Air India

  • Thread starter Thread starter airzena
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ο πιλότος δεν πήρε μυρουδιά διότι ο τοίχος που χτύπησαν τα κύρια σκέλη του α/φους ήταν μαλακός με τούβλα τα οποία υποχώρησαν. Δεν έφεραν αντίσταση. Μην ξεχνάμε όμως ότι πολλοί από τους Ινδούς πιλότους εκπαιδεύονται ή εκπαιδεύτηκαν στην Ελλάδα (δεν σχολιάζω).
Βρε θα μας τρελάνεις :mrgreen:
Η αναφορά είναι το σχόλιο :2:
Post automatically merged:

Παραγγελία-μαμούθ από την Air India για 470 ( ! ) αεροσκάφη τόσο από την Airbus όσο και από την Boeing.

Η παραγγελία κατανέμεται ως εξής:

Airbus: 140 A320
70 A321
40 A350

Boeing: 190 B737MAX
20 B787
10 B777-9
Καλά στο τέλος θα δούμε τι θα πάρει. Ελπίζω όχι αυτό που μου έρχεται στο μυαλό :mrgreen:
Tata είναι αυτός δεν ξεκινάει και πολύ καλά το πράγμα.
 
Στην Airbus και τη Boeing το είπανε ή όχι ακόμα;
 
Στην Airbus και τη Boeing το είπανε ή όχι ακόμα;

Πραγματικά όμως…. :rolleyes:


 
Rebrand για την εταιρία με νέο λογότυπο και νέο livery!
Δεν απέσπασε και τα καλύτερα σχόλια με πολλούς να κάνουν την εξής σύγκριση: Χρώματα και γραμματοσειρά από Iberia , Λογότυπο/σχέδιο ο ένας 'γλάρος' από την δικιά μας Aegean γυρισμένος μερικές μοίρες και το layout από την Asiana Airlines . Προσωπικά θα μου λείψει το παλιό good old livery της Air India...
Air_India_Logo.svg.png
F3LSHYgaQAYKfMx.jpgF3LSHXva8AMncWW.jpgF3LSHXiaoAUc_ih.jpg
Air India Unveils Its Stunning New Brand And Livery: What You Need To Know
 
Δεν ξέρω ποιοι ήταν οι «πολλοί» που έκαναν τη σύγκριση και αποφάνθηκαν ότι η γραμματοσειρά του logo (custom made, Air India Sans) είναι ίδια με της Iberia (απλό sans-serif). Δεν ξέρω πού βρήκαν τον έναν (!!) γλάρο από τους δύο της Α3, δεν ξέρω πώς έκαναν τη σύνδεση με την Asiana (άσχετο), αλλά είναι τόσο ειδήμονες τους ξέφυγε η (σκόπιμη) χρήση του χρυσού χρώματος ως αναφορά στη Vistara (επίκειται συγχώνευση) και η τοποθέτηση του logo στην κοιλιά αλά Emirates.

Χαίρομαι που έφυγε ο ήλιος* από το κάθετο σταθερό (μετά το «πουλί σε κύκλο» και «τα χρώματα της σημαίας μας» είναι το τρίτο βαρετό κλισέ στα liveries), χαίρομαι που έφυγαν τα φολκλορ «παραθυράκια» γύρω από κάθε παράθυρο (σαν να βάζαμε εμείς μια σειρά κιονόκρανα ξερωγώ), χαίρομαι που επιτέλους πέταξαν το ऐर इण्डिया από το αριστερό μέρος ατράκτου (το έβαλαν για να το διαβάζει ποιος; ) χαίρομαι που αποκτά «παγκόσμιο» (λέγε με «ουδέτερο-πάει-με-όλα») livery αφού οι περισσότερες εταιρείες πια κάνουν rebrand χωρίς τα εθνικά τους σύμβολα, ενώ κάποιοι ακόμα νομίζουν ότι επειδή τα βάζουν στην ουρά όλος ο κόσμος θα κάνει Wow! (να δω πότε θα ξεφορτωθεί η Egyptair τον φαραώ).

Βοηθήστε με όσοι θυμάστε καλύτερα, υπήρξε livery την τελευταία δεκαετία που δεν προκάλεσε κυρίως αρνητικά σχόλια;

Τέλος πάντων, μια χαρά το βρίσκω το νέο livery και ελπίζω να είναι κομμάτι συνολικής βελτίωσης της εικόνας και της εξυπηρέτησης (είναι 3-star σύμφωνα με Skytrax, average στην καλύτερη).

Υ.Γ.
*με ειδοποιούν από το κοντρόλ ότι αυτό στην ουρά μέχρι χθες δεν ήταν ήλιος, ήταν ο «τροχός του Κόναρκ μέσα σε ιπτάμενο κύκνο» πράγμα που με ζάλισε διότι ήταν δύο logoκλισέ μαζί και δεν ξέρω πώς να το διαχειριστώ. Anyway, καλές πτήσεις με το νέο logo.
 
Last edited:
Από όλη την Egyptair, το μόνο που μου αρέσει είναι ο Ώρος στο λογότυπο, ειδικά όταν τον βλέπω ευρισκόμενος εκτός αεροπλάνου με αιγυπτιακό νηολόγιο. Μερικά φολκλορικά κλισέ έχουν ενσωματωθεί με όμορφο τρόπο στα liveries: να αναφέρω ενδεικτικά τα τρέχοντα liveries της Air Malta και της Cyprus Airways.

Θαρραλέο το rebranding της Air India και πολύ όμορφο το αποτέλεσμα. Το τρέχον livery ήταν αφόρητα κιτς και γραφικό -πάντοτε κατά τη γνώμη μου.
 
Βαρετό, αδιάφορο, τσαρτεραδικο. Φερτε πίσω τα παραθυράκια του "your palace on the sky" με το μαύρο antiglare μπροστά (και τα 747, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!)
 
Ως aviation geek, τα προβλήματα (προσωπικά για μένα) είναι δύο:

1) Το εν λόγω livery φαίνεται μία απότομη μετάβαση σε κάτι που δεν έχει καμία σχέση με το "brand" της Air India. Η Air India είναι 90 χρόνων εταιρεία (δεν είναι Ερτζίαν), οπότε φαντάζομαι δεν υπήρχε ανάγκη για tabula rasa (φανταστείτε το σωτήριο έτος 2009 η Olympic Air να μην έβαζε κύκλους). Και επειδή αναφέρθηκαν τα αγαπημένα "παραθυράκια", έχουμε και το πρόσφατο παράδειγμα της Riyadh Air (που "παίζει" επίσης με τα παραθυράκια) που ως γενναίο εγχείρημα δεν έχει προκαλέσει κάποιο αρνητικό σχόλιο (τουλάχιστον ως προς το κομμάτι του branding). Μέχρι και η Vistara (με την οποία συγχωνεύονται) είχε πιο distinct image.

2) Καλά τα livery, καλά και τα αεροπλάνα, αλλά όλα αυτά πρέπει να μεταφέρονται σε όλο το εταιρικό κομμάτι και το passenger experience. Έχει αποκαλυφθεί το "ανανεωμένο" εσωτερικό των 773 και είναι σα να βλέπω τη καμπίνα startup με 773 που ξεκινάει υπερατλαντικά από 59.99: Φτηνή και καταδικασμένη να πεθάνει. Όλα αυτά με την επισήμανση πως κάτι μπορεί να αλλάξει, τουλάχιστον ως προς το εσωτερικό της καμπίνας.
 
Καλή η Πρώτη θέση και η Business, οι θέσεις της Economy φαίνονται σαν να είναι από αστικό λεωφορείο 30ετίας, και με ακόμα λιγότερο padding. Βέβαια ποιος κάνει ανακαίνιση και αλλάζει Economy θέσεις προς το καλύτερο; (ρητορική ερώτηση)
 
Το πρώτο A350 στα νέα χρώματα της air India
 
Top