Aerophile
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 17/09/2011
- Μηνύματα
- 88
- Likes
- 1
από Hastaroth την Χθες, 20:41 Πάντως μού κάνει εντύπωση που ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,o PF εκώφευσε στά πολλά warnings τού GPWS.Ακόμα και λάθος ένδειξη να ήταν-που δέν ήταν-δέν είχε να χάση τίποτε ακολουθώντας την
Για να προσθέσω κάτι πάνω σε αυτό, απαγορεύεται να αγνοηθεί προειδοποίηση GPWS, παρά μόνο εάν μπορεί να επιβεβαιωθεί οπτικά ότι είναι ασφαλές και εντός των ορίων. Επίσης απαγορεύεται να συνεχιστεί ένα Circling Approach εάν χαθεί η οπτική επαφή με τον διάδρομο, σε αυτήν την περίπτωση εκτελείται Go-Around ΑΜΕΣΩΣ. Επομένως τα λάθη και των δυο (και ήταν πολλά) είχαν ξεκινήσει από πολύ νωρίτερα.
Δημοσίευση από NYHC την Χθες, 21:11
Αυτό σε πείραξε , γιατί δεν έχει ξαναγίνει ε;
Όταν παίζει κάποιος με την ζωή σου κάτσε και πες εσύ CAPTAIN SIR, PLEASE PULL UP ...
MY CONTROLS και αν δεν γουστάρεις και επιμένεις θα κάνω ότι μπορώ να σε σταματήσω ... είσαι πιλότος;
Δεν είναι σωστό CRM αυτο. Μια παρόμοια απάντηση έδωσε ένας υποψήφιος με ώρες και τύπο εάν δεν κάνω λάθος, στην συνέντευξη της ΟΑ κατά την διάρκεια του πρόσφατου Selection της και κόπηκε. Όταν ρωτήθηκε πως θα δράσει εάν ο κυβερνήτης κάνει κάποια παρατυπία απάντησε "Θα του πάρω τα controls".
Είναι σωστό CRM να προειδοποιηθεί ο Κ1, όχι μια άλλα 2 φόρες πριν δράσει ο Κ2 (όχι 21 βέβαια). Μην ξεχνάτε ότι μπορεί να είναι αυτός που κάνει λάθος. Γιαυτό πρέπει να υπάρχει επικοινωνία και συνεργασία μα συνήθως χρόνος υπάρχει, όπως και σε αυτήν την περίπτωση.
Η textbook εξέλιξη των γεγονότων έχει ως εξής. " F.O. says' Captain, minimums. Captain says' It's fine, I've got it. F.O. says' Captain, MINIMUMS! Captain is unresponsive. F.O. states' I have controls! Captain you are relieved of your command. Όλο αυτό διαδραματίζεται μέσα σε 100 πόδια κατά την κάθοδο.
Κανείς δεν θέλει να χάσει την δουλειά του και κάνεις δεν θέλει να έρχεται σε αντιπαράθεση με τον ανώτερο του. Όμως εάν δεν μπορεί να το κάνει, τότε δεν είναι για αυτήν την δουλειά, γιατί αυτός είναι ο ρόλος του ως Κ2. Μέσα στα καθήκοντα του είναι να τσεκάρει και να διορθώνει τον K1. Άμα χαθεί τελείως το στοιχείο της επικοινωνίας και έχει να αντιμετωπίσει έναν αυταρχικό Κ1 όπως και στην αναφερόμενη περίσταση, τότε σίγουρα θα είναι πιο δύσκολος ο ρόλος του, άλλα έχει εκπαιδευτεί να αναγνωρίζει τους κίνδυνους επομένως και εάν είναι κατάλληλος για την δουλειά του, τότε πολύ πιθανό θα έχει δίκιο, μα δόξα τον θεό και voice recorders και flight data recorders υπάρχουν. Καμιά εταιρία δεν θα θάψει έναν Κ2 για να κρατήσει έναν παλιό K1, εάν αυτός είναι ξεκάθαρα επικίνδυνος και διακινδύνεψε την ακεραιότητα των επιβατών, του πληρώματος και του α/φους. Εαν είναι τόσο χάλια τα πράγματα και καταλήξει να χάσει την δουλειά του, ε τότε στα παπάκια του και να πάει να μαμιθεί και η δουλειά, μπρος στο να καταλήξει πάρει 100+ ψυχές στην πλάτη του, γιατί φοβόταν να κάνει το καθήκον του.