AIRTHALASSA

  • Thread starter Thread starter alex96
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό δυστυχώς δεν το γνωρίζω, οπότε δεν απαντώ :oops:

Ελπίζω όλα αυτά να είναι σοβαρά γιατί είμαστε οι πιο υπερβολικά καθυστερημένοι όσον αφορά την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων που μας δίνουν τα υδροπλάνα...Και όχι μόνο - λίγο off-topic αλλά εμπίπτει πολύ κοντά σε αυτά που λέμε. Γιατί πρίν κανένα χρόνο ήθελε μια ναυτιλιακή να φέρει πλοία WIG εδώ, και είχε όλη την υποδομή έτοιμη - δρομολόγια, εταιρείες υποστήριξης (συντήρηση κλπ.), gραφειοκρατία...Και τους κόλλησε γιατί ήταν τζαμπατζήδες ήταν και θέλανε τα πλοία δώρο !

Επειδή οι σπουδές μου είναι στο θέμα της ναυπηγικής και το χόμπι μου τα αεροπλάνα το είχα ψάξει απίστευτα το θέμα αυτό...Υπάρχουν πολύ καλές προοπτικές για τη χρήση τέτοιων σκαφών - και υδροπλάνων και απ'όλα και το 70% του επιβατηγού κοινού ταξιδεύει ακόμα με το Εξπρές Άννα, πλοίο του 1960 που πάει με 10 κόμβους σε ήρεμη θάλασσα....Γιατί δεν μπορούμε να καταλάβουμε ως κοινό το ότι μας συμφέρουν τα υβριδικά οχήματα θαλάσσης/αέρος δεν μπορώ να καταλάβω...Καλά έκανε ο Καποδίστριας με τις πατάτες...

Να βάλουμε κι εμείς το στρατό να φυλάει τα Caravan :lol: :lol: :lol:
 
Τα υδροπλάνα όμως μέχρι τώρα έχουν αποδειχτει σκέτη αοπτυχια στο Αιγαίο... Ο κόσμος δεν τα θέλει ή δεν τα έχει συνηθίσει και γενικά υπό τις παρούσες συνθήκες δεν έχει περπατήσει.Οτι και να λέμε ο νόμος της αγοράς κυβερνα και όσο και αν ήθελε να το προωθήσει η κύβερνηση, δεν τράβηξε
 
Μα η επιτυχία ενός τέτοιου εγχειρήματος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως: η προβολή του νέου μέσου, η τιμή του, τα ενναλλακτικά του μέσα, οι προορισμοί του , η προσβασιμότητα του, η μεταφορική του ικανότητα, η συχνότητά του και πολλά άλλα που μου διαφέγουν...Τώρα, ποιος θα πάρει πχ για Λήμνο που πάω για καλοκαίρι ας πούμε υδροπλάνο εάν έχει ίδια σχεδόν τιμή μη το κανονικό αεροπλάνο, δε μεταφέρει το αμάξι μου για να ανταγωνιστεί με το πλοίο,είναι πιο μικρό (=ανασφαλές στα μάτια του κοσμάκη), δεν έχει προβληθεί και πολύ σα μέσο, και όσοι το έχουν ακούσει θεωρούν πως με 10 θέσεις είναι πάντα γεμάτο? Δεν ξέρω αν το σκέφτομαι σωστά,ελπίζω να κάνω λάθος αλλά νομίζω πως δεν ειμαστε έτοιμοι ακόμα...
 
αν όντως γίνει αυτό το εγχείρημα στη Θεσσαλονίκη, αρχικά θα περπατήσει, δεν υπάρχει περίπτωση.. Η πόλη ψοφάει για καινοτομίες.. Απλώς για την εξελιξη μετά, εγώ προσωπικά έχω αμφιβολίες. Πάντως Το ότι θα κάνει πάντως δρομολόγια και στο Αγιο Όρος, σίγουρα θα είναι βολικό για τους ανθρώπους που ζουν εκει -υποθέτω...
 
marioskef":3fy0sv5s said:
Ο κόσμος δεν τα θέλει ή δεν τα έχει συνηθίσει και γενικά υπό τις παρούσες συνθήκες δεν έχει περπατήσει.

Τώρα έρχεσαι στα λόγια μου για τις πατάτες :wink: Στο Ιόνιο πως τα πάει η έτερη operator των υδροπλάνων (της οποίας το όνομα μου διαφεύγει πλήρως τώρα);

Εγώ πάντως θα έπαιρνα άνετα υδροπλάνο για κανένα ταξίδι μέχρι Κέα - Άνδρο - Ναύπλιο κλπ, το βρίσκω πολύ βολικότερο ακόμα και από τα πιο γρήγορα πλοία - εξαιρουμένων των προαναφερθέντων WIG. Αν πχ. πας ταξίδι μόνος σου ή ζευγάρι ή τέλος πάντων κατάσταση που δεν χρειάζεται αυτοκίνητο...Άσε που φαντάζομαι ότι θα είναι σχεδόν ιδιωτικό αεροσκάφος :twisted:
 
το θέμα είναι να μην μας πάρουν την δουλειά.Απο την άλλη αν δημιουργηθούν καινούργιες θέσεις εργασίασ;δεν είναι πλεονέκτημα;φαντάζεσαι;ΥΔΡΟΣΥΝΟΔΟΙ :D
 
Rhodes":3mataotm said:
το θέμα είναι να μην μας πάρουν την δουλειά.


οταν απο μια μικρουλα προταση πηγαζει μια μεγαλη αληθεια: Τωρα ξερουμε - εστω και ανεπισημα - γιατι κολλαει ο θεμα ΟΛΩΝ των εταιρειων στην Ελλαδα, εν ετει 2007.. Ντροπη μας σα λαος...
 
ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ

Μακεδόνα ακούστηκες θυμωμένος στην απάντηση σου.Θεωρείς προσβλητικό αυτό που είπα για τα υδροπλάνα; :cry:
 
Top