A320 ώστε να έχεις καλύτερη κάλυψη του δικτύου. Επιπλέον όσα περισσότερα αεροσκάφη έχεις, τόσο περισσότερο προσωπικό χρειάζεσε, το οποίο εδώ που τα λέμε δεν είναι και φτηνό. Άρα καλυτερα (κατά την άποψη μου) 20 Α319 και 10 Α321 παρά 40-50 Β717
 
SAS PARAKALO!!! na min tromaksete apo to megethos kai na diavasete to keimeno, to egrapsa me poli oreksi kai tha xaro para poli na lavo xoleia, kala i mi apo toys empeiroys ton aitheron!! kai akoma kai an den exei kamia pragmatikotita i epixeiimatiki orthotita san silogismos peite to moy!!! thanksssss :)

loipon ksekiname!!! (idi esthanomai tin karekla moy na megalonei!!! :lol: :lol: )



1Πρώτα από όλα ριζική αλλαγή στην εμφανίση!! νέο όργανο που της ελέγχει και θα ομορφαίνει τις παρουσίες εντός πτήσης!! άμεση απόκρυψη όλον τον αεροσυνοδών πανό από 26 ετών και μέγιστες επιτρεπόμενες διαστάσεις για το onflight προσωπικό 90-60-90! (της μου πείτε consomassion της κάνουν τα κορίτσια εν πτήση??
γιατί όχι?? Δε κατάλαβα? όταν πετάω και είμαι μακριά από τι γυναίκα μου έλω να βλέπω κουκλάρες! από τι 40ρα τι να το κανό το 3 star breakfast????? προτιμώ ένα νεράκι από το 25αχρονο! Στερεωμένο καλά επιτέλους το χαμόγελο και σε οποίον αρέσει! οποίος δε συμμορφώνετε ας καταλάβουμε επιτέλους ότι υπάρχουν και ανώτεροι που φοναζουυυυυν και απολιιιοουυυν!!! ζωντανά χρώματα στα logo που πάντα της έχουν σχέση με την ολυμπιακή τον 5 ηπείρων μαζί με αμεση αναενδυση τον του πληρώματος δια χειρός robberto cavali!! Είμαστε trendy I oxι???? (μεσάτα πουκαμισάκια και άμεση αφαίρεση πόντων από τις φούστες κρίνονται ναγκαίες ως αλλαγές! (Πάντα κινήσεις χωρίς να χάνετε πάντα η αξιοπρέπεια!)




2) ΤΕΡΜΑΑΑΑ ΣΤΙ ΦΙΡΑΑΑΑΑ
άμεσο μπάλωμα σε όλες τις τρύπες γιατί παρά πήρε νερό η βάρκα και ούτε κουφά δεν έχουμε! τώρα πια όλοι χρησιμοποιούμε ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσο νετ τα 500 γραφεία τι τα θέλουν αυτοί?? Άμεσο κλείσιμο όλον!!! Μόνο τα απόλυτος χρήσιμα και κερδοφόρα για την εταιρία να παραμείνουν με απόλυτο έλεγχο παντού και μοναδικό σκοπό την μετρίαση των εξόδων με κάθε τρόπο!!! θέσπιση ειδικά εκπαιδευμένης ομάδας ρουφιάνων που μοναδικό σκοπό ιπαρξσης θα εχει την πάταξη κάθε είδους λούφας!!! Το σύνθημα είναι ένα!! ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΑΝΤΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΥΝΕΧΩΣ! Τέρμα το μασαμπουκομα την ορά έκδοσης του εισιτηρίου πίσω από το desk me ti

dikaiologia toy oti ο καφές σκέτος δεν κατεωενει! Τέρμα και ο καφές εν ορά εργασίας! Κάντε διάλυμα και ποιείτε τον εκεί a piedi που λέμε στην Ιταλία! Στο κάτω στη δουλεία είσαι κοπέλα μου τι μασαβουκιαζεις μπροστά στον πελάτη η ομάδα αυτή λοιπόν τον ρουφιάνων με διακριτικό τίτλο τύπου…. Τμήμα έλεγχου ροσωπικού δεν θα μιλάει δεν θα επιπλήττει και δεν υποδεικνύει! Μόνο θα ακούει και θα βλέπει και όταν έρχεται h ώρα της θα ξερνάει τα πάντα εκεί που πρέπει!! Που θα πάει?? θα πάνε σπίτια τους μερικοί κάποτε όμως θα καταλάβουν ότι στη δουλεία δουλεύουμε! Μόνο έτσι θα καταλάβουν κάποιοι ότι όταν πληρώνονται είναι υποχρεωμένοι να κάνουν κάτι!!! Με 2 λόγια ο καθένας στο πόστο του! Γενικά για να μην επεκτείνω περαιτέρω ενημερώνω ότι σε αυτό το βήμα τουλάχιστον μέχρι να
προσαρμοστούνε όλοι οι φορείς τις εταιρίας θα μπούνε τα δυο ποδιά σε ένα παπούτσι!! δεν καταλαβαίνουμε τίποτα!! σκοπός μας η κατά 500% αύξηση κάθε είδους αποδοτικότητας του ανθρώπινου δυναμικού! Πολύ ξεκουράστηκαν τόσα χρόνια στην ελληνική πραγματικότητα!
2β)Τέρμα ι ελληνική συνήθεια του καθε λίγο και λιγάκι ένα αεροσκάφος βγαίνει με έναν υπουργό να πάρει τον αέρα του!! Που κάθε λίγο και λιγάκι για ψιλού πήδημα ποτέ ο υπουργός ποτέ ο προτηιπουργος ποτέ ο πατριάρχης ποτέ ο πρόεδρος καβαλάνε ένα boeing και κάνουν τι δουλεία τους
ΠΡΟΣΟΧΗ για να μην παρεξηγηθώ!!! Δεν είμαι σαδιστής σε καμία περίπτωση και θύε έχω κανένα απωθημένο να αναφέρω όλα τα παραπάνω με ύφος <<να σας δω να ταλαιπωρείστε>> αλλά αν θέλουμε την πραγματικότητα ο κόσμος τον bussines είναι κλήρος και για να επιζήσει μια εταιρία πρέπει κάποιες φορές να βάζει τα πράγματα στη θέση τους χωρίς συναισθηματισμούς!




DESTINATIONS!!!!
Εδώ ειμαστεεεεε!!!
Η Αθηνά είναι φοβερή ως περιοχή! έχει από την μια όλη την Ευρώπη και από την άλλη όλη την ανατολή!!! άμεση εξάπλωση του δεστινατιον Μάο με τους έξις tropous.


a) non stop flights στους καλούς από άποψη κέρδους και πληρότητας οπός είναι σήμερα!


b) εκμετάλλευση τις Θεσσαλονίκης κυρίως με περισσότερες πτήσης! αν αναλογιστούμε πόσες φορές κόσμος έρχεται Θεσσαλονίκη από έξω μέσο Αθηνά θα πάθουμε σοκ!

Δηλαδή γιατί να γεμίζουμε την εσωτερική πτήση και να μην τους φέρνουμε κατεφτηιαν! H Alitalia με το Ρώμη Θεσσαλονίκη πάει τέλεια! το κάνω συχνά και πάντα είναι full! opote ameso lanch skg-rom skg-mxp skg-zrh skg-london skg-cdg κτλ κτλ! Φυσικά προσλαμβαωουμε εξειδικευμένο τραμ από μεγάλη εταιρία όσο και αν κοστίζει για αναδιοργανώσει των roots για τη η πείρα είναι πείρα!



c) Aμεση ανανέωση τροπον εκμετάλλευσης του lowcost τουρισμου τισ Ελλάδας! ειδικές πτήσεις προς μικρά αεροδρόμια τισ Ευρώπης χωρίς idietero service από μικρές πόλεις και Θεσσαλονίκη για μικρούς φόρους! ο έλληνας είναι υπερδιαχυτικός και ενθουσιάζετε εύκολα! στη θεα ενός Ναυλου για Παρίσι στην τιμή τον 100Ε α/ρ δεν νοιάζεται για τα 200κμ που της κάνει από το Μποβέ για να πάει Παρίσι!! άντε γιατί μόλις έρθει ι ryanair την έχουμε βαμμένη!! δε λέω ότι δεν μας κάνει καλό τόσος τουρισμός στην Ελλάδα αλλά τώρα το προσεγγίζω από πλευράς $$ για την ολυμπιακή! και το καλοκαίρι seasonal πτήσeiς από ρόδο και Κρήτη για όλη την Ευρωπη!!! με μια πολύ καλή διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό τύπου << ελληνικά νησιά με100 Ευρω α/ρ!!!!!>



d) εκμετάλλευση του κόσμου (κυρίως φοιτητόκοσμου) που δεν έχει κανένα πρόβλημα να κάνει flights with stop για καλύτερη τιμή! παίρνοντας για παραγειγματα τισ πτήσης ths austrian airlines apo ath kai skg και αυτές τις swiss από pali apo skg kai ath, όλοι μα όλοι πάνε παντού εκτός από Ελβετία και Αυστρία αντίστοιχα!!! θα πρότεινα (αν βέβαια είναι συμφέρον μας έναν ι ακόμα και 2 edrεσ tis ολιμπιακισ σε ενα ι δύο σημεία κλειδιά στην ευρωροπη (νομίζω hubs τα λέτε εσείς οι ιπτάμενοι) από όπου της προωθεί με 2 μικρά αεροσκάφη τους επιβάτες της σε συν 4 σημεία σε όλη την ευρωπη 2 φορές την ημέρα!!!!! το σκεπτικό έχει ως έξης χρονική στιγμή 7:00πμ αναχώρηση από Αθηνά και Θεσσαλονίκη 2 αεροσκαφών (220+θεσεων) για το σημείο 0 κάπου κέντρο-ανατολικά τισ Ευρώπης (ας πούμε Ζυρίχη ι bern) τουλάχιστον 330 άτομα της φτάσουν στις 9:00 στο σημείο 0. Αναχώρηση τισ 10:30 από το σημείο μας 2 μικρόν αεροσκαφών (70-100θεσεων) για να μεταφέρουν έως τισ 12:00 τα μισά από τα άτομα αυτά στους προορισμούς 1 και 2. επιστροφή στις 14:00 στο σημείο 0 και αμεσι αναχώρηση με τους υπόλοιπους επιβάτες (4 ώρες αναμονής στο σημείο 0 για αυτούς) για τους προορισμούς 3 και 4 (άφιξη 16:00). παράλληλα αναχώρηση από την Ελλάδα της δεύτερης Αποστόλης για το σημείο 0. Είναι 17:00 και η δεύτερη πτήση από ath kai skg με συνολικά τουλάχιστον 330 άτομα από Ελλάδα μόλις φθάνουν στο σημείο 0 σε μια ώρα περίπου θα επιστρέψουν και τα δύο τζετ τα οποία με τον ίδιο τρόπο μέχρι τις 22:00 της έχουν μεταφέρει όλους τους επιβάτες στους 4 προορισμούς!! με τον τρόπο αυτό θα καλύπτουμε +5 προορισμούς 2 φορές την Ιμέρα!!! Μπορεί αν γίνει και σε κάποιο άλλο σημείο της Ευρώπης (πχ βαλκανικές χώρες) με κατάλληλες προσαρμογές και να αυξήσουμε ακόμα
το δίκτυο!




ε)τώρα πια καλύπτουμε at least 10 ευρωπαϊκούς πορισμούς with stop + περίπου 15-20 non stop (ως έχουν σήμερα αλλά με πιο σιμφερον timing) + (τα lowcost που λέγαμε παραπάνω αλλά δεν τα μετράμε αιδώ) είμαστε σε thesi να πούμε άνετα ότι από Αθηνά πάμε σε όλη την ευρωπη αυτό που μένει λοιπόν είναι να φέρουμε στην Αθηνά την μέση ανατολή!!! καθημερινή άφιξη στο Βενιζέλος περίπου 5-10 πτήσεων από τις μεγαλύτερες πρωτεύουσες του ανατολικού κόσμου και άμεση προοθηση αυτών για όλη την Ευρώπη μέσω τον πρωινών πτήσεων!!


Όπως καταλαβαίνετε είναι απλές σκέψεις στα όρια ονείρων!!! θα ήθελα να κρίνετε με δύο λόγια το σκεπτικό! Ευχαριστώ!

elpizo na mi sas koyrasa paaaaaaaaarrrraaaa poli!!! :oops: :wink: :wink:
 
Σκίζετε παιδιά!! Ολοι manager!!
Αν το ρίξουμε στην πλάκα συμφωνώ απόλυτα με τις θεογκόμενες αεροσυνοδούς με μίνι φούστα και θα συμπλήρωνα παιδάκια και σπαλομπριζόλες για φαγητό και ουισκάκι με σκυλάδικα για μουσική υπόκρουση!! Ολοι η Ελλάδα θα ταξίδευε έτσι, η εταιρία θα γίνονταν cult και όλη η ευρώπη θα ήθελε να πετάξει με τέτοιον πρωτοποριακό αερομεταφορέα!! Απο αεροπλάνα μόνο ex-soviet!!IL-62 και IL-96 για μακρινά ταξίδια σε HAVANA και PIONGIAN και TU-134 και ΤU-154 για μεσαίες γραμμές!! Α ξέχασα στο εσωτερικό να πετάνε ΙL-114 σε παγκόσμια πρώτη!! Πως σας φαίνονται οι ιδέες μου??? Εγινα ο manager της χρονιάς??

Στα σοβαρά τώρα η λύση είναι μία ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΤΗΝ να πάει στην ευχή και αν σας αρέσει τόσο το όνομα ανοίξτε μια άλλη με όνομα OLYMPIC AIR π.χ πάρτε έναν ακριβό και σοβαρό manager και μακριά απο ρουσφέτια και προσλήψεις. Λίγο προσωπικό,ελάχιστες προμήθειες και δουλειά από σοβαρό manager είναι πιστεύω τα μυστικά της επιτυχίας.

Ασχετο αλλα τα 717 γιατί δεν έπιασαν?? Ταξίδεψα μια φορά από BRU και μου άρεσε ιδιαίτερα.
 
1)Ο στολος της θα μπορουσε αντι για 320 και 321 απο τα jet να ειναι και 73G με 738 και σιγουρα η BOEING με τη χασουρα που εχει υποστει απο τον ευρωπαικο ανταγωνιστη της θα εχει καποιο ωφελος συν οτι οι πιλοτοι της ειναι εκπαιδευμενοι σε τετοιο τυπο.Το να εχει και τα ATR δεν ειναι καθολου κακο,αλλα με μια αναπροσαρμογη των πτησεων τους.
2)Χρηση των 737 σε ολους τους βασικα κερδοφορους προορισμουςΠ.χ Λονδινο,Ρωμη,Βρυξελλες.Φρανκφουρτη και ας κοψει καποιους αλλους που πεταει το πολυ μια φορα τη μερα.
Το ιδιο και στο εσωτερικο,και χρησιμοποιηση των ATR μονο σε μικρα αεροδρομια οπως η Χιος,η οποια ειναι φιλε μου μεσα στη πρωτη δεκαδα των προορισμων,εχει επιλεγει απο την Α3 πριν απο 3 χρονια,και αρα θα ηταν πολυ μεγαλη βλακεια των ΟΑ να μεινει μονη της η Α3 στη γραμμη αυτη.
Αναπτυξη ως κανονικου hub του Μακεδονια.Θεωρω απαραδεκτες της <<γαλαταδικες>> πτησεις οπως επισης να πεταει αλλου 10 την εβδομαδα και αλλου με 2-3! με ΑΤ4! μονο.
3)Να βελτιωσει και το service με κατι παραπανω απο ενα χυμο στο εσωτερικο.
4)Ανταγωνιστικες τιμες και e-ticket.
 
ki ena b777 re paidia.. ki as metaferei galata! liono na to do me livery olympic! (ki as chreokopisei meta)
 
Λοιπόν, ωραία όλα αυτά αλλά εγώ θα πρότεινα νέες συνεργασίες. Αφού δεν μπορούμε να πετάμε παντού, ένα καλό code share agreement με την ΤΗΥ για παράδειγμα θα μας έδινε πρόσβαση στις αγορές της Μέσης Ανατολής, της Κεντρικής Ασίας και της Άπω Ανατολής... Δε σας αρέσει η ΤΗΥ; Προτείνω τότε την ΗΥ που την έχουμε και απωθημένο.

Μια συνεργασία με VV(υπάρχει ήδη αλλά θέλει περαιτέρω δουλειά) ή SU, ίσως εξυπηρετούσε όλους εκείνους τους αλλοδαπούς που συνωστίζονται στις λίστες για προορισμούς στη Ρωσία και την Ουκρανία.

Επειδή υπό το παρόν καθεστώς, ένταξη σε συμμαχία δεν βλέπω ούτε με ραδιοτηλεσκόπιο (μας έβαλαν τα γυαλιά LOT & MA) προτείνω συνεργασία με όμορες εταιρίες (προς Θεού όμως, όχι με Egyptair). Αν όπως πάνε τα πράγματα, μας μείνουν μόνο τα ΑΤR και 5-6 boeing, τότε αυτός είναι ο μόνος τρόπος για τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Υπό τη σκοπιά της μηχανοργάνωσης (δε μπορώ να μιλήσω για στόλους, είμαι αναρμόδιος) χρειάζεται οπωσδήποτε νέο σύστημα κρατήσεων που να υποστηρίζει ηλεκτρονικό εισιτήριο (το παρόν σύστημα καίει μαζούτ).

Α, ναί, εμπνευσμένος από το snowflake service της SAS, να προσφέρεται μόνο κάποιο αναψυκτικό ή καφές. Ούτε φαγητά, ούτε τίποτα άλλο. Όποιος θέλει, ας φέρει τάπερ με κεφτεδάκια, φασολάδα και ψωμοτύρι. Η SAS δεν σου δίνει ούτε νερό αν δεν το πληρώσεις 10 κορώνες το μπουκαλάκι.

Και φυσικά: ΚΟΜΜΕΝΑ τα ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΤΣΑΡΤΕΡ και οι COURTESY πτήσεις υπουργών, υφυπουργών, βουλευτών και λοιπών συγγενών και τα πολλά δωρεάν που δίνουν στο προσωπικό. Αρκετά τους τα πληρώσαμε!
 
AN ola auta ginoun, i apotolmithoun na ginoun, me kratikh dioikisi (i estw kai symmetoxi) tote i kataliji einai idi gnvwsti, einai to ergo pou eidame. Min jexname oti tetoia megala sxedia pnois syntaxtikan arxes tou 1990, me neo stolo, nea programmata, epithetiko sxediasmo klp klp klp.

Jexasane omws oti kati tetoio einai katadikasmeno an i etaireia exei estw kai ligo kratiki symmetoxi. Einai poly aplo. Pragmatiko risko kai pragmatiki eytnini exeis otan 'paizeis' ta dika sou lefta, oxi ta lefta tou k.Mitsou. Otan to kaneis auto tote epibaleis stin etaireia to pneuma tou service industry, oxi to pneuma tis kommatikis ejypiretisis. Oi ergazomenoi. Deste ti egine proxtes. Oi kk. ths OA me ta MAYRA TOUS TA XALIA, mpikane sto xoro gia ...apergia. Oi kk. ths A3, gnwrizontas oti to na ejipireteis ton kosmo einai oxi apla i prwti, alla i moni apostoli sou, eixan poly ligoteri anataraxi sta dromologia tous... An loipon, sta tosa xalia tis i OA kanei kai apergies apo panw, tote einai dynato na thewrisei oti i MONH apostolh mias aeroporikis etaireias einai h ejypiretisi tou kosmou...

Anarwtietai kaneis giati opou, para tis triklopodies (deste Sofia kai Kairo) to kratos epetrepse ton antagwnismo metajy OA kai A3 o kosmos, o aplos epibatis, exei dwsei stin A3 tin prwtia...

Ara loipon, 0% kratiki symmetoxi. Kai opoios antejei.
 
Top