Air Sea Lines

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εγω λεω οτι παιζονται αλλα συμφεροντα πισω απο τις "καταγγελιες". Θυμαστε την μηνυση της ΟΑ. Επειδη δεν ειναι σιγουρη για το αποτελεσμα, βαραει και απο αλλου. Ο κοσμος λογικο ειναι να θελει να εχει εναλλακτικες λυσεις με την "οργανωση" της ΟΑ. Την ΑΕΕ δεν μπορει να την χτυπησει, γιατι ξερει τι επαιται. Χτυπαει ενα μικρο...
 
Μπορει να ειναι ενας εμπορικος πολεμος(το συνιθιζουν οι επενδυτες)της ΟΑ εναντι της ΑΣΛ αλλα εδω καταγγελουν οτι οποιος βγαλει ενα εισητηριο μπορεις να παρη και το 45αρι του και να ταξιδεψη.Αν ειναι και τρομοκρατης κανεις τρελλες δουλειες....σοβαρα μιλαμε να μην υπαρχει ελεγχος πριν την επιβιβαση?Επηδη δεν γνωριζω, κατι αναλογο συμβανει σε χωρες που εχουν δικτυο υδροπλανων?Μπαινεις αερα-πατερα μεσα και οτι κατσει.....Ο Καλυμνιος μας περνα για Καναδοπουλα......αντε και του χρονου σπιτια τους.
 
Εγώ αυτό που έχω να ρωτήσω είναι γιατί σταματάει στο Αιγαίο και όχι στο Ιόνιο. Εκεί δεν ισχύουν ο ίδιοι νόμοι?
 
Οι νομοι ειναι οι ιδιοι, η αγορα και ο ανταγωνισμος με την ΟΑ δεν ειναι ιδιος.. ;)
 
http://www.skai.gr/master_avod.php?id=54920

Σχετικό ρεπορτάζ στο SKAI. Μέσα στις αιτίες αναφέρεται και η καθυστέρηση στην παραλαβή νέων αεροπλάνων...

Και η άποψη του mega:
Διακόπηκαν ξαφνικά τη Δευτέρα, στην καρδιά του καλοκαιριού, τα δρομολόγια των υδροπλάνων από το Λαύριο προς τα νησιά του Αιγαίου, ενώ το τελευταίο δεκαπενθήμερο δεν πραγματοποιούνται ούτε από την Πάτρα προς το Ιόνιο.

Οι λόγοι που επικαλείται η εταιρεία είναι ότις υπήρξε καθυστέρηση στην παραλαβή δύο νέων υδροπλάνων, ότι δεν ειναι ακόμη έτοιμα τα υδατοδρομια που χρειάζονται, καθώς και ότι δεν είναι δυνατή η προσέγγιση σε κάποια από τα αεροδρόμια των νησιών.

Τα προβλήματα όμως μάλλον δεν σταματούν εδώ. Η εταιρεία των υδροπλάνων φαίνεται πως έχει ανοιχτο μέτωπο με την Ολυμπιακή, η οποία μάλιστα έχει καταθέσει και ασφαλιστικά μέτρα τα οποία θα συζητηθούν μέσα στον Αύγουστο. Μήλον της Εριδος φαίνεται πως ειναι οι επιδοτούμενες πτήσεις προς την Πάρο και την Κάλυμνο.

Την ίδια ώρα, το ΠΑΣΟΚ με ερώτησή του στη Βουλή προς τους υπουργούς Μεταφορών και Εμπορικής Ναυτιλίας καταγγέλλει ότι δεν υπάρχει το απαραίτητο θεσμικό πλαίσιο για τις πτήσεις και ότι μεταξύ των ελλείψεων είναι και η ασφαλιστικη κάλυψη των επιβατών.

Πηγές του υπουργείου Μεταφορών αναφέρουν ότι πτήσεις με υδροπλάνα γίνονται εδώ και ενάμιση χρόνο και ότι στα όποια προβλήματα μιας ιδιωτικής επιχείρησης δεν θα πρέπει να εμπλέκεται το κράτος.

Η εταιρεία, πάντως, από την πλευρά της, διαβεβαιώνει πως πληροί όλες τις προϋποθέσεις.

Τα δρομολόγια προς το Ιόνιο αναμένεται να ξεκινήσουν και πάλι στις αρχές Αυγούστου και από το Λαύριο στα τέλη Σεπτεμβρίου.
 
Γνωρίζει κάποιος να μας πει τι capacity έχουν τα DHC-6 300 και με τι max.payload πέταγαν στο Αιγαίο;Έχω υποστηρίξει πολλές φορές την ικανότητα των υδροπλάνων να πετάνε σε δύσκολες (οχι όλες) τις καιρικές συνθήκες και θα συνεχίσω να το κάνω.'Αλλο είναι όμως αυτό και άλλο η ικανότητες κάποιας εταιρείας να υποστηρίξει το πτητικό έργο:Συντήρηση,πληρώματα.Εκεί θα βρείτε τις αιτίες.Οι διαδικασίες εδάφους είναι πολύ σημαντικός παράγοντας οχι όμως no-go αν στο επιτρέπουν οι αρμόδιες αρχές.Ο νοών νοείτω.
 
Σε εφημερίδα διάβασα, ότι το πρόβλημα είναι, ότι δεν έχουν TCAS, αληθεύει?
 
Εμένα πάντως με πονηρεύει το γεγονός ότι "τα δρομολόγια προς Αιγαίο θα αρχίσουν ξανά μετά τον Σεπτέμβρη". Μήπως υπήρξε (υπάρχει) παρέμβαση-πίεση από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, έτσι ώστε να κοπούν αυτά τα δρομολόγια γιατί θέλουν να βγάλουν τα μαλιά της κεφαλής τους το καλοκαίρι με πληρότητες που ξεπερνουν(?) το 100% ? Για το χειμώνα δεν τις νοιάζει γιατί επιδοτούνται με μερικά εκατομύρια ευρώ για να βάζουν πλοία να ταξιδεύουν.
 
Η απολυτη ΑΗΔΙΑ για ενα κρατος που θελει να λεγεται ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ !!!
 
Τι φταίει τώρα το κράτος...
Εμένα η υπόθεση μου θυμίζει την ιστορία με τα καταστήματα που ενώ κλείνω, βγάζουν ταμπέλα "υπό ανακαίνιση", χωρίς όμως ποτέ να ανακαινίζονται και στην πραγματικότητα να μένουν κλειστά για πάντα...
Σιγά μην ασχοληθεί ο ακτοπλόος με τα 15 εισητήρια που μπορει να του πάρει...
 
Top