tupolev
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 05/03/2007
- Μηνύματα
- 174
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KBOS
Θυμάμαι όταν είχα πρωτογραφτεί στο φόρουμ, είχα πρήξει τους παλιούς με το τι κάνουν τα 340 των ΟΑ μετά από τις περικοπές των long-haul πτήσεων.
Χτες, έζησα την εμπειρία να πάω στο Παρίσι με την πτήση των 09.35 με Α340....
Το αεροπλάνο ήταν άδειο, 190 θέσεις άδειες συγκεκριμένα.
Το πλήρωμα ευγενικότατο, η προσγείωση λίγο ανώμαλη πρέπει να πω, πολύ καιρό είχα να ζήσω τόσο ανώμαλη προσγείωση με ΟΑ και μάλιστα απουσία κακών καιρικών φαινομένων.
Κατά τα άλλα, μου άρεσε πολύ που αυτή που έκανε αγγελίες τα έλεγε και στα γαλλικά, κάτι μάλλον απλό, αλλά όπως και να το κάνεις αρκετά φιλικό και φιλόξενο προς τους γάλλους επιβάτες.
Καθυστέρηση 1,5 ώρας, η μισή φαγώθηκε στο δρόμο, πετάξαμε στα 38.000 πόδια.
Τέλος, η καμπίνα έτριζε πολύ στην απογείωση.
Όπως και νά'χει το να πετάς με ένα άδειο 340 σε μια πτήση 3 ωρών είναι αρκετά καταθλιπτικό από μόνο του (για μένα τουλάχιστον, εντυπωσιακό ίσως για όλους) και υποσκιάζει όλα τα υπόλοιπα.
Χτες, έζησα την εμπειρία να πάω στο Παρίσι με την πτήση των 09.35 με Α340....
Το αεροπλάνο ήταν άδειο, 190 θέσεις άδειες συγκεκριμένα.
Το πλήρωμα ευγενικότατο, η προσγείωση λίγο ανώμαλη πρέπει να πω, πολύ καιρό είχα να ζήσω τόσο ανώμαλη προσγείωση με ΟΑ και μάλιστα απουσία κακών καιρικών φαινομένων.
Κατά τα άλλα, μου άρεσε πολύ που αυτή που έκανε αγγελίες τα έλεγε και στα γαλλικά, κάτι μάλλον απλό, αλλά όπως και να το κάνεις αρκετά φιλικό και φιλόξενο προς τους γάλλους επιβάτες.
Καθυστέρηση 1,5 ώρας, η μισή φαγώθηκε στο δρόμο, πετάξαμε στα 38.000 πόδια.
Τέλος, η καμπίνα έτριζε πολύ στην απογείωση.
Όπως και νά'χει το να πετάς με ένα άδειο 340 σε μια πτήση 3 ωρών είναι αρκετά καταθλιπτικό από μόνο του (για μένα τουλάχιστον, εντυπωσιακό ίσως για όλους) και υποσκιάζει όλα τα υπόλοιπα.