Air Sea Lines

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
BTW, ta peri reliable sources einai palia ataka pou ehei kathieorothei os asteismos kai DEN einai empneysis tou sygkekrimenou kyriou :wink:
o kyrios pantos pragmati feretai na mas ehei "parei hampari"...
 
Δοκιμαστική πτήση επίδειξης με υδροπλάνο σε Σκύρο και Λίμνη Πλαστήρα
Παρασκευή, 13 Μαΐου 2005



Ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης, σήμερα το μεσημέρι θα επιβιβαστεί σε υδροπλάνο για την πραγματοποίηση δοκιμαστικής πτήσης επίδειξης.

Το υδροπλάνο θα αποθαλασσωθεί από τη μαρίνα Σ.Ε.Φ.(Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας) με προορισμό τη λίμνη Πλαστήρα και στην συνέχεια τη Σκύρο. Στο υδροπλάνο θα επιβαίνουν οι:

Υπουργός Ανάπτυξης κ. Δημήτριος Σιούφας
Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης
Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Σπυρίδων Ταλιαδούρος
Υφυπουργός Τουρισμού κ. Αναστάσιος Λιάσκος
Γενικός Γραμματέας ΥΕΝ καθηγητής κ. Ιωάννης Τζωάννος
Βουλευτής Καρδίτσας της ΝΔ Κωνσταντίνος Τσιάρας
Βουλευτής Εύβοιας της ΝΔ Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος

sourcehttp://www.traveldailynews.gr/new ... egory_id=3
 
Pe paidia persi to kalokairi dev eixe givei katitetoio? dokimastikn ptnsn me kapoio upourgo-n-dev-3erw-ki-gw-me-poiov?..

hmhm.. Na doume ti 8a doume..
 
"Tο υδροπλάνο [...] προσγειώθηκε στην πλαζ Λαμπερού της Λίμνης Πλαστήρα", σύμφωνα με τις ανταποκρίσεις του ΜΠΕ και του in.gr. Άλλο απόσπασμα:

"Σημειώνεται ότι μετά από συνεννόηση των υπουργών Ανάπτυξης Δημήτρη Σιούφα, Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη και Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη, αποφασίστηκε να συμπεριληφθούν στους προορισμούς των υδροπλάνων, εκτός από τα νησιά, και οι λίμνες Πλαστήρα και Σμοκόβου.

Το υδροπλάνο αποτελεί ένα εναλλακτικό μέσο μεταφοράς το οποίο αναμένεται να συμβάλει στην αναβάθμιση των συγκοινωνιών, της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών και στην ενίσχυση της τουριστικής κίνησης όχι μόνο στις νησιωτικές και παράκτιες περιοχές αλλά και στην ενδοχώρα."
 
Kai oi Air Sea Lines kyndineuoyn apo thn Ellhnikh grafeiokrateia! :(

Allh mia syngkinwniakh prwtoboulia isws 8aftei katw apo ta plokamia ths Ellhnikhs grafeiokratias! :cry:

Apo to Bhma ths Kyriakhs.




Κυριακή 22 Μαΐου 2005 - Αρ. Φύλλου 14469 ΕΝΟΤΗΤΕΣ TO BHMA Ανάπτυξη Νέες Εποχές ΒΗΜΑ Science Το Αλλο Βήμα Βιβλία




* Πώς ένας ελληνοκαναδός επενδυτής προσπαθεί εδώ και δύο χρόνια να επενδύσει στην Ελλάδα, πήγε βόλτα με τα υδροπλάνα του σχεδόν το μισό Υπουργικό Συμβούλιο και τώρα ετοιμάζεται να αποχωρήσει
H γραφειοκρατία καθηλώνει τα υδροπλάνα
H τραυματική εμπειρία μιας πρωτοποριακής επένδυσης στην Ελλάδα



Γ. ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ


Ο ελληνοκαναδός επενδυτής κ. Μιχ. Πατέλλης, ο οποίος με την εταιρεία του, την AirseaLines, προσπαθεί εδώ και δύο χρόνια να καθιερώσει το υδροπλάνο στην πρώτη του πατρίδα. Ως σήμερα όμως αυτά παραμένουν καθηλωμένα στη βάση τους


--------------------------------------------------------------------------------

Πήγε βόλτα με τα υδροπλάνα του σχεδόν το μισό Υπουργικό Συμβούλιο. Ολοι του έδωσαν συγχαρητήρια για την ιδέα του, αλλά και για την πρωτοβουλία του να επενδύσει στην Ελλάδα σε ένα νέο μεταφορικό μέσο που ταιριάζει ιδανικά στη γεωγραφία της χώρας. Σήμερα όμως δηλώνει έτοιμος να παγώσει την επένδυση και να απέλθει! Βασική αιτία για την αναγκαστική αλλαγή σχεδίων η απίστευτη γραφειοκρατία του δημόσιου τομέα, που όπως δηλώνει ο ίδιος στο «Βήμα» είναι ικανή όχι μόνο να παρακάμψει αλλά και να μεταβάλει την όποια πολιτική βούληση της κυβέρνησης, πολλά μέλη της οποίας - σύμφωνα με τις δηλώσεις του - του έχουν επανειλημμένα υπογραμμίσει ότι θέλουν να δουν τα υδροπλάνα να πετάνε στην Ελλάδα και του υπόσχονται κάθε βοήθεια.

Ο απαυδισμένος επενδυτής είναι ο ελληνοκαναδός (γεννημένος και μεγαλωμένος στην Κάλυμνο) επιχειρηματίας κ. Μιχ. Πατέλλης που με την εταιρεία του, την AirseaLines, προσπαθεί εδώ και δύο χρόνια να καθιερώσει το μεταφορικό αυτό μέσο στην πρώτη πατρίδα του. Ως σήμερα τα υδροπλάνα του παραμένουν καθηλωμένα στη βάση τους. Ενα μόνο πετάει, συνδέοντας καθημερινά την Κέρκυρα με τους Παξούς, αλλά αυτό δεν αρκεί για να υποστηρίξει την ανάπτυξη ενός πενταετούς επιχειρηματικού πλάνου ύψους μερικών δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων.

* Στα συρτάρια του Δημοσίου

Το βαθύ κράτος του δημόσιου τομέα ξαναχτυπά και, όπως λέει ο ίδιος, «η επένδυση μου πεθαίνει αυτή τη στιγμή στο γραφείο κάποιου δημόσιου υπαλλήλου, ο οποίος έχει τη δύναμη να αγνοεί επιδεικτικά την όποια πολιτική βούληση της κυβέρνησης και, καλυπτόμενος πίσω από έναν κυκεώνα νόμων, εγκυκλίων και κανονισμών, πνίγει ό,τι δεν καταλαβαίνει».

Εκτός όμως από τους δημοσίους υπαλλήλους ο κ. Πατέλλης κατονομάζει και κάποιους συμβούλους υπουργών οι οποίοι - κατά τη γνώμη του - αγνοούν βασικές παραμέτρους των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης. Εφαρμόζουν, ερήμην των πολιτικών προϊσταμένων τους, τη δική τους πολιτική και αποφασίζουν για την τύχη σοβαρών επενδύσεων χωρίς να έχουν κανένα απολύτως δικαίωμα. Τη στιγμή μάλιστα που, όπως υπογραμμίζει, οι δύο συναρμόδιοι υπουργοί, οι κκ. Μιχ. Λιάπης και M. Κεφαλογιάννης, έδειξαν και δείχνουν ειλικρινές ενδιαφέρον για το «Σχέδιο Υδροπλάνα στην Ελλάδα».

«Οι σύμβουλοι αυτοί» συμπληρώνει «αγνοούν παντελώς τις πολιτικές κατευθύνσεις που λαμβάνουν από τους υπουργούς τους και εφαρμόζουν τη δική τους πολιτική, η οποία ουδεμία σχέση έχει με τη φιλελεύθερη πολιτική που δηλώνει ότι θέλει να εφαρμόσει η κυβέρνηση στον τομέα της οικονομίας. Αυτοί οι άνθρωποι κάνουν μεγάλη ζημιά. H ειρωνεία είναι ότι τη ζημιά δεν θα την πληρώσουν οι ίδιοι, αλλά εκείνοι που τους κρατούν στις θέσεις τους».

* Ανάπτυξη μεγάλου στόλου

Οπως αναφέρει ο κ. Πατέλλης, το επιχειρηματικό πλάνο της AirseaLines, στο οποίο μετέχουν και άλλοι καναδοί επενδυτές, προέβλεπε την ανάπτυξη ενός μεγάλου στόλου υδροπλάνων στον ελλαδικό χώρο, καθώς επίσης και την ανάπτυξη βάσεων συντήρησης και υποστήριξης του μέσου αυτού σε διάφορα σημεία της νησιωτικής Ελλάδας. «Είχαμε υπολογίσει ότι για την υποστήριξη του πλάνου μας θα χρειαζόμασταν πενήντα και πλέον υδροπλάνα, αλλά και μια επένδυση της τάξης των 70 περίπου εκατομμυρίων δολαρίων» αναφέρει. Το ίδιο πλάνο προέβλεπε ότι εντός του πρώτου έτους λειτουργίας θα έπρεπε να πετούν στην Ελλάδα τουλάχιστον έξι υδροπλάνα, για την υποστήριξη των οποίων θα επενδύονταν περί τα πέντε εκατομμύρια δολάρια. «Είχαμε προβλέψει ότι θα υπάρξουν γραφειοκρατικά προβλήματα καθώς η Ελλάδα δεν διέθετε νομοθετικό πλαίσιο για την ανάπτυξη και χρήση αυτού του μέσου μεταφοράς» λέει ο κ. Πατέλλης. «Αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό».

«Ως τώρα αυτά τα πέντε εκατομμύρια δολάρια (που θα έπρεπε κανονικά να έχουμε ξοδέψει για να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις συνέχισης της επένδυσής μας και ανάπτυξης του στόλου των υδροπλάνων μας) τα έχουμε δαπανήσει χωρίς κανένα αποτέλεσμα» εξομολογείται.

Ακόμη και στην περίπτωση της Κέρκυρας και των Παξών τίποτε δεν είναι σίγουρο. «Ναι μεν δουλεύουμε αυτή τη γραμμή, αλλά δεν γνωρίζουμε αν θα μπορούμε να τη δουλεύουμε και σε μια εβδομάδα από τώρα. Πέραν αυτού αντιλαμβάνεσθε ότι δεν είναι δυνατόν μια επιχείρηση να έχει πάγια έξοδα 350.000 - 400.000 ευρώ μηνιαίως και τα μόνα έσοδά της να είναι αυτά που προέρχονται από μια πτήση μόλις 5 λεπτών της ώρας».

Κατά τη γνώμη του το νομοθετικό πλαίσιο που δημιουργήθηκε για τη δραστηριότητα των υδροπλάνων είναι άκαμπτο και απογυμνώνει τα υδροπλάνα από τα στοιχεία εκείνα που τα κάνουν ελκυστικά ως επένδυση και ευέλικτα ως μέσο ταξιδιού. Το υδροπλάνο, λέει, πρέπει να κινείται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς. H ύπαρξη υδροδρομίων αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία που δεν υπάρχει σε κανένα μέρος του κόσμου, όπου δραστηριοποιούνται υδροπλάνα. Ως μέσο το υδροπλάνο μπορεί να προσφέρει μοναδικές υπηρεσίες, τόσο στον τουριστικό τομέα όσο και στον τομέα της άμεσης επέμβασης για λόγους έκτακτων αναγκών. Με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει.


ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΝΑ ΣΤΟΝ ΚΑΪΑΦΑ

Χαίρε, αθάνατο ελληνικό Δημόσιο
Σύμφωνα με τον ελληνοκαναδό επιχειρηματία, για να πετάξει ένα υδροπλάνο από ένα σημείο του ελλαδικού χώρου σε άλλο θα πρέπει τα δύο αυτά σημεία να έχουν χαρακτηρισθεί ως υδροδρόμια. Για να συμβεί αυτό απαιτείται μια δαιδαλώδης διαδικασία που αποθαρρύνει και τον πλέον αισιόδοξο και πεισματάρη επιχειρηματία.

«Πρέπει» αναφέρει «να βρούμε το σημείο του λιμένα όπου θα προσεγγίζει το υδροπλάνο. Οταν το βρούμε θα πρέπει να υποβάλουμε μια αίτηση στο λιμάνι για να μας παραχωρήσουν το σημείο. Παράλληλα πρέπει να συνέλθει διυπουργικό όργανο το οποίο θα εγκρίνει την προσέγγισή μας διότι, άκουσον άκουσον, τα υδροπλάνα αλλάζουν τη φυσιογνωμία των λιμένων(!). Ακόμη όμως και αν το διυπουργικό εγκρίνει το αίτημά μας, δεν είναι βέβαιον ότι θα το εγκρίνει και το λιμάνι, όπως συμβαίνει σήμερα με τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών, ο οποίος μας ενημέρωσε ότι η απόφαση του διυπουργικού δεν δεσμεύει τη διοίκηση του Οργανισμού, που μπορεί κάλλιστα να απορρίψει το αίτημά μας».

Δεν τελειώνουμε όμως εδώ. «Εφόσον το λιμάνι της Πάτρας εγκρίνει το αίτημά μας για την παραχώρηση του χώρου, μετά πρέπει να μας εγκρίνει και τις προδιαγραφές των λυόμενων εγκαταστάσεων που θα δημιουργήσουμε για την εξυπηρέτηση των υδροπλάνων. Εκτός όμως από το λιμάνι, τις ίδιες εγκαταστάσεις πρέπει να τις εγκρίνει και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Απορώ γιατί κάθομαι και σας τα λέω όλα αυτά και δεν έχω φύγει ακόμη από την Ελλάδα...».

«Ανάλογη είναι και η περιπέτεια που ζούμε στη λίμνη των Ιωαννίνων» αναφέρει ο κ. Πατέλλης. Ο νομάρχης Ιωαννίνων κ. Αλ. Καχριμάνης απέρριψε το αίτημα να ενταχθεί η λίμνη στο πρόγραμμα των προσεγγίσεων από την Κέρκυρα, ενώ γνωρίζει ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα συγκοινωνίας με το νησί, καθώς ένας ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός Κερκυραίων ταξιδεύει στα Ιωάννινα, είτε για επαγγελματικούς λόγους είτε για λόγους υγείας. Επίσης απέρριψε και την περιβαλλοντική μελέτη που ετοιμάστηκε, με την οποία αποδεικνυόταν ότι τα υδροπλάνα δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα στη λίμνη, θεωρώντας την ανεπαρκή.

«Κατ' αρχάς θα έπρεπε να αναρωτηθεί ο κ. νομάρχης πώς εμείς καταλήξαμε στο να κάνουμε τη μελέτη. Δεν μας τη ζήτησε ποτέ κανείς όταν επισκεφτόμασταν συνεχώς τις υπηρεσίες της Νομαρχίας αναζητώντας πληροφορίες. Κανείς ποτέ δεν ασχολήθηκε μαζί μας έστω για να απορρίψει το αίτημά μας. Μόνοι μας έπρεπε να αναζητούμε πληροφορίες και λύσεις χωρίς τη συνδρομή και τη συμβουλή κανενός από τη Νομαρχία» λέει με έκδηλη πικρία ο κ. Πατέλλης. «Ο κ. Καχριμάνης όμως ανακάλυψε τα υδροπλάνα όταν διαπίστωσε ότι ο δήμαρχος Περάματος κ. Μιχ. Κάσσης, που εκλέγεται με το ΠαΣοΚ, υποστήριζε ένθερμα την ιδέα της δρομολόγησής τους στη λίμνη, υποδεικνύοντάς μας μάλιστα σημεία όπου θα μπορούσαμε να προσεγγίζουμε, εντός των ορίων του δήμου του, χωρίς να δημιουργούμε κανένα πρόβλημα».

Το θέμα όμως δεν τελειώνει εδώ. «Επί πέντε μήνες περιμένω μια απάντηση από το υπουργείο Χωροταξίας, Περιβάλλοντος και Δημοσίων Εργων για το αν μπορώ ή δεν μπορώ να δρομολογήσω υδροπλάνο στη λίμνη Ιωαννίνων» διαμαρτύρεται ο κ. Πατέλλης. «Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση και ρωτάω: Εκτός από τους νόμους που καθιστούν την επένδυσή μου επισφαλή και χρονοβόρα, δεν υπάρχουν άλλοι νόμοι στην Ελλάδα που να υποχρεώνουν το Δημόσιο να απαντά στους πολίτες που ζητούν πληροφορίες;».

Ο κ. Πατέλλης καταγράφει σοβαρότατα προβλήματα συντονισμού μεταξύ των αρμόδιων υπηρεσιών ώστε να προχωρούν ταυτόχρονα στην ολοκλήρωση των αναγκαίων διαδικασιών, όπως στην περίπτωση της Πάτρας, όπου θεωρεί σχεδόν βέβαιον ότι αν λάβει την έγκριση του λιμένα θα πρέπει να περιμένει αρκετό καιρό ακόμη για να λάβει και την έγκριση της ΥΠΑ, μολονότι, όπως υπογραμμίζει, οι δύο εγκρίσεις θα μπορούσαν να εξελίσσονται παράλληλα.

«Στην πραγματικότητα» δηλώνει «η επένδυση από χρηματοοικονομικής άποψης είναι στον αέρα. Και αυτό γιατί με τον ρυθμό που εξελίσσονται τα πράγματα το πενταετές επενδυτικό πλάνο μας έχει μετατραπεί τουλάχιστον σε 20ετές, χωρίς υπερβολή. Οι καναδοί συνέταιροί μου αδυνατούν να καταλάβουν πώς είναι δυνατόν να αντιμετωπίζουμε τόσο σοβαρά προβλήματα εξαιτίας της γραφειοκρατίας στην Ελλάδα και τον τελευταίο καιρό συστήνουν, ολοένα και συχνότερα, να αποχωρήσουμε προτού καταστραφούμε οικονομικά - εγώ και αυτοί μαζί μου».
 
Poli thliveres katastasis. kai meta erxete o Karamanlis stin Ameriki kai zita ependysis stin Ellada. Den ntrepomaste. Epidi tin exo patisei eppaggelmatika kai prosopika eime se thesi na gnorizo tis epiptosis.

Telika se afton to topo pote tha logikeftoume?
 
Dev afnvoume tis politikologies kata meros?

Mporeite va xpnsimopoinsete eva politiko forum ama 8elete, alla apoti 8umamai, auto edw eiva eva aeroporiko!


Sigoupa uparxouve upeu8uvoi, alla eivai n avazntnsn tous kai to politiko tous pisteuw kupiws 8ema tou forum? Na arxisoume kai gia alles etaireis me eppiron evdo3ou politikou parel8ovtos va ta kavoume kouloubaxata edw mesa... :evil: Katalabevete ti 8elw va pw...

Merci
 
Δίκιο έχει ο Floridaviation: φίλε makedona, για μας του εξωτερικού, όταν λέμε "ο Καραμανλής", το λέμε με την έννοια του έλληνα πρωθυπουργού, και όχι για το συγκεκριμένο πολιτικό του χώρο. Υποθέτω λοιπόν ότι το είπε με αυτή την έννοια και ο Floridaviation, και επομένως χωρίς πολιτική απόχρωση.
Μην μεταφέρετε στο forum μας την τάση που επικρατεί στην Ελλάδας, να δίνεται αυτομάτως πολιτική χροιά σε κάθε τι που έχει τούτο ή το άλλο όνομα! :)
 
Top