Airbus News

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι Κινέζοι παρήγγειλαν 300 Α320/21 και η Boeing δηλώνει "απογοητευμένη" επειδή λέει οι "γεωπολιτικές διαφορές" πλήττουν τις εξαγωγές αεροσκαφών. :mrgreen:
Μήπως να έφτιαχναν κανένα αεροπλανάκι άξιο να πουληθεί;

Μια φορά να μην πεις απαξιωτικό «Ελληναράδικο» σχόλιο σε αυτά που αναρτείς μπορείς;
 
Και τα Boeing ξεφλουδίζουν....sorry αν είμαι σε λάθος τοπικ
 

Attachments

  • 16605038188408318351092283780197.jpg
    16605038188408318351092283780197.jpg
    2,1 MB · Προβολές: 81
Περίεργα μαντάτα για τους επιβάτες του 350. Η Airbus άρχισε να παραδίδει τα 350 "NPC "(new production standard) βάσει του οποίου έκοψε 4 ίντσες από τους τοίχους και τους έβαλε στη καμπίνα (ξέρετε, σε αυτές που έχουν συρρικνώσει για να παστώσουν επιβάτες). Φυσικά, αυτό λανσάρεται ως μεγαλύτερη άνεση επί του παρόντος, αλλά όλοι ξέρουμε που οδηγεί: στην 10 abreast (3-4-3 διαμόρφωση) που ήδη κάποιες εταιρείες έχουν (π.χ. Frenchbee). Γιατί κάπως έτσι έγινε και με το 773.
 
Πάντως και το 777 της Austral και το A350 της French bee που είναι στην ίδια λογική ειναι όντως απελπισία.
Η αίσθηση μου ήταν ότι υπάρχουν άνθρωποι παντού o_Oo_Oo_O παρά πολλοί και πολύ κοντά :eek:
Νομίζω ότι η χαριστικη βολή ήταν τα λιγοστά bulkheads. Σε πτήσεις απο Παρίσι προς St Denis δεν πέρασα ακριβώς ευχάριστα.
Κοιτούσα για Papeete με French bee και ίσως τελικά το δοκιμάσω, μόνο και μόνο για να δω πόσο χάλια μπορεί να είναι να είσαι 24h σε αυτη τη φάση. Η επιστροφή θα είναι όμως σίγουρα με Air Tahiti Nui η Air France :mrgreen:
 
Τα βρήκαν τελικά Airbus και Qatar και συμφώνησαν ότι η διαμάχη δεν είναι ωφέλιμη για κανέναν και θα εργαστούν σκληρά πάνω σε εποικοδομητικό διάλογο και συνεργασία :cool:
 
Η Qatar πήγαινε ολοταχώς για βατερλό στη δίκη και, προφανώς, έκανε πίσω. Το writing on the wall ήταν εμφανές από τις 20 Ιανουαρίου όταν το δικαστήριο διέταξε την Qatar να υποβάλει την επίσημη αλληλογραφία με τον regulator της (QCAA) από την οποία θα προκύπτουν οι λόγοι, τα στοιχεία και η τεκμηρίωση της καθήλωσης.

Η Qatar θα έπρεπε να αποδείξει ότι η Airbus ενήργησε με δόλο μόνο στη δική της περίπτωση και σε κανέναν άλλο πελάτη.
Αντίθετα, όλα δείχνουν ότι η απόφαση καθήλωσης ήταν αυθαίρετη (και μάλλον με κακή πίστη) αφού δεν παρουσιάστηκαν ποτέ τα έγγραφα της QCAA και έτσι θα υπήρχε η βάσιμη υπόθεση ότι η QR τα καθήλωσε με δική της πρωτοβουλία.

 
Top