Air Serbia

  • Thread starter Thread starter dr. manos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συνεχίζεται το μάζεμα στην Air Serbia.

Εδώ το σχετικό άρθρο με τους Άραβες να ζητάνε περαιτέρω μέτρα όπως επιπλέον περικοπές και εδώ ο περιορισμός των ωρών στο premium lounge.

Περιμένουμε με αγωνία να δούμε τι θα γίνει με την καυτή πατάτα της γραμμής της Νέας Υόρκης.
 
Δεν τα πήγε λογικά καθόλου καλά η γραμμή της Νέας Υόρκης ;;;
 
Τώρα μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Lounge της Air Serbia στο Βελιγράδι, εκτός του φαγητού και των καναπέδων μπορείς να κάνεις και ντους.
Η χρέωση είναι
• €18 για 1 ώρα διαμονής
• €35 για 3 ώρες διαμονής.
ή €550 άνα χρόνο
 
Διαθέτει άραγε και ντουλάπα το Lounge της Air Serbia στο Βελιγράδι? Αν είναι έτσι συμφέρει και μόνιμη κατοικία!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
giorgosk":zrxpgvc5 said:
Δεν τα πήγε λογικά καθόλου καλά η γραμμή της Νέας Υόρκης ;;;
Κανείς δεν ξέρει τα αποτελέσματα της οικονομικότητας του δρομολογίου, για να μην τα ανακοινώνουν μας υποψιάζει ότι δεν είναι καλά, αλλά αυτό δεν αποκλείεται.
Το στοίχημα θα παιχτεί αν παραμείνουν στους τουρίστες / διασπορά ή θα προσελκύσουν μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες.
Όποιος βασίζεται μόνο στον τουρισμό παραπαίει, και ανά πάσα στιγμή μπορεί να βρεθεί εκτός παιχνιδιού.

<Initially the flights looked promising, with Air Serbia flying 5 times weekly and the load factor in July 2016 being 81%, even with massive delays which lasted up to 4 hours. However the load factor had decreased to 61% in October, with it recovering to 65% in November 2016……
The airline has not published any information for revenue and profit made in 2016.>

http://layoverhub.net/revisited-air-ser ... adventure/

Συνήθως IATA Passenger Load Factor = 80.6% αυτό διαφέρει ανά αεροπορική. Γνωρίζω ότι οι Ασιατικές αεροπορικές πετούν στην Ευρώπη με 87% Load Factor.

http://www.iata.org/pressroom/facts_fig ... -facts.pdf
 
Για όσους από εμάς, απασχολεί το load factor της εταιρείας στην γραμμή για JFK, έρχεται η εταιρεία και μας απαντά ότι όχι μόνο θα συνεχίσει την JFK αλλά θα επεκταθεί και για YYZ το 2018. :!:
Οι Σέρβοι θεωρούν ότι με load factor 74% είναι βιώσιμα τα δρομολόγια τους.

Μπράβο τους. Άντε και για Ινδία που σχεδιάζουν να επεκταθούν (κάποτε πέταγε ΒΟΜ η JAT).

http://www.exyuaviation.com/2017/11/air ... -2018.html

Έχουν εκπληκτικό προγραμματισμό πτήσεων :shock:
Πέμπτες
ATH-BEG 15:35-16:15
BEY-BEG no flight
SOF-BEG 16:00-16:10
TLV-BEG 13:50-15:55
OTP-BEG 05:00-05:30
BEG-JFK 07:30-12:30
Σάββατα
ATH-BEG 15:35-16:15
BEY-BEG 04:00-05:50
SOF-BEG 16:00-16:10
TLV-BEG no flight
OTP-BEG 16:10-16:40
BEG-JFK 13:20-18:20 :shock:
 
Οι προσπάθειες της νέας διοίκησης για «μεταμόρφωση» της Air Serbia συνεχίζονται:

Κόβονται από την 1η Μαΐου 2018 όλα τα δωρεάν σνακ στο ευρωπαϊκό δίκτυο της Air Serbia και αντικαθίστανται από Buy on Board Menu.


http://www.exyuaviation.com/2018/01/air ... r-new.html
 
Επεκτείνει τα δρομολόγιά της η εταιρεία σε 9 προορισμούς με A319 για την καλοκαιρινή περίοδο 1 Ιουνίου -15 Οκτωβρίου.
Οι προορισμοί που εξυπηρετούν την ΑΤΗ είναι 6
ATH-BEG JU517 05:00-05:40 1.4.5.6
ATH-BEG JU513 15:35/16:35-16:15/17:15 D
**
BEG-NCE JU290 07:00-09:10 7
BEG-NCE JU294 17:50-20:00 4
--
BEG-BCN JU580 06:45-09:25 6
BEG-BCN JU584 17:00-19:40 3
--
BEG-MAD JU570 06:00-09:15 7
BEG-MAD JU574 17:00-20:15 3
--
BEG-KBP JU660 07:00-09:50 2.4
BEG-KBP JU664 18:05-20:55 7
--
BEG-HEL JU420 06:35-10:10 1.6
BEG-HEL JU424 17:00-20:35 4

Χωρίς καλές ανταποκρίσεις για
BEG-KRR JU686 00:10-03:40 1.3.5

Οι άλλοι 3 προορισμοί είναι Rijeka, Zadar, Cairo.

Αυτή την περίοδο έχει και προσφορές για τους προορισμούς με επιστροφή από €119 για NCE από €129 και για KRR από €239 ενώ για JFK €359 . :)
BEG-JFK JU500 07:50-11:50 1 στην επιστροφή έχεις περισσότερες πιθανότητες για καλή ανταπόκριση 4,5,6
 
Η πτήση μου για STR άλλαξε σε CRJ, αλλά ποιας εταιρείας θα είναι νοικιάρικο;
Της Adria* ή της Lot/Nordica;
2 α/φ θα ενοικιάσει η εταιρεία; Ή τα άρθρα είναι αναλόγως των συμφερόντων;
16/3/19
https://www.mro-network.com/airlines/ai ... ia-airways
25/3/19
https://www.ch-aviation.com/portal/news ... gional-jet

*με της Adria έχω πετάξει και είναι καλύτερο από το Α319 της εταιρείας (σε διάκενο θέσεων).
Με της Lot/Nordica δεν το ξέρω.
Δεν είναι το Ρωσσικό SSJ100 που κυνηγάω (η CityJet τα σταμάτησε, η Adria ακύρωσε :( ) , οπότε μου είναι αδιάφορο. :wink:
 
Mια χαρά ειναι το CRJ900 και της Nordica. Πεταξα εγώ MUC-TLL. Το CRJ θα μπεί και στο δρομολόγιο BEG-SKG
 
Top