Αksizi na ksodepsi kapios mia periousia gia na gini pilotos?

flyman

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2004
Μηνύματα
22
Likes
0
Dedomenou tou oti gia na apoktisi kapios JAA / fATPL kostizi 50000 eos 80000 euro ine sosti epilogi na ksodepsi kapios oles tou tis ikonomies gia afto to skopo ? Megali voithia tha itan an kapios pou ta ehi kataferi elege pos ta katafere , dil. se pia sholi pige , posos hronos perase gia na vri ergasia etc . Episis i agora ergasias stin ellada pos ine ? Efharisto ek ton proteron
 
flyman":13i2luxu said:
Dedomenou tou oti gia na apoktisi kapios JAA / fATPL kostizi 50000 eos 80000 euro ine sosti epilogi na ksodepsi kapios oles tou tis ikonomies gia afto to skopo ? Megali voithia tha itan an kapios pou ta ehi kataferi elege pos ta katafere , dil. se pia sholi pige , posos hronos perase gia na vri ergasia etc . Episis i agora ergasias stin ellada pos ine ? Efharisto ek ton proteron
Καλησπέρα φιλε μου.Θα ήθελα να σε ρωτήσω εάν έχεις σκεφθεί την πολύ βολική οικονομικώς λύση του MODULAR TRAINING,της Βαθμιαίας εκπαίδευσης!Εγώ αυτήν ακολουθώ κι ελπίζω αν όλα πανε καλά σε κανα 1,5-2 χρόνια θα είμαι έτοιμος Flight Instructor με εκπαίδευση στη χώρα μου!Η βαθμιαία εκπαίδευση κατα την άποψή μου αξίζει.Διαβάζεις μόνος σου στο σπίτι,αλλά θα ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ όχι αστεία,περνάς τις πτητικές σου ώρες όποτε μπορείς χωρίς να σε πιέζει κανείς και αν δουλεύεις συνεχίζεις τη δουλειά σου,για να σου μένει και κάνα φράγκο στην άκρη :DΣτην Ελλάδα για Airline Pilot πάντα ήταν δύσκολα και θα συνεχίσουν να είναι δύσκολα.Εμένα φίλε μου μου αρέσει να πετάω απλά κι ωραία.Δουλειά εκπαιδευτή στη Ελλάδα βρίσκεις πολύ πιο άνετα.Έτσι λοιπόν θα δοκιμάσω σαν εκπαιδευτής και δεν θα με χάλαγε να έμενα έτσι για πάντα.Ξέρεις τί ωραιά αεροπλανάκια έχει η Γενική Αεροπορία?? ;)
 
George737,θελεις να μας δωσεις καποιες περισσοτερες λεπτομερειες για το MODULAR TRAINING?Εκ πρωτης οψεως ακουγεται ως μια καλη προταση.Ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν αρκετοι που θα τους ενδιεφερε αυτο.Οσο για το σχολιο σχετικα με τη γενικη αεροπορια,συμφωνω κι'επαυξανω.Ειτε πετας με Piper,ειτε με Boeing,η πτηση ειναι πτηση! :great:
 
Φίλε giorgos738 καλησπέρα.Η βαθμιαία εκπαίδευση(MODULAR)σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις την εκπαίδευσή σου τμηματικά κι όχι Ab-initio training(ξεκινόντας απο 0 ώρες και να καταλήξεις με ATPL(A)Frozen).Με τη βαθμιαία εκπαίδευση ξεκινάς πρώτα με PPL.Περνάς τις 45 ώρες στο αεροπλάνο και παράλληλα μπορεις να διαβάζεις σπίτι σου τη θεωρία.Όταν είσαι έτοιμος με την θεωρία ενημερώνεις την αερολέσχη σου και σου κανονίζει πότε θα δώσεις εξετάσεις στην ΥΠΑ(όποτε αυτες θα διενεργηθουν)και στη συνέχεια εφόσον περάσεις θα δώσεις την πρακτικη σε πτήση εξέταση.Όταν με το καλό πάρεις το PPL πρέπει να περάσεις στο Logbook άλλες 105 ώρες για να έχεις ένα σύνολο 150 ωρών που είναι το minimum για να ξεκινήσεις εκπαίδευση για CPL(A) που είναι 35 ώρες πτήση.Απο θεωρία θα παραγγήλεις απο Αγγλία το Oxford ATPL manual,14 τόμοι και θα ρίξεις τρελό διάβασμα στο σπίτι σου.Αν το περάσεις είσαι αστέρι.Δεν θα χρειαστεί να διαβάσεις τίποτα αλλο.Και μόνο που θα διαβάζεις σπίτι σου γλιτώνεις αρκετά λεφτα απο το ground school.Aυτή η υπόθεση θα στοιχίσει γύρω στα 30.000 Ευρώ.Eγώ μόλις ξεμπερδέψω με αυτά θα κάνω κι ένα σεμινάριο για εκπαιδευτής θα περάσω κι άλλες 30 ώρες που απαιτούνται και προς το παρόν θα σταματήσω εκεί.Αργότερα θα κοιτάξω για ME και IFR!Ελπίζω να σε κάλυψα κάπως...
 
george737":2aw7q2e8 said:
Φίλε giorgos738 καλησπέρα.Η βαθμιαία εκπαίδευση(MODULAR)σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις την εκπαίδευσή σου τμηματικά κι όχι Ab-initio training(ξεκινόντας απο 0 ώρες και να καταλήξεις με ATPL(A)Frozen).Με τη βαθμιαία εκπαίδευση ξεκινάς πρώτα με PPL.Περνάς τις 45 ώρες στο αεροπλάνο και παράλληλα μπορεις να διαβάζεις σπίτι σου τη θεωρία.Όταν είσαι έτοιμος με την θεωρία ενημερώνεις την αερολέσχη σου και σου κανονίζει πότε θα δώσεις εξετάσεις στην ΥΠΑ(όποτε αυτες θα διενεργηθουν)και στη συνέχεια εφόσον περάσεις θα δώσεις την πρακτικη σε πτήση εξέταση.Όταν με το καλό πάρεις το PPL πρέπει να περάσεις στο Logbook άλλες 105 ώρες για να έχεις ένα σύνολο 150 ωρών που είναι το minimum για να ξεκινήσεις εκπαίδευση για CPL(A) που είναι 35 ώρες πτήση.Απο θεωρία θα παραγγήλεις απο Αγγλία το Oxford ATPL manual,14 τόμοι και θα ρίξεις τρελό διάβασμα στο σπίτι σου.Αν το περάσεις είσαι αστέρι.Δεν θα χρειαστεί να διαβάσεις τίποτα αλλο.Και μόνο που θα διαβάζεις σπίτι σου γλιτώνεις αρκετά λεφτα απο το ground school.Aυτή η υπόθεση θα στοιχίσει γύρω στα 30.000 Ευρώ.Eγώ μόλις ξεμπερδέψω με αυτά θα κάνω κι ένα σεμινάριο για εκπαιδευτής θα περάσω κι άλλες 30 ώρες που απαιτούνται και προς το παρόν θα σταματήσω εκεί.Αργότερα θα κοιτάξω για ME και IFR!Ελπίζω να σε κάλυψα κάπως...
Πολύ καλά αυτά που λές.Όμως έχω κάποιες ερωτήσεις:1)Στο ppl τα βιβλία της θεωρίας δεν σου τα δίνει η αερολέσχη;2)Στο CPL(A) γιατί να παραγγείλω από Αγγλία;Στην Ελλάδα δεν υπάρχει αντίστοιχο βιβλίο ή απλά της Αγγλίας είναι ένα και το καλύτερο;3)Υπάρχουν σίγουρα καλές επαγγελματικές προοπτικές για εκπαιδευτής στην Ελλάδα;Το σκέφτομαι σοβαρά... :?
 
Και βεβαια να σταδιοδρομησεις ως εκπαιδευτης...

Να σου βγαινει το λαδι να μαθεις τον καθε ενδιαφερομενο να πεταει απο μηδεν ωρες μεχρι να τον υπογραψεις σολο με ολη την ευθυνη που σου αναλογει αν κατι παει στραβα και μολις ειναι ετοιμος για τα ταξιδια να ερχεται ο αρχιεκπαιδευτης της σχολης και να σου λεει "...και τωρα ξεκουρασου θα παω εγω τον μαθητη τα ταξιδια,εσυ θα τον ξαναπαρεις παλι μετα τα ταξιδια".
Και δωστου εσυ απωλειες στηριξεως,προσγειωσεις ακριβειας και αλλα σπαζοχολιασματα...Γιατι αγορι μου?Υπαρχει λογος?Κι αμα πεσεις και σε κανεναν περιεργο μαθητη δικτυωμενο με ελληνικη εταιρια και πας να πιασεις δουλεια,παρε τον "φακελλο" σου πανω στο τραπεζι απο την Σταζι των αερολεσχων κλπ κλπ.Σ αρεσει το επαγγελμα?Αμερικα και πασης υφηλιου...
Αμοιβες Ελλαδος:20 ευρω την ωρα και ενσημα μερικης (αρα και επιδοτουμενης) απασχολησης.Αν βαλεις πανω απο 40 ωρες το μηνα εισαι ο αρχων της Παχης...Ζησε με 800 ευρω καθε μερα αλε ρετουρ Αθηνα-Ταναγρα...
 
Top