6circles
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/09/2006
- Μηνύματα
- 798
- Likes
- 1.613
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- NZAA
Δεν ξέρω τι συμβαίνει ακριβώς αλλά μετά από μια πολλά υποσχόμενη διετία ( τέλος 2013 με τέλος 2015 ) η Aegean δείχνει σαν μια εταιρία που να έχει χάσει την φόρα της…
Που πήγαν άραγε εκείνες οι περίφημες ανακοινώσεις για “καλά νέα” μια φορά τον μήνα, κάθε μήνα; Που πήγε το WiFi και το IFE ( εκείνο το υποτυπώδες έστω σε πτήσεις από 3 ώρες και πάνω; )
Είμαι άραγε ο μόνος που βλέπει πρόχειρες κινήσεις στην ανακοίνωση δρομολογίων και γρήγορες υπαναχωρήσεις;
Είμαι άραγε ο μόνος που βλέπει ένα μούδιασμα και μια σιωπή από την πλευρά της άλλοτε λαλίστατης Aegean;
Πιστεύω ( και φυσικά ΔΕΝ είμαι ειδικός ) ότι πλέον η Aegean με το παρόν επιχειρησιακό μοντέλο ( πτήσεις μέχρι 4 ώρες ) έχει φτάσει στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων της και προβλέπω μεγάλη στασιμότητα αν συνεχίσει έτσι.
Μήπως ήρθε ο καιρός για ανακάτεμα της τράπουλας και αλλαγή επιχειρησιακού μοντέλου;
Να τι θα ήλπιζα να δω να εξελίσεται εντός της πενταετίας:
Στόλος: Παραγγελία 35 Α32Χ / 737ΜΑΧ + 15 - 20 Ε170/Ε190 ή CS1000/3000 + ως 5 330-200 ( το να πάει όλη η παραγγελία στα Α320 / Β737 αφήνει κατ’ εμέ τεράστια κενά στην κατηγορία των 90 ως 160 θέσεων που είναι αρκετά κρίσιμη ).
Δίκτυο: Ισχυροποίηση υφιστάμενου δικτύου με νέες συχνότητες με μικρότερα α/φη ώστε στα επόμενα 2 ως 3 χρόνια όλοι οι προορισμοί που εξυπηρετούνται όλο τον χρόνο να έχουν μια τουλάχιστον καθημερινή πτήση ( δηλ. όχι απαραίτητα παραπάνω προορισμοί αλλά παραπάνω συχνότητες με μικρότερης χωρητικότητας περιφερειακά αεροσκάφη )…
Long Haul: Έναρξη μακρινών πτήσεων με Α330-200 στο μοντέλο της Norwegian. Μόνο premium economy και οικονομική με σχετικά πυκνή διάταξη καθισμάτων περίπου 290 ( 20 + 270 ) . Η Αθήνα σαν προορισμός είναι low yield / καθαρά τουριστικός και όχι επιχειρηματικός προορισμός, οπότε μόνο με στήσιμο τύπου Norwegian θα μπορούσε να γίνει κάτι. Έμφαση πέρα από Β. Αμερική σε εξωτικούς προορισμούς, π.χ Μαλδίβες, Μαυρίκιος, Μπάλι, Πουκέτ κλπ. ( με στόχευση την αγορά Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης, ενώ προς Αμερική στόχευση στους budget conscious Ισραηλινούς, Αραβόφωνους και Βαλκάνιους ταξιδιώτες ).
Εξυπηρέτηση εν Πτήσει: Μετάβαση σε ένα πιο low cost μοντέλο με κατάργηση της business class και αντικατάστασή της με premium economy με παροχές όπως priority check in, δωρεάν αποσκευές ως 30 κιλά, και δωρεάν γεύμα ή σνακ σε κουτί και ως 10 εκ. μεγαλύτερο pitch στα narrowbodies και ως 25 εκ. στα widebodies.
Inflight entertainment: Wifi σε όλα τα αεροσκάφη και το πρόγραμμα να διατίθεται για streaming στις συσκευές των επιβατών με το κατέβασμα συγκεκριμένης εφαρμογής. Ίσως έτσι να μην είναι απαραίτητη η προσωπική οθόνη στην πλάτη των καθισμάτων.
Σε καμιά περίπτωση δεν το παίζω ειδικός, ούτε τα παραπάνω είναι διεξοδικά ή αναλυτικά. Απλά είναι ένας “χάρτης” ίσως για το τι θα μπορούσε να κάνει η Aegean προκειμένου να αναπτυχτεί περαιτέρω.
Περιμένω την γνώμη σας ή και τις …σάπιες ντομάτες σας :shock:
Που πήγαν άραγε εκείνες οι περίφημες ανακοινώσεις για “καλά νέα” μια φορά τον μήνα, κάθε μήνα; Που πήγε το WiFi και το IFE ( εκείνο το υποτυπώδες έστω σε πτήσεις από 3 ώρες και πάνω; )
Είμαι άραγε ο μόνος που βλέπει πρόχειρες κινήσεις στην ανακοίνωση δρομολογίων και γρήγορες υπαναχωρήσεις;
Είμαι άραγε ο μόνος που βλέπει ένα μούδιασμα και μια σιωπή από την πλευρά της άλλοτε λαλίστατης Aegean;
Πιστεύω ( και φυσικά ΔΕΝ είμαι ειδικός ) ότι πλέον η Aegean με το παρόν επιχειρησιακό μοντέλο ( πτήσεις μέχρι 4 ώρες ) έχει φτάσει στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων της και προβλέπω μεγάλη στασιμότητα αν συνεχίσει έτσι.
Μήπως ήρθε ο καιρός για ανακάτεμα της τράπουλας και αλλαγή επιχειρησιακού μοντέλου;
Να τι θα ήλπιζα να δω να εξελίσεται εντός της πενταετίας:
Στόλος: Παραγγελία 35 Α32Χ / 737ΜΑΧ + 15 - 20 Ε170/Ε190 ή CS1000/3000 + ως 5 330-200 ( το να πάει όλη η παραγγελία στα Α320 / Β737 αφήνει κατ’ εμέ τεράστια κενά στην κατηγορία των 90 ως 160 θέσεων που είναι αρκετά κρίσιμη ).
Δίκτυο: Ισχυροποίηση υφιστάμενου δικτύου με νέες συχνότητες με μικρότερα α/φη ώστε στα επόμενα 2 ως 3 χρόνια όλοι οι προορισμοί που εξυπηρετούνται όλο τον χρόνο να έχουν μια τουλάχιστον καθημερινή πτήση ( δηλ. όχι απαραίτητα παραπάνω προορισμοί αλλά παραπάνω συχνότητες με μικρότερης χωρητικότητας περιφερειακά αεροσκάφη )…
Long Haul: Έναρξη μακρινών πτήσεων με Α330-200 στο μοντέλο της Norwegian. Μόνο premium economy και οικονομική με σχετικά πυκνή διάταξη καθισμάτων περίπου 290 ( 20 + 270 ) . Η Αθήνα σαν προορισμός είναι low yield / καθαρά τουριστικός και όχι επιχειρηματικός προορισμός, οπότε μόνο με στήσιμο τύπου Norwegian θα μπορούσε να γίνει κάτι. Έμφαση πέρα από Β. Αμερική σε εξωτικούς προορισμούς, π.χ Μαλδίβες, Μαυρίκιος, Μπάλι, Πουκέτ κλπ. ( με στόχευση την αγορά Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης, ενώ προς Αμερική στόχευση στους budget conscious Ισραηλινούς, Αραβόφωνους και Βαλκάνιους ταξιδιώτες ).
Εξυπηρέτηση εν Πτήσει: Μετάβαση σε ένα πιο low cost μοντέλο με κατάργηση της business class και αντικατάστασή της με premium economy με παροχές όπως priority check in, δωρεάν αποσκευές ως 30 κιλά, και δωρεάν γεύμα ή σνακ σε κουτί και ως 10 εκ. μεγαλύτερο pitch στα narrowbodies και ως 25 εκ. στα widebodies.
Inflight entertainment: Wifi σε όλα τα αεροσκάφη και το πρόγραμμα να διατίθεται για streaming στις συσκευές των επιβατών με το κατέβασμα συγκεκριμένης εφαρμογής. Ίσως έτσι να μην είναι απαραίτητη η προσωπική οθόνη στην πλάτη των καθισμάτων.
Σε καμιά περίπτωση δεν το παίζω ειδικός, ούτε τα παραπάνω είναι διεξοδικά ή αναλυτικά. Απλά είναι ένας “χάρτης” ίσως για το τι θα μπορούσε να κάνει η Aegean προκειμένου να αναπτυχτεί περαιτέρω.
Περιμένω την γνώμη σας ή και τις …σάπιες ντομάτες σας :shock: