Αυτό ακριβώς. Εξάλλου, επίκειται η πώληση της ΙΤΑ (γιαυτό στήθηκε όλο το τσίρκο) και της TAP. Οπότε αν πάρει η IAG την UX (και τη βάλει στην Oneworld), η LH την ΙΤΑ (και τη βάλει στη *Α) και η AF-KLM την TP (και τη βάλει στη Skyteam) θα είναι όλοι ευχαριστημένοι!
Το Χριστινάκι δεν είναι που είχε μία άλλη κυρία στο ΔΣ, η οποία παραιτήθηκε/απολύθηκε και τσίμπησε 500χιλιαρικακια και μετά προσελήφθη από άλλη δημόσια επιχείρηση της Πορτογαλίας;Εχει εκεί το Χριστινάκι, παλεύει πολύ σκληρά για να χαντακώσει και αυτή την εταιρεία.
Ευτυχώς για τις ευρωπαϊκές αερομεταφορές, το μερίδιο τυχόν συμμετοχής της THY δε μπορεί να ξεπεράσει το 49,9%, συνεπώς τυχόν συμμετοχή δε θα προσέφερε αποτελεσματικό και ουσιαστικό έλεγχο στον ευρωπαϊκό αερομεταφορέα.Διαβάζοντας τα παραπάνω, η Turkish έχει προχωρήσει ποτέ σε εξαγορές άλλων εταιρειών;
Υπήρχαν μερικά άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα, αλλά δεν είδα καμία συνέχεια.Το Χριστινάκι δεν είναι που είχε μία άλλη κυρία στο ΔΣ, η οποία παραιτήθηκε/απολύθηκε και τσίμπησε 500χιλιαρικακια και μετά προσελήφθη από άλλη δημόσια επιχείρηση της Πορτογαλίας;