Φίλε kostas83 τα αεροπορικά πράγματα στην Ελλάδα είναι απρόβλεπτα και εξελισσόμενα προς το χειρότερο.
Ας πούμε ότι παίρνεις το πτυχίο σου (Επαγγελματίου χειριστού με όλες τις ειδικότητες , τις ικανότητες κλπ και παγωμένο Εναερίων Γραμμών) και βγαίνεις στην αγορά εργασίας .. Πού να πας? Πού να βάλεις ώρες?
Στις μεγάλες εταιρίες? Θα βρεις μπροστά σου τους απόστρατους από τα τρία Οπλα (Αεροπορία Στρατού, Ναυτικό, Αεροπορία), απο το Λιμενικό, από την Πυροσβεστική, από την Αστυνομία...Θα βρεις μπροστά σου τους γιούς και τις κόρες των χειριστών από όλα τα παραπάνω καταστήματα συν Ολυμπιακής, Αιγαίου, κλπ κλπ. Θα βρεις μπροστά σου και όλα τα ανταλλάξιμα βύσματα ("Κανε μου να σου κάνω") εκτός κι αν είσαι ήδη κομπλέ οπότε μην ανησυχείς καθόλου (άλλωστε αν είχες βύσμα δεν θ ανησυχούσες για την ηλικία και τις ώρες, θα είχες την πρόσληψη στην κωλότσεπη...).
Στις μικρές εταιρίες?Δεν το συζητάμε, ουδεμία τύχη! Εκεί παίζονται άλλα κόλπα, πρέπει να πετάς αμισθί, να αγοράσεις μετοχές της κάθε εταιρίας που θες να πιάσεις δουλειά, να πληρώσεις την εκπαίδευσή σου επί κάποιου τύπου, να βασανίζεσαι και να ταλαιπωρείσαι...
Στο Δημόσιο? Στην 359 ΜΑΕΔΥ? Λυπούμεθα πολύ, είναι κλειστή απ το 1991 για τους πολίτες χειριστές. Οχι ότι οι εκεί εργαζόμενοι απόστρατοι έχουν περισσότερη πείρα από πολλούς πολίτες της αγοράς σε μονοκινητήρια ελικοφόρα, αλλά δεν είναι κι ότι καλύτερο να αποστρατεύεσαι με 2500 ευρώ σύνταξη ολόκληρος ταξίαρχος και να κάθεσαι σπίτι σου. Γιαυτό υπάρχει η 359 ΜΑΕΔΥ και τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ για να δουλεύουν οι απόστρατοι παραιτούμενοι απ τη σύνταξη και να φτάνει ο μισθός και το εκτός έδρας τους συνολικά το χρόνο 50-60000 ευρώ. Γιαυτό σε κάθε κυβέρνηση υπάρχουν Κουρήδες και Χηνοφώτηδες...
Αν νομίζεις κι εσύ κι εγώ κι όλοι μας ότι το κράτος ενδιαφέρεται για τους ανέργους χειριστές, είμαστε μακριά νυχτωμένοι.
Αποψή μου: GOD BLESS AMERICA! Φύγε όσο είναι καιρός, σταδιοδρόμησε εκεί και μη γυρίσεις ποτέ πίσω παρά μόνο για διακοπές- αν σου λείπει η bella Grecia...