American Airlines

Τα Β737-8ΜΑΧ θα έχουν 174 θέσεις από 160 που έχουν τα Β737-800 ανακοινώθηκε σε στελέχη της εταιρείας. Σήμερα η ΑΑ βάζει 16F με 38 Inch pitch, και 144Y με 31 Inch pitch. Η nea διαμόρφωση θα είναι 12F με 37 Inch pitch και 162Y με 30 Inch Pitch.
 
H AA προγραμματίζε/ελπίζειι από Σεπτέμβριο την επιστροφή των 24 Β737ΜΑΧ8. :thx:
Τρίτη και τυχερή παράταση :?: ? Ιούνιος, 19 Αυγούστου και τώρα 3 Σεπτεμβρίου.

https://www.flightglobal.com/news/artic ... er-458790/
 
Εγώ λέω να τα αποσύρουν τελείως και να πάρουν Airbus.
Κάτι ξέρει η Delta που αγοράζει μόνο ευρωπαϊκά και είναι μόνιμα η αγαπημένη αεροπορική των Αμερικάνων.
 
Ελπίζω να μας trolαρείς....

Και η «αγαπημένη» εταιρία των αμερικανών κατά τα λεγόμενα τουλάχιστον της ίδιας ειναι η Southwest
 
Δε θα απαντήσω για την Southwest γιατί θα είναι τελείως off-topic.
To ότι η Delta είναι η αγαπημένη εταιρία των Αμερικάνων δεν το βασίζω στα λεγόμενά της αλλά σε διάφορα τυχαία άρθρα που εμφανίζονται στο news-feed μου κατά καιρούς. Αν θέλεις λεπτομέρειες, ευχαρίστως σε σχετικό thread.

Το on-topic ερώτημα είναι: τι κάνει καλύτερα η από την AA η Delta;
Κατά τη γνώμη μου το καλύτερο ποσοστό Airbus narrow-bodies στο στόλο βοηθάει. Αν οι άλλοι πάνε για το φθηνό 737 MAX αντί για το σαφώς ανώτερο A320neo, είναι πιθανό να τους βγει σε καλό (να γλιτώσουν λεφτά) αλλά παίρνουν μεγαλύτερο ρίσκο να πάει κάτι στραβά.

Την περασμένη εβδομάδα η Delta έβαλε αεροπλάνο για να σώσει την σχολική εκδρομή 41 μαθητών που η American εγκατέλειψε: Delta Airlines Comes To The Rescue After Students Abandoned By American Airlines - Simple Flying
Όταν βλέπεις τέτοιες ειδήσεις διαρκώς στο news-feed σου, σου μένει σε κάποια φάση ότι αν πετάς εντός ΗΠΑ και θέλεις να φτάσεις στην ώρα σου, υπάρχει μια εταιρία που μάλλον θα το πετύχει καλύτερα από τις άλλες. Επομένως καταλήγεις να την προτιμάς.
 
Σαφώς και είναι αξιέπαινη η κίνηση της Delta και της προσφέρει θετική δημοσιότητα, αλλά δεν το έκανε από την καλή της την καρδιά (μόνο). Θα αποζημιωθεί από την American βάσει συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών. Και προφανώς είχε λάσκα στο πρόγραμμά της και διαθέσιμο αεροπλάνο. Αλλιώς θα έστελνε σωρηδόν rescue flights να μαζεύει τους επιβάτες άλλων εταιρειών όταν υπήρχαν ακυρώσεις.
 
Τέλος εποχής για τα τελευταία 26 MD-80 της εταιρίας, μέσα σε μια μέρα... :(
 
Με τις παραλαβές από το 2023 των 47 επιπλέον Β787 και των 50 Α321XLR η ΑΑ θα αλλάξει και τις θέσεις Business σε Σουίτες.
Επικρατέστερη υπόθεση είναι να έχει παραπλήσιες Collin Super Diamond που έχει η BA.

https://onemileatatime.com/american-air ... ts_in_2023

Άντε θα τις δούμε και στην ΑΤΗ; :?:
 
H American Airlines ανακοινωσε οτι απο τον Ιουνιο ξεκιναει καθημερινα δρομολογια μεταξυ Αθηνων και Νεας Υορκης (JFK) με Boeing 777-200ER. Με αυτο το δρομολογιο η ΑΑ θα εχει τρια καθημερινα δρομολογια στην Αθηνα, περισσοτερο απο καθε αλλη Αμερικανικη εταιρεία. Chicago και Philadelphia ειναι οι αλλοι δυο προορισμοι. Ας ελπισουμε οτι θα απαλαγουμε απο τον Κορονοιο εως τον Ιουνιο και θα πραγματοποιηθούν τα δρομολογια. Το κακο ειναι οτι ολα ειναι εποχικα, καλα θα ηταν τουλάχιστον η μια καθημερινη πτηση να γινεται ολο τον χρονο.
 
Οι πτήσεις της American Airlines έχουν γίνει λιγότερο μονότονες αλλά και πολύ πιο ενοχλητικές καθώς υπάρχουν περιστατικά με ενοχλητικούς ήχους από τα μεγάφωνα αναγγελιών του αεροσκάφους εν ώρα πτήσεως.
Ήχοι που καλύπτουν όλο το ηχητικό φάσμα από το "αισθησιακό" μέχρι και το εμετικό μουγκρητό... :oops:

Έχουν συμβεί και άλλα τέτοια περιστατικά, πάντα σε πτήσεις της American, με αποτέλεσμα να καταπιαστούν και οι Los Angeles Times με το ζήτημα ( This is not your captain speaking: Moans and groans are taking over some flights' P.A. systems )

Απολαύστε ( ;; ) υπεύθυνα το ηχητικό ντοκουμέντο: A mysterious voice is haunting American Airlines' in-flight announcements and nobody knows how - Waxy.org
 
Top