Air France στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter SK
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ομολογουμένως η πτήση προσφέρεται για αποδράσεις!! Από τα καλύτερα new arrivals!!! :)
 
Επισης Aix en Provence, Arles, Nîmes και γιατί όχι Avignon. :)
 
Ήμουν το Μάιο στη Μασσαλία και στο Μονπελιέ και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο διαφήμιζαν την Ελλάδα για διακοπές.Έβλεπα παντού μπάνερς για Ρόδο,Κρήτη,Αθήνα ακόμα και Εύβοια και Σάμο.Επίσης και στις δύο πόλεις όσο και στον ευρύτερο χώρο της Ν.Γαλλίας υπάρχει έντονο το ελληνικό στοιχείο με άπειρα ονόματα δρόμων και συνοικιών ελληνικής προέλευσης.Ειδικά στο Μονπελιέ όλη η νέα συνοικία της πόλης (δημιούργημα ενός αυθεντικού φιλέλληνα δημάρχου) έχει ονόματα όπως: οδός Κυθήρων, πλατεία Κοραή κλπ.
Δεσμοί επομένως υπάρχουν ικανοποιητικοί για το άνοιγμα μιας τέτοιας γραμμής, ωστόσο με προβληματίζει το γεγονός ότι οι εν λόγω περιοχές αλλά και η Ελλάδα δεν είναι και στην καλύτερη οικονομική κατάσταση για τη διατήρησή της.Στα συν βέβαια ότι η Μασσαλία μπορεί να εξυπηρετήσει όλο το μεσογειακό μέτωπο της Γαλλίας,από Νίκαια/Μονακό μέχρι Τουλούζ.
 
Η Ελλάδα ανήκει στους προορισμούς που οι Γάλλοι προτιμούν για διακοπές οποτε οι διαφημίσεις για πακέτα κλπ δεν πρέπει να ξαφνιάζουν. Κατά τα αλλα η Μασσαλία ήταν αποικία των Αρχαίων Ελλήνων οποτε εν μέρει αυτό δικαιολογεί τα πολλά ελληνικά στοιχεια που βρίσκει κανεις την περιοχή. Μια ακόμα πολύ που αξίζει να επισκεφτεί κανεις είναι η Antibes στην οποια έζησε ο Καζαντζάκης και υπάρχει και πλατεία με το όνομα του

Η πόλη της Μασσαλίας ιδρύθηκε από Έλληνες Φωκαείς περί το 600 π.Χ., με άγνωστη την ακριβή ημερομηνία ίδρυσης. Σύμφωνα με θρύλους, ο Πρωτέας είχε φύγει από την πατρίδα του Φώκαια προκειμένου να ανακαλύψει στην Μεσόγειο θέσεις κατάλληλες για την ίδρυση εμπορικών κόμβων. Ανακάλυψε τυχαία στον κόλπο του Λακιντόν ένα ρεύμα γλυκού νερού προστατευόμενο από τη φύση του με δύο ακρωτήρια. Η ενδοχώρα κατοικείτο εκείνη την εποχή από διάφορες φυλές Λιγουρίων.
http://el.wikipedia.org/wiki/Μασσαλία
 
Ανεπυφυλακτα ειναι απο τους καλυτερους προορισμους η νοτια γαλλια.

Πολυ κοντινες οι αποστασεις,καλη συνδεση με τρενα.

Μονο μια λεπτομερεια.Μακρυα απο τουλον.

Νικαια και μασσαλια απιστευτες.Αν και διαφορετικες.

Η πρωτη ποιο χλιδατη η δευτερη με πολλους μεταναστες απο τις γαλλοφωνες αποικιες.

Και το μονακο καλο αλλα ξενερωτο :)
 
Ξέρει κανείς αν οι πτήσεις τις προηγούμενες μέρες έγιναν κανονικά προς/από Μασαλλία; Ρωτάω γιατί σήμερα ο φροντιστής είπε ότι είναι η ''inaugural flight'' και μοίρασαν αναμνηστικά μπρελόκ, στον Ελ.Βεν δε, υπήρχε καπελάκι με στάμπες της AF και του ΑΙΑ με την φράση Marseille-Athens για το καλώς ήλθατε. Όχι άσχημα 8)

Πληρότητα στο 60%, νομίζω καλή αρχή, αρκετοί με ανταπόκριση σε νησιά.
 
Και οι επόμενες περιφερειακες βασεις της AF που θα ανοίξουν σε TLS και NCE θα έχουν σύνδεση με Αθήνα..Το TLS-ATH θα εκτελείται 1,3,6,7 και αναμένουμε το πρόγραμμα NCE-ATH..Υπερβολικό μου φαίνεται το 4w (TLS-ATH )για το συγκεκριμένο ζευγάρι πόλεων και την δυναμικη που έχει σε σύγκριση με το NCE-ATH,στο οποίο όμως μπορει αργότερα να χτυπησει η U2

http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/5324822/


updating:
Απο 1ΑΠΡ 2012 ATH-TLS 1,3 2105-2325 6,7 1055-1235
Aπό 3ΑΠΡ 2012 ATH-NCE 2,5 1800-1945 7 2200-2345...a/c A320 (yawwwn...)
 
Ίσως να έχει σχέση με το δρομολόγιο για MRS, το οποίο ακούω ότι δεν πάει καλά και ότι οι πληρότητες είναι στο 20-30%... :( Μου είπαν μάλιστα ότι οι αεροσυνοδοί αστειευόντουσαν για το ότι το αεροσκάφος ήταν μισοάδειο για μια ακόμη φορά. Χτες το δρομολόγιο ακυρώθηκε προγραμματισμένα - δεν ξέρω τον λόγο, αλλά οι επιβάτες είχαν πληροφορηθεί μια εβδομάδα τουλάχιστον μπροστά.
 
Πάντως θα μου προκαλούσε έκπληξη αν οι Γάλλοι άνοιγαν τα δρομολόγια αυτά στο κουτουρού. Έχοντας το πλεονέκτημα ότι μέχρι πρότινος όλοι οι επιβάτες της περνούσαν απο Παρίσι, πρέπει να έχουν απίστευτα databases με point of origin & destination. Η συγκυρία ωστόσο είναι κακή, να δούμε αν θα τη βγάλουν μέχρι το καλοκαίρι τα δρομολόγια αυτά που σίγουρα θα υπάρχει περισσότερη ζήτηση...
 
Πάντως αν ανοίξουν τα δυο αυτά δρομολόγια ίσως και να κλείσουν αυτό της Μασσαλίας με το σκεπτικό ότι το νότιο τόξο της Γαλλίας καλύπτεται καλύτερα από δύο "ακριανά" αεροδρόμια διότι MRS,TLS,NCE έχουν σε μεγάλο βαθμό αλληλοεπικαλυπτόμενες περιοχές εξυπηρέτησης ενώ επιπλέον οι δυο τελευταίες πιάνουν και νέες πόλεις εντός ακτίνας όπως η Λυόν και η Μπορντώ.
 
Top