Airline Pilot

  • Thread starter zotos
  • Ημερομηνία δημιουργίας

zotos

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
10/08/2008
Μηνύματα
4
Likes
0
Γεια σας είμαι είμαι νέο μέλος και θα ήθελα να έκανα κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το θέμα :
1) θέλω να μάθω ποιές είναι 5 καλύτερες σχολές στην ευρώπη και στην αμερική για εκπαίδευση ?
2) το συνολικό κόστος για την απόκτηση όλων των πτυχίων από ppl μέχρι atpl - (περίπου) πόσο κυμαίνεται?
3) H απόκτηση των πτυχίων θα ήταν καλύτερο να είναι απο την ίδια σχολή ?
4) Θα άξιζε το πρόγραμμα της easyJet ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων .
 
Γεια σου φίλε zotos. Καλωσήρθες στο Forum. Αυτά που ρωτάς έχουν χιλιοειπωθεί αλλά εγώ θα σου πω την γνώμη μου και όσα έχω καταλάβει από του 2 μήνες σοβαρής έρευνας που έχω κάνει.

1) Καταρχείν είναι τελείως υποκειμενικό αυτό που ρωτάς. Ναι είναι σωστό οτι κάποιες σχολές (βλ. Oxford Aviation) έχουν ένα όνομα στον χώρο αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι τελειώνοντας από αυτές έχεις ανοιχτές πόρτες. Δεν θα μπω στην διαδικασία να σου πω ποιές θεωρώ εγώ καλύτερες σχολές καθώς μπορεί να πέσουν να με φάνε. Ψάξε εσύ και βρες αυτή που ταιριάζει στα μέτρα σου και στο πορτοφόλι σου.

2) Το κόστος για την απόκτηση από ppl μέχρι ΑΤPL κυμαίνεται στην Ευρώπη από 70.000 EURO - 120.000 EURO. Άλλες σχολές μέσα σε αυτό σου δίνουν και την διαμονή σου, ενώ άλλες είτε σου προσφέρουν διαμονή απαιτόντας κάποια extra χρήματα, είτε σου συστήνουν σπίτια για να μείνεις. Επειδή και η Ελλάδα είναι στην Ευρωπη, να σου πω οτι εδώ μπορείς να βρεις σχολές από 50.000 ευρώ - 120.000 Ευρώ.

3) Δεν είναι υποχρεωτικό αλλά θα ήταν κατά την άποψη μου καλύτερο να ξεκινήσεις τα πάντα στην ίδια σχολή και να τα τελειώσεις εκεί. Είναι σαν να έδινες εξετάσεις και να έκανες φροντηστήρια το πρώτο 2μηνο σε ένα φροντηστήριο και μετά να έκανες το υπόλοιπο 7μηνο σε άλλο. Δεν σου το απαγορεύει κανείς αλλά δεν είναι και ιδανικό. Επίσης να πω οτι είναι πολλοί οι πιλότοι που έκαναν πρώτα στον τόπο τους το ppl και στην συνέχεια πήγαν έξω για να κάνουν την υπόλοιπη διαδικασία στο εξωτερικό για να κερδίσουν χρόνο --> χρήματα μιας και η διαμονή στον τόπο σου είναι φτηνότερη από οτι στο εξωτερικό.

4) Είναι πολύ κοντά στην πρώτη ερώτηση. Δεν θα σου πω αν αξίζει ή όχι, απλά θα σου πω οτι αν διαβάσεις καλά η easyjet θέλει να σκάσεις 60.000 GBR που μεταφράζεται σε 77.000 EURO ως ποσό - ασφαλείας για την εκπαίδευση σου. Αυτό το ποσό φυσικά στο επιστρέφει όταν τελειώσεις και στην συνέχεια σου κρατάει χρήματα από τον μισθό σου. Αν λοιπόν έχεις την δυνατότητα να έχεις 77.000 EURO για να τα δώσεις με τη μια (προσφέρει τραπεζικές διευκολύνσεις ΑΛΛΑ μόνο για όσους είναι κάτοικοι Ηνωμένου Βασιλείου ή έχουν διαμείνει εκεί για κάποιο μεγάλο χρονικό διάστημα ή έχουν κάποιον εγγυητή που να πληροί αυτές τις προϋποθέσεις.) τότε πήγαινε... Αν κάτι δεν κατάλαβα καλά, παρακαλώ διόρθωσέ με.

Κάθε διόρθωση δεκτή, αρκεί να γίνει πρώτα σαφές οτι όλα τα παραπάνω αποτελούν την αποψή μου και μόνο, την οποία όπως προείπα, διαμόρφωσα μετά από 2 μήνες εξαντλητικής έρευνας τόσο για τις σχολές της Ευρώπης όσο και της Αμερικής.
 
Σε όποια Χώρα ή Σχολή αποφασίσεις να πάς σύμφωνα με την τοποθέτηση του προηγούμεου συμφορμίτη να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι θα πλησιάσεις ή θα ξεπεράσεις τα 100.000 ευρώ.

Η δική μου γνώμη είναι , ό,τι από τα παραπάνω κι αν αποφασίσεις να προτιμήσεις Ab-Initio Frozen ATPL για να γίνεις επαγγελματίας σε κλίμα συνεχούς ροής και ακολουθίας εκπαίδευσης και επιλογή Χώρας JAR !
 
Ευχαριστώ για την βοήθεια .
Ηθελα να ξεκαθαρίσω κατι όσο αφορα το πρώτο ερωτήμα που έθεσα:
1) ενδιαφέρομαι για Ευρώπη(εκτός Ελλάδας) και Αμερική . Απλά οι μοναδικές σχολές που βλέπω να γραφονται πολύ είναι η Oxford και η FlightSafety. Κάποια άλλη σχολή ?
- από άποψη φήμης και βασικότερα εκπαίδευσης .

....και κάτι αλλο που ξέχασα : διαβάζω σε πολλές συζητήσεις ότι η μετατροπή από FAA σε JAA είναι πολυ επίπονη . Από ποιά άποψη ? Δηλ. από άποψη κόστους , χρόνου ή και τα δύο ?
 
Intercockpit/ Germany, Serez /Spain, SAS Academy /Sweden, Swiss Academy και άλλες..

Ξέχασες κάτι / ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!,που μπορεί να αυξήσει τα άλλα δύο που ανέφερες ( κόστος + χρόνο ). Θα το διαπιστώσεις όταν πάς για μετατροπή του FAA σε JAR, διότι στην Αμερική σε μαθαίνουν να πετάς χωρίς εις βάθος θεωρητική εκπαίδευση ( ίσως εκτός Flight Safety , που τελευταία αντιγράφει την Oxford Academy ) Ψάξε καλά το θέμα , ελαχιστοποιώντας ενδεχόμενα πιθανά προβλήματα!! Είναι αυτονόητο το άριστο επίπεδο Αγγλικής γλώσσας καθώς και το πολύ καλό επίπεδο Μαθηματικών, Φυσικής επιπέδου Λυκείου θετικής κατεύθυνσης.
 
Εάν πιστεύεις ότι η σχολή θα σου κάνει εγχείριση στο κρανίο, θα σου ανοίξει το κεφάλι και θα σου φυτέψει μέσα την γνώση έιναι χαζό. Οι καλύτερες σχολές εκπαίδευσης δεν είναι εκεί όπου πάνε οι πολλοί υποψήφιοι πιλότοι αλλά εκεί όπου βρίσκονται οι λίγοι καλοί εκπαιδευτές, οπότε το θέμα τώρα είναι να καταφέρεις να βρεις ποια σχολή εργοδοτεί τους λίγους καλούς εκπαιδευτές (ground & flight).

Καλό ψάξιμο...
 
Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον και τις χρήσιμες συμβουλές . Τελευταία ερώτηση : Πόσο δύσκολο είναι να βρείς εργασία αφού τελειώσεις την εκπαίδευση ? Θέλω να πώ υπάρχει απορρόφηση (αναφέρομαι για νέους πιλότους) ?

ps Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός .

Φιλικά πάντα Βασίλης .
 
Zotos, αυτό που είναι γεγονός είναι οτι υπάρχει γενικά μια έλλειψη πιλότων. Δηλαδή αυτό που λες απορρόφηση υπάρχει. Μην ξεχνάς όμως οτι βρισκόμαστε σε περίοδο κρίσης των αεροπορικών εταιρειών οπότε δεν μπορεί κανείς να πει με σιγουριά οτι οταν τελειώσεις θα βρεις δουλειά. Ας πούμε, οι έρευνες δείχνουν αυτή τη στιγμή οτι στιν Κίνα θα χρειαστούν κάποιες χιλιάδων πιλότων για να ικανοποιήσουν την ζήτηση που δημιουργείτε στην νέα αυτή αγορά. Στην Αμερική όμως μόλις πριν από λίγες εβδομάδες, απολύθηκαν 2000-3000 πιλότοι λόγο της μείωσης δρομολογίων που προέκυψαν από την μεγάλη αύξηση στις τιμές των καυσίμων. Είναι δηλαδή εντελώς ρευστά τα πράγματα. Αυτό είναι που κάνει και την επιλογή της κατάλληλης σχολής κατί ακόμα πιο σημαντικό.
 
Top