Air Sea Lines

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γεώργιος Σφίγγας":1c2go3r8 said:
Τα δρομολόγια των υδροπλάνων, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, θα ξαναρχίσουν από τον Απρίλιο 2007. Το πρόγραμμα των πτήσεων για την περίοδο από 1η Απριλίου και μετά, πρόκειται να ανακοινωθεί στις 15.01.2007.
Η είδηση υπάρχει επίσης σήμερα στη Ναυτεμπορική.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/01/22/1291553.htm

Έχουμε νεώτερα για το πρόγραμμα πτήσεων?

--EDIT--

Τι ρωτάω - υπάρχει ήδη διαθέσιμο on-line:
http://www.airsealines.com/flights/flights.php?pageID=102

Για πτήσεις από Λαύριο δεν βρήκα κάτι στην τρέχουσα έκδοση.

 
ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ

Αγαπητέ CONFIG2

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα να σου το ονομά μου, μπορείς να μάθεις για εμένα στον αεροπορικό χώρο.

Ονομάζομαι Απόστολος Ρέτζιος και διετέλεσα Commercial & Base Development Manager στην AirSea Lines
 
Τώρα άμα ρωτήσω γιατί δεν είσαι στην εταιρεία πλέον, θα είναι πολύ? Απλά μου κίνησε την περιέργεια η όλη ιστορία και θα ήθελα να μάθω!
 
Στην πορεία και με μεγάλο κόπο κατορθώσαμε και πήραμε άδειες λειτουργείας για Ιωάννινα, Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Λευκάδα, Πάτρα.

[/quote]

Φίλε Tolis,
πολύ ενδιαφέρουσες και χρήσιμες οι πληροφορίες-συμβουλές που παραθέτεις. Χωρίς να θέλω να αμφισβητίσω όμως την ταυτότητα σου μήπως, λέω μήπως κάποια πράγματα τα παραλές;
Λές ότι κατορθώσατε και πήρατε άδειες για τα παραπάνω νησιά, όμως εγώ ψάχνοντας και γνωρίζοντας είμαι σε θέση να πώ με σιγουριά ότι τα υδροπλάνα ουδέποτε πέταξαν για Ζάκυνθο-Κεφαλλονιά, ουδέποτε απέκτησαν άδεια για εκεί και τέλος ουδέποτε κατέθεσαν αίτηση για άδεια λειτουργίας.
Τα υδροπλάνα πήγανε εκεί αλλά μόνο στο αεροδρόμιο με το αμφίβιο.
Το παραπάνω επιβεβαιώνεται και με ένα απλό τηλεφώνημα στην Air Sea lines η οποία και με ενημέρωσε ότι τα παραπάνω νησιά είναι απλά μελλοντικοί στόχοι.
Μήπως, λέω μήπως τα παραλές;!!!!
 
Έτοιμη η βάση στο Λαύριο

Στην ιστοσελίδα τους αναφέρουν ότι είναι έτοιμη η βάση στο Λαύριο, και ότι θα πετάνε για Μύκονο, Ίο, Σαντορίνη, Πάρο κτλ.

After a temporary suspension of our services for the completion of upgrades to aircraft and the development of new bases in preparation of the coming peak season, we are now pleased to announce that the long awaited base of Lavrio (Athens) is now ready enabling us to schedule flights to the Aegean islands. We are very pleased to announce our first destinations in the Aegean that include the islands of Mykonos, Ios, Santorini, Paros, in the Cyclades and Kalymnos and Kos in the Dodecanese (off the coast of Turkey). A full schedule for the summer period for this region will be announced and available for bookings on the 1st of February. Other islands of the Aegean will follow soon after

Εν τω μεταξύ δεν ξέρω τι γίνεται με Κεφαλονιά και Ζάκυνθο; υποτίθεται ότι έπρεπε να ήταν έτοιμα τα δρομολόγια για αγορά εισ. σύμφωνα με παλιότερη ανακοίνωση, αλλά δεν είναι. Αν και τα δύο νησιά υπάρχουν στο χάρτη με τους προορισμούς.
 
Re: ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ

Tolis":1u9qe79c said:
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να σου το ονομά μου, μπορείς να μάθεις για εμένα στον αεροπορικό χώρο.

Ονομάζομαι Απόστολος Ρέτζιος και διετέλεσα Commercial & Base Development Manager στην AirSea Lines
...γι' αυτό κάτι μου θυμιζε το όνομα... :roll:
https://www.airliners.gr/community/viewt ... 1784#11784
 
Χαίρετε!Παρακολουθώ εδώ και καιρό το airlines και αποφάσισα να συμμετέχω!Είμαι και εγώ εργαζόμενος στο αντικείμενο και συγκεκριμένα στις επίγειες εργασίες.Το ερώτημα που έχω να θέσω είναι:Η ASL ανακοίνωσε οτι η βάση στο Λαύριο είναι έτοιμη.Το ζήτημα με τον ανεφοδιασμό καυσίμων έχει διευθετηθεί;Και επίσης,δε θα πρέπει να κατασκευασθούν βάσεις και στους αντίστοιχους προορισμούς (νησιά);Σας θυμίζω δημοσιεύματα του καλοκαιριού 2006 σύμφωνα με τα οποία θα είχε επέλθει ανάπτυξη του δικτύου το περασμένο Οκτώβριο!

Σας ενημερώνω ακόμη οτι υπάρχει ενδιαφέρον και απο τρίτο φορέα φυσικών προσώπων για την ίδρυση εταιρείας υδροπλάνων στην Ελλάδα.Ίσως να μπορώ να δώσω νεότερα το νωρίτερο σε ένα μήνα απο τώρα.
 
Πολύ υδροπλάνο βλέπω στόν ορίζοντα.... :D

Εν τώ μεταξύ,να κάνω και τίς δικές μου παρατηρήσεις:

1.Λέει η εταιρεία οτι έχει έτοιμη την βάση στό Λαύριο.Εγώ δέν έχω δεί μέχρι τώρα τίποτε στίς ειδήσεις.

2.Πρό καιρού,στο λιμάνι τού Λαυρίου παρά λίγο να συγκρουστούν μεταξύ τους τά δυό ταχύπλοα βαπόρια τής ΝΕΛ που τα είχαν εκεί παροπλισμένα.Τά πλοία αυτά είναι σαφώς πολύυυ μεγαλύτερα από τά twin-otter τής ASL.Τό λιμάνι τού Λαυρίου,όπως έχει γράψει εδώ και ο CONFIG2 που λέει οτι μένει εκεί,είναι ευάλωτο στους ισχυρούς ανέμους και κυματισμούς.Πόσο ασφαλές θά είναι γιά να επιχειρούν από εκεί τά υδροπλάνα;

3.Στά Κυκλαδίτικα νησιά που ετοιμάζεται να πηγαίνη η ASL πολλές φορές ακόμα και το καλοκαίρι δυσκολεύονται να μπούνε στό λιμάνι τά βαπόρια.Συνήθως επικρατούν άνεμοι 4,5 ακόμα και 6bf ακόμα και το καλοκαίρι.Σύμφωνα όμως μέ τά γραφέντα στό παρόν τόπικ από τον κ.Ρέτζιο,τά twin otter μπορούν να προσθαλασσώνωνται και να αποθαλασσώνωνται σέ θάλασσα μέ άνεμο μέχρι 3bf.Τί θα συμβή άν οι ματαιώσεις πτήσεων πρός τά νησιά αυτά λόγω καιρικών συνθηκών είναι συχνές;

Υπενθυμίζω οτι πρέπει να λάβουμε υπ'οψιν μας οτι το υδροπλάνο δέν προσθαλασσώνεται ΜΕΣΑ στο λιμάνι αλλά ΕΞΩ από αυτό,στά ανοιχτά.Ομοίως ισχύει και γιά τήν αποθαλάσσωση.ΕΞΩ λοιπόν από το λιμάνι υπάρχει ΚΥΜΑΤΙΣΜΟΣ.Εχουν σημειωθεί περιστατικά όπου πυροσβεστικά αεροπλάνα CANADAIR (μεγαλύτερα από τά twin otter) έχουν υποστεί ζημιές από έντονο κυματισμό (ένα μάλιστα είχε ανατραπεί και βούλιαξε-άν και ευτυχώς δέν υπήρξαν θύματα)....
 
Kai emena ptisis stis kiklades mou fainontai telios sourrealistikes logo meltemiou.

Idika Ioulio kai Augousto pou autes i grammes tha exoune kai tin perissoteri kinisi to poli
na exi sinolika 10-20 meres me anemous kato ton 5 mpofor.
 
Αγαπητέ Hastaroth,
θα θέσω και εγώ σα συνέχεια κάποιους προβληματισμούς σε σχέση με αυτά που ανέφερες!
1) Γνωρίζουμε σε τι οφείλοταν το συμβάν με τα σκάφη της ΝΕΛ;
2) Τα CL-215 και γενικότερα τα πυροσβεστικά αεροσκάφη τέτοιου τύπου έχουν σκοπό τη πλήρωση της δεξαμενής τους με πέντε (τουλάχιστον) τόννους νερού και συνεπώς η επαφή τους με το υδάτινο στοιχείο είναι εντελώς διαφορετική απο μηχανικής άποψης (βλ. τριβή και αντίσταση) σε σχέση με αυτή κάποιου σκάφους με πλωτήρες.Ακόμη και αν τα συγκρίναμε όμως σίγουρα θα λέγαμε οτι τα CL215 έχουν αξιοσημείωτες επιδόσεις στο θαλλάσσιο περιβάλλον και αυτό το αποδεικνύει η μακροχρόνια και παγκόσμια επιτυχής δράση τους.
3) Κάθε είδους ερώτημα σχετικά με τα υδροπλάνα είναι σίγουρα θεμιτό.
Να προσθέσουμε απλά οτι τα αεροσκάφη αυτά έχουν μελετηθεί και κατασκευασθεί σύμφωνα με συγκεκριμένες προδιαγραφές και για συγκεκριμένες (αντίξοες) συνθήκες.Ο τύπος DC-6 έχει παραχθεί σε περίπου 800+ α/φοι (αν δε σφάλλω) τα οποία επιχειρούν ακόμη και σε στρατιωτικές αποστολές (Γαλλία, Η.Π.Α. κ.α.).Να θυμίσουμε επίσης τα θρυλικά Beaver τα οποία συμπλήρωσαν 50+ έτη ζωής σα τύπος και τα οποία ίσως να δούμε σύντομα και στην Ελλάδα.Ας θυμηθούμε τέλος οτι τα υδροπλάνα έχουν πολύ μεγαλύτερο διαθέσιμο εύρος προσθαλάσσωσης απο ένα τροχόδρομο και οτι η αντίσταση είναι μεν ανάλογη του όγκου του σώματος αλλά και των υφιστάμενων σε αυτό δυνάμεων (βλ.κινητήρες).
Υ.Γ.:Ψάχνω την "υδροπλανική δραστηριότητα" στην Αλάσκα,τη περιοχή με τα περισσότερα αεροσκάφη τέτοιού τύπου παγκοσμίως και θα "ενημερώσω αρμοδίως" αν βρώ κάτι ενδιαφέρον!

Υ.Γ. Σίγουρα το όριο ανέμου δεν είναι τα 3 Μποφόρ αλλά τα 6.Σημασία επίσης έχει το ύψος κυματισμού (ένα μέτρο) το οποίο είναι μεγάλο!

Υ.Γ. 2: Ξέχασα να πω οτι περισσότερο θα με προβλημάτιζε το υλικό κατασκευής της ατράκτου και το κατά πόσο αυτό ΄συμφέρει οικονομικά για τη σύσταση της συγκεκριμένης θάλασσας.Τρελλό,ε;Και όμως,υπάρχουν υδροπλάνα κατασκευασμένα για τις συνθήκες υπό τις οποίες θα επιχειρήσουν!(Όπως τα commercial ήπιας ατμόσφαιρας).
 
Top