thange
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 18/10/2010
- Μηνύματα
- 139
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- SWR
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EGBB
Συνεχίζοντας λοιπόν το τουρ αποφάσισα να επισκεφτώ τις τουαλέτες του κάτω ορόφου. Αρκετά άνετες και ιδιαίτερα καθαρές παρόλο που είμαστε στα ¾ της πτήσης μας. Εδώ πρέπει να πώ πως το 380 διαθέτει ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο σύστημα ambient lighting το οποίο στην παρούσα φάση είναι σε mode “σε λίγο θα ξημερώσει γλυκιά μου”. Το πλήρωμα είναι ψιλοάφαντο αλλά υπάρχουν αεροσυνοδοί στα σημεία που βρίσκονται τα μπαρ. Γενικά το πλήρωμα έδειχνε καλοδιάθετο και πρόθυμο να εξυπηρετήσει. Η εμπειρία μου από τις πτήσεις “La navette” της εταιρείας επιβεβαιώνεται: επαγγελματισμός, ευγένεια και συγκρατημένα χαμόγελα ένα κλασσικό γαλλικό προιον εν ολίγοις το οποίο προσωπικά μου αρέσει. Δεν είχα ποτέ παράπονο σε πτήση της AF από τους φροντιστές της αλλά αυτό θα άλλαζε σε λίγες ώρες...
Ας συνεχίσουμε όμως με τα του αεροπλάνου. Η οικονομική θέση αυτού του αεροσκάφους διαφέρει από το προιον που προσφέρεται στις υπόλοιπες long haul. Τα καθίσματα είναι διαφορετικά με 1 ίντσα μεγαλύτερο φάρδος και ίδιο pitch στις 32 ίντσες. Διαθέτουν ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι κεφαλιού το οποίο διαθέτει ρυθμιζόμενα πτερυγια για συγκράτηση του διευκολύνοντας τον ύπνο. Επίσης ο μηχανισμός ανάκλισης του είναι διαφορετικός επιτρέπωντας μεγαλύτερη ανάκλιση χωρίς να ενοχλείται ιδιαίτερα ο πίσω επιβάτης όπως συμβαίνει στα 343 για παράδειγμα. Την νέα Affaires δεν μπόρεσα να την επισκεφτώ καθώς βρίσκεται στον πάνω όροφο, αντιθετα πέρασα από την εντυπωσιακή πρώτη θέση. Η AF δεν μπήκε στην λογική των ξεχωριστών δωματίων αλλά προσφέρει ένα πιο κλασσικό προιον με μεγάλα καθίσματα και ιδιαίτερα κομψό σχεδιασμό.
Ρίχνω μια ματία σε μια από τις μεγάλες οθόνες και βλέπω πως έχουμε τελικά μόλις 1 ώρα καθυστέρηση που αφήνει ελπίδες πως η ανταπόκριση των 7 με την Delta δεν θα χαθεί.
Πλησιάζουμε στην Νέα Υόρκη το πρωινό σερβίρεται και εγώ αισιοδοξώ πως όλα θα πάνε καλα...Δεν ήξερα δεν ρώταγα;
Μια υπέροχη προσγείωση
Η διαδικασία καθόδου έχει αρχίσει ο Ζακ μας ενημερώνει πως θα κουνήσει λίγο γιατί ο καιρός στην Νέα Υορκη δεν είναι καλός. Βασικά ο Ζακ δεν μας είπε πως στην Ανατολική Ακτή επικρατεί ενα μεγάλο μπάχαλο με πτήσεις να ακυρώνονται και να καθυστερούν λόγω καταιγίδων και ισχυρών ανεμων.
Η διαδικασία της τελικής προσγείωσης έχει ξεκινήσει το αεροσκάφους κουνάει απίστευτα εγώ την έχω καταβρεί και ο Ζακ κάνει μια απότομη στροφή αριστερά που συνοδεύεται από μερικά Oh my God από τις πίσω σειρές. Στην κεντρική οθόνη βλεπουμε πως διασχίζουμε την χαμηλή νεφωση που καλύπτει την Νέα Υόρκη και κατεβαίνουμε αρκετά γρήγορα οφείλω να ομολογήσω προς τον διάδρομο προσγείωσης. Οι ρόδες έχουν κατέβει, το πόσο αθόρυβο είναι αυτό το αεροσκάφος το καταλαβαίνεις από την ένταση με την οποία ακούγονται όλοι αυτοί οι θόρυβοι οι οποίοι σκεπάζουν τον θόρυβο απο τους κινητήρες, και εγώ αρχίζω να ετοιμάζομαι για μια μάλλον απότομη προσγείωση με υποψία cross wind από οσο μπορώ να καταλάβω. Eκεί λοιπόν που λέω σε λίγο θα πατήσουμε έδαφος αφού πλέον ο διάδρομος φαίνεται πάρα πολύ κοντα, φούλ ισχύς στις μηχανές και απότομη άνοδος. Το φαλαινάκι βρυχάται και ο Ζακ στο μικρόφωνο μας ενημερώνει πως λόγω απίστευτης κίνησης στο JFK ένα αεροσκάφος της AA που ήταν μπροστά μας παραμένει σταθμευμένο στον διάδρομο. Μας ζητάει συγνώμη για τον απότομο ελιγμό και ετοιμαζόμαστε για μια 20λεπτη βόλτα πάνω από την Νέα Υόρκη. Οι καθυστερήσεις αυξάνονται πάλι. Τελικά ξαναξεκινάει μια παρόμοια διαδικασία προσέγγισης το 380 κυριολεκτικά κοπανιέται στον διάδρομο, τελικά είχαμε δυνατά cross winds, και μερικά Oh my God και Fuck ακούγονται γύρω μου. Όμως για κάποιο λόγο δεν συνεχίζουμε το taxiing... Ο Ζακ πάλι στο μικρόφωνο κυρίες και κύριοι το JFK είναι over saturated θα μπορέσετε να αποβιβαστείτε σε περίπου 45 λεπτά ίσως και 1 ώρα.
Και κάπου εκεί ο κόσμος αρχίζει να ρωταεί τους αεροσυνοδούς τι θα γίνει με τα connecting flight του. Η πρότερη εμπειρία μου με την Swiss έλεγε πως σε μια πτήση με ήδη σημαντική καθυστέρηση οι αεροσυνοδοί θα είχαν ήδη μεριμνήσει να ενημερώσουν για gate τους επιβάτες και γιατί όχι να έχουν ειδοποιήσει την Skyteam partner Delta να καθυστερήσει λίγο τις πτήσεις της. Μια κυρία ρωτάει την όμορφη αεροσυνοδό στα Αγγλικά αν ξέρει τι γίνεται με την πτήση της για Βοστώνη, της απαντάει πως θα ενημερωθεί και θα της πεί. ΟΚ όλα καλά μέχρι εδώ μέχρι να γυρίσει στον συνάδελφο της που ήταν δίπλα στην σειρά μου και να του πεί το αμίμητο “ μα καλά τι νομίζουν οτι θα κάτσουμε να ασχοληθούμε τι θα γίνει με τα connections τους”. Λίζααααα
Τελικά μια ώρα μετά έχουμε βγεί και είμαστε ήδη στις 2 παρα κάτι ώρες καθυστέρηση. Η ουρά προχωράει πάρα πολύ γρήγορα περνάμε τον έλεγχο σκανάρουμε τα χεράκια μας βγαίνουμε και φωτογραφία παραλαμβάνουμε βαλίτσες πάμε να περνάμε και το τελωνείο με άνεση και σε 35 λεπτά η πτήση μας φεύγει. Ρωτάω μια υπάλληλο της Delta για το τι παίζει αυτή με στέλνει στην Air France γιατί όπως λέει είναι αδύνατον να προλάβουμε την πτήση και η Delta δεν μπορεί να μας αλλάξει τα εισητήρια για πτήση της AF που έχει καθυστερήσει. Skyteam είπαμε ε; Στον γκισέ της AF δεν έχει και πάρα πολύ κόσμο η υπάλληλος χτυπάει τα πλήκτρα του PC και μου λέει θα σας βάλω σε λίστα αναμονής για την πτήση των 9, μην ανησυχείτε θα πετάξετε σίγουρα απόψε δεν υπάρχει θέμα. Στο αεροδρόμιο επικρατεί ένας ψιλοπανικός οι ουρές μεγάλες, ο κόσμος δεν κινείται και η ώρα έχει πάει 7:30. Airtrain, Terminal 2 και πάω να παραδώσω την βαλίτσα μου στην υπάλληλο της Delta όπως μου είπε η υπάλληλος της AF. Αφού μου κάνει ένα 10λεπτο κήρυγμα περι ασφάλειας και πως η βαλίτσα μου έπρεπε να είχε παραδωθεί αλλού κλπ κλπ δέχεται να τις παραλάβει. Περνάμε έλεγχο από την TSA τσάκα τσάκα, ούτε ουρές ούτε τπτ μια χαρά αυτό το JFK σκέφτομαι, και μπαίνουμε μέσα η ώρα είναι 7:55. Kοιτάω τις οθόνες και βλέπω τα delays και τις ακυρώσεις σε αναχωρήσεις και αφίξεις και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά...
Skyteam, ο χαρούμενος μαύρος και η νύχτα των παθών
Να μαι στο gate λοιπόν με τα boarding passes ανα χείρας. Πάω στον κλειδοκράτωρα εναν συμπαθητικό και ιδιαίτερα χαρούμενο τυπάκο. Ο τυπάκος πληκτρολογεί κάτι με κινήσεις που θα ζήλευε και μια πρίμα μπαλαρίνα ενώ ταυτόχρονα μιλάει στον τηλέφωνο. Ναι χρυσή μου σου λέω γίνεται χαμος σήμερα ο καιρός είναι χάλια και έχουμε τρελαθεί στην δουλεια. Με ρωτάει τι θα ήθελα τον ενημερώνω για το πρόβλημα μου. Α γλυκέ μου, μου απαντά, κοίτα την οθόνη εκεί και θα μάθεις αν θα πετάξεις. Είμαστε φούλ, γλυκέ μου, ο καιρός μας τα έχει κάνει μαντάρα ακόμα και η first είναι γεμάτη οπότε δεν ξέρω τι μπορεί θα γίνει. Κοιτάω την οθόνη και...the horror σε μια γεμάτη πίστα έχουμε τις θέσει 11 και 12 στην λίστα αναμονής, μετά από μας μόνο ένας Κινέζος. Το κορυφαίο η πτήση με την οποία θα φεύγαμε είχε 30 λεπτά καθυστέρηση, μπορεί και να την προλαβαίναμε αν μας είχαν ενημερώσει
Και η ώρα περνάει και είμαστε στην θέση 8-9. Άντε ποτέ δεν ξέρεις μπορεί και να πετάξουμε απόψε είναι ήδη 9 αλλά ο χαρούμενος φίλος μου πληκτρολογεί μανιωδώς και δεν λέει να φωνάξει την πτήση. Τσουπ 30 λεπτά καθυστέρηση όχι που δεν θα είχαμε. Μια μποτοξομένη και πλαστικοποιημένη 60αρα ωρίεται μπροστά του πως έχασε την πτήση της επειδή είχε κίνηση και δεν το είχε προβλέψει και πρέπει να την βάλει σε αυτήν και καλά κάνει και πετάει με AA. Ναι είναι πιο πίσω και από τον Κινεζο. Ο χαρούμενος φίλος μας της εξηγεί πως το κομπιούτερ αποφασίζει αυτός δεν μπορεί να κάνει κάτι. Η διαδικασία είναι απλή...Είστε στην λίστα αναμονής; Είστε πλατινένιος Delta, αλλά όχι skyteam γενικότερα, τότε θα είστε πρώτος κλπ κλπ. Ουσιαστικά όσο περισσότερα μίλια τόσο καλύτερα. Αλλά μίλια στην κάρτα της Delta όχι άλλων μελών της skyteam. Και σε περίπτωση ισσοπαλίας τι γίνεται ρε μάστορα; Α τότε κερδίζει αυτός που είχε την μεγαλύτερη διακοπή στο ταξίδι του κάπως έτσι κερδίσαμε τον Κινέζο και την Mrs Silicon Botox Valley.
Και η ώρα περνάει και το boarding δεν ξεκινάει αλλά το αεροπλάνο έχει φτάσει και έχει ξεφορτώσει. Ο χαρούμενος σηκώνει το τηλέφωνο και λέει στην άλλη άκρη της γραμμής...αγάπη μου έχουμε ένα μικρό πρόβλημα δεν έχω πλήρωμα....
Καπου εκεί και βλεπωντας πως όλα πάνε για φούντο κάνω κίνηση και ρωτάω τον χαρούμενο αν θα μπορούσε να μου δώσει το δωρεάν τηλεφώνημα στην AF για να μάθω τι θα γίνει με ξενοδοχείο. Μου απαντάει πως δεν μπορεί να κάνει κάτι γι αυτό και να μην ανησυχώ όλα θα πάνε καλά. Με τα πολλά το πλήρωμα ήρθε μαζί με κάποια καθυστερημένη πτήση από κάπου στην Αμερική η πτήση έφυγε στις 10:30 χωρίς εμάς τον Κινέζο την Mrs Silicon Botox και ένα ζευγάρι 40ρηδων Αρμενίοαμερικάνων (ο κύριος ίδιος με χαρακτήρα από τους Sopranos η κυριά με βαμμένο ξανθό μαλλί και την απαραίτητη ενίσχυση από σιλοκόνη να φαίνεται από το αβυσσαλέο ντεκολτέ) της με τους οποίους είχαμε πιάσει την κουβεντα, ρίχναμε κατάρες βασικά σε όσους βγαίνανε από την λίστα αναμονής, να μου λένε πως γι αυτούς ήταν η 3η λίστα αναμονής για σήμερα...Αύριο το πρωί πάλι μου λέει...
Και κάπου εκεί καταλαβαίνω πως δεν γίνεται και αύριο να υποστώ την ίδια ταλαιπωρία για κάτι που δικαιούμαι + πως δεν είμαι κάτοικος Νέας Υόρκης αρα η AF μου χρωστάει κάτι δλδ δωμάτιο ξενοδοχείου. Ο χαρούμενος μαύρος μου λέει πως με έχει βάλει στην λίστα για αύριο και δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω και η ώρα είναι 10:45...
Κατευθύνομαι στο desk της Delta. Η ουρά είναι φυσικά τεράστια αφού έχει γίνει το έλα να δείς με τις πτήσεις σήμερα. Υπάρχουν άνθρωποι που χάσανε το connection τους ενώ φτάσανε on time γιατί η Delta έδωσε τις θέσεις αλλού. Ένας μικρός χαμός από το τίποτα...Υπάρχουν καμια 6-7 γραφεία + 2 για τους Golden κλπ της Skyteam. Κάθομαι κι εγώ στην ουρά και πιάνω την κουβέντα με τον κιθαρίστα των Metallica. Μιλάμε για φοβερή ομοιότητα. Ο τυπάς ήταν ήδη 1 ώρα στην ουρά και η ουρά απλά δεν προχωράει. Ρωτάει αν η AF είναι ανοιχτή ακόμα και αν μπορούν να τηλεφωνήσουν και φυσικά δεν ξέρουν και ούτε πρόκειται να ρωτήσουν. Τα έχω πάρει στο κρανίο, και σκέφτομαι να δοκιμάσω την τύχη μου στην ουρά των εκλεκτών. Είμαστε 3 άτομα με 2 γραφεία ανοιχτά. Πιάνω την κουβέντα με τον διπλανό μου ο οποίος μου εξιστορεί το τούρ που έκανε ανα την Αμερική μπας και φτάσει στην Washington DC. Και επειδή πλέον μπορώ να ακούω τις συζητήσεις καταλαβαίνω γιατί δεν προχωράνε οι ουρες. Οι υπάλληλοι προτείνουν οι επιβάτες δεν δέχονται και η συζήτηση κρατάει για πάντα. 11:20 μιλάω με τον υπάλληλο. Αρχιζω να λέω την ιστορία μου, μου απαντάει αχ αυτό το 380 ξέρετε κύριε μπορείτε να πετάξετα αύριο το απόγευμα μέσω Ατλάντας. Αποφασίζω να το παίξω σκληρός διαπραγματευτής παρά την κούραση και ζητάω απευθείας πτήση. Δεν υπάρχει τπτ δυστυχως μόνο λίστα ααα μισό λεπτό έχω 2 business για αύριο στις 5. Σας κάνουν; Πλάκα με κάνεις....φυσικά και μου κάνουν φέρτες. Με ξενοδοχείο τι θα γίνει;;;; Α λέει αν και Skyteam αυτό αφορά την AF να πάτε από εκεί.
Ζητάω να πάρει τηλέφωνο δεν γίνεται πρέπει να πάτε εκεί,
αρπάζω τα εισητήρια και τις χειραποσκευές και στις 11:50 φτάνω στο γραφείο της AF στο άλλο τέρμιναλ, αφού έχω ρίξει ένα τρελό σπρίντ, στο οποίο ετοιμάζονται να κλείσουν. Η υπάλληλος μου λέει πως η πτήση έφυγε. Εγώ ξεσπάω σε νευρικά γέλια και αρχίζω να εξιστορω...Τηλεφωνεί στο ξενοδοχείο, υπάρχει δωμάτιο και μου ετοιμάζει το voucher. Της λέω πρέπει να έχετε συνηθίσει με το 380 να στέλνετε κόσμο σε ξενοδοχεία. Δυστυχώς μου λέει υπάρχουν προβλήματα. Της λέω σήμερα το πρόβλημα ήταν μια βαλίτσα ενός επιβάτη που δεν μπήκε στο αεροπλάνο βέβαια δεν κατάλαβα γιατί δεν του την στείλαμε πίσω αφού φτάναμε NY αλλά ο πιλότος είπε πως είναι θέμα ασφαλείας. Η ευγενέστατη υπάλληλος με κοιτάει και μου λέει: ά έτσι σας είπανε, πάντως δεν ήταν αυτό το πρόβλημα
Σε λίγο η συνέχεια ΚΑΙ φωτογραφίες
Ας συνεχίσουμε όμως με τα του αεροπλάνου. Η οικονομική θέση αυτού του αεροσκάφους διαφέρει από το προιον που προσφέρεται στις υπόλοιπες long haul. Τα καθίσματα είναι διαφορετικά με 1 ίντσα μεγαλύτερο φάρδος και ίδιο pitch στις 32 ίντσες. Διαθέτουν ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι κεφαλιού το οποίο διαθέτει ρυθμιζόμενα πτερυγια για συγκράτηση του διευκολύνοντας τον ύπνο. Επίσης ο μηχανισμός ανάκλισης του είναι διαφορετικός επιτρέπωντας μεγαλύτερη ανάκλιση χωρίς να ενοχλείται ιδιαίτερα ο πίσω επιβάτης όπως συμβαίνει στα 343 για παράδειγμα. Την νέα Affaires δεν μπόρεσα να την επισκεφτώ καθώς βρίσκεται στον πάνω όροφο, αντιθετα πέρασα από την εντυπωσιακή πρώτη θέση. Η AF δεν μπήκε στην λογική των ξεχωριστών δωματίων αλλά προσφέρει ένα πιο κλασσικό προιον με μεγάλα καθίσματα και ιδιαίτερα κομψό σχεδιασμό.
Ρίχνω μια ματία σε μια από τις μεγάλες οθόνες και βλέπω πως έχουμε τελικά μόλις 1 ώρα καθυστέρηση που αφήνει ελπίδες πως η ανταπόκριση των 7 με την Delta δεν θα χαθεί.
Πλησιάζουμε στην Νέα Υόρκη το πρωινό σερβίρεται και εγώ αισιοδοξώ πως όλα θα πάνε καλα...Δεν ήξερα δεν ρώταγα;

Μια υπέροχη προσγείωση
Η διαδικασία καθόδου έχει αρχίσει ο Ζακ μας ενημερώνει πως θα κουνήσει λίγο γιατί ο καιρός στην Νέα Υορκη δεν είναι καλός. Βασικά ο Ζακ δεν μας είπε πως στην Ανατολική Ακτή επικρατεί ενα μεγάλο μπάχαλο με πτήσεις να ακυρώνονται και να καθυστερούν λόγω καταιγίδων και ισχυρών ανεμων.
Η διαδικασία της τελικής προσγείωσης έχει ξεκινήσει το αεροσκάφους κουνάει απίστευτα εγώ την έχω καταβρεί και ο Ζακ κάνει μια απότομη στροφή αριστερά που συνοδεύεται από μερικά Oh my God από τις πίσω σειρές. Στην κεντρική οθόνη βλεπουμε πως διασχίζουμε την χαμηλή νεφωση που καλύπτει την Νέα Υόρκη και κατεβαίνουμε αρκετά γρήγορα οφείλω να ομολογήσω προς τον διάδρομο προσγείωσης. Οι ρόδες έχουν κατέβει, το πόσο αθόρυβο είναι αυτό το αεροσκάφος το καταλαβαίνεις από την ένταση με την οποία ακούγονται όλοι αυτοί οι θόρυβοι οι οποίοι σκεπάζουν τον θόρυβο απο τους κινητήρες, και εγώ αρχίζω να ετοιμάζομαι για μια μάλλον απότομη προσγείωση με υποψία cross wind από οσο μπορώ να καταλάβω. Eκεί λοιπόν που λέω σε λίγο θα πατήσουμε έδαφος αφού πλέον ο διάδρομος φαίνεται πάρα πολύ κοντα, φούλ ισχύς στις μηχανές και απότομη άνοδος. Το φαλαινάκι βρυχάται και ο Ζακ στο μικρόφωνο μας ενημερώνει πως λόγω απίστευτης κίνησης στο JFK ένα αεροσκάφος της AA που ήταν μπροστά μας παραμένει σταθμευμένο στον διάδρομο. Μας ζητάει συγνώμη για τον απότομο ελιγμό και ετοιμαζόμαστε για μια 20λεπτη βόλτα πάνω από την Νέα Υόρκη. Οι καθυστερήσεις αυξάνονται πάλι. Τελικά ξαναξεκινάει μια παρόμοια διαδικασία προσέγγισης το 380 κυριολεκτικά κοπανιέται στον διάδρομο, τελικά είχαμε δυνατά cross winds, και μερικά Oh my God και Fuck ακούγονται γύρω μου. Όμως για κάποιο λόγο δεν συνεχίζουμε το taxiing... Ο Ζακ πάλι στο μικρόφωνο κυρίες και κύριοι το JFK είναι over saturated θα μπορέσετε να αποβιβαστείτε σε περίπου 45 λεπτά ίσως και 1 ώρα.
Και κάπου εκεί ο κόσμος αρχίζει να ρωταεί τους αεροσυνοδούς τι θα γίνει με τα connecting flight του. Η πρότερη εμπειρία μου με την Swiss έλεγε πως σε μια πτήση με ήδη σημαντική καθυστέρηση οι αεροσυνοδοί θα είχαν ήδη μεριμνήσει να ενημερώσουν για gate τους επιβάτες και γιατί όχι να έχουν ειδοποιήσει την Skyteam partner Delta να καθυστερήσει λίγο τις πτήσεις της. Μια κυρία ρωτάει την όμορφη αεροσυνοδό στα Αγγλικά αν ξέρει τι γίνεται με την πτήση της για Βοστώνη, της απαντάει πως θα ενημερωθεί και θα της πεί. ΟΚ όλα καλά μέχρι εδώ μέχρι να γυρίσει στον συνάδελφο της που ήταν δίπλα στην σειρά μου και να του πεί το αμίμητο “ μα καλά τι νομίζουν οτι θα κάτσουμε να ασχοληθούμε τι θα γίνει με τα connections τους”. Λίζααααα

Τελικά μια ώρα μετά έχουμε βγεί και είμαστε ήδη στις 2 παρα κάτι ώρες καθυστέρηση. Η ουρά προχωράει πάρα πολύ γρήγορα περνάμε τον έλεγχο σκανάρουμε τα χεράκια μας βγαίνουμε και φωτογραφία παραλαμβάνουμε βαλίτσες πάμε να περνάμε και το τελωνείο με άνεση και σε 35 λεπτά η πτήση μας φεύγει. Ρωτάω μια υπάλληλο της Delta για το τι παίζει αυτή με στέλνει στην Air France γιατί όπως λέει είναι αδύνατον να προλάβουμε την πτήση και η Delta δεν μπορεί να μας αλλάξει τα εισητήρια για πτήση της AF που έχει καθυστερήσει. Skyteam είπαμε ε; Στον γκισέ της AF δεν έχει και πάρα πολύ κόσμο η υπάλληλος χτυπάει τα πλήκτρα του PC και μου λέει θα σας βάλω σε λίστα αναμονής για την πτήση των 9, μην ανησυχείτε θα πετάξετε σίγουρα απόψε δεν υπάρχει θέμα. Στο αεροδρόμιο επικρατεί ένας ψιλοπανικός οι ουρές μεγάλες, ο κόσμος δεν κινείται και η ώρα έχει πάει 7:30. Airtrain, Terminal 2 και πάω να παραδώσω την βαλίτσα μου στην υπάλληλο της Delta όπως μου είπε η υπάλληλος της AF. Αφού μου κάνει ένα 10λεπτο κήρυγμα περι ασφάλειας και πως η βαλίτσα μου έπρεπε να είχε παραδωθεί αλλού κλπ κλπ δέχεται να τις παραλάβει. Περνάμε έλεγχο από την TSA τσάκα τσάκα, ούτε ουρές ούτε τπτ μια χαρά αυτό το JFK σκέφτομαι, και μπαίνουμε μέσα η ώρα είναι 7:55. Kοιτάω τις οθόνες και βλέπω τα delays και τις ακυρώσεις σε αναχωρήσεις και αφίξεις και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά...
Skyteam, ο χαρούμενος μαύρος και η νύχτα των παθών
Να μαι στο gate λοιπόν με τα boarding passes ανα χείρας. Πάω στον κλειδοκράτωρα εναν συμπαθητικό και ιδιαίτερα χαρούμενο τυπάκο. Ο τυπάκος πληκτρολογεί κάτι με κινήσεις που θα ζήλευε και μια πρίμα μπαλαρίνα ενώ ταυτόχρονα μιλάει στον τηλέφωνο. Ναι χρυσή μου σου λέω γίνεται χαμος σήμερα ο καιρός είναι χάλια και έχουμε τρελαθεί στην δουλεια. Με ρωτάει τι θα ήθελα τον ενημερώνω για το πρόβλημα μου. Α γλυκέ μου, μου απαντά, κοίτα την οθόνη εκεί και θα μάθεις αν θα πετάξεις. Είμαστε φούλ, γλυκέ μου, ο καιρός μας τα έχει κάνει μαντάρα ακόμα και η first είναι γεμάτη οπότε δεν ξέρω τι μπορεί θα γίνει. Κοιτάω την οθόνη και...the horror σε μια γεμάτη πίστα έχουμε τις θέσει 11 και 12 στην λίστα αναμονής, μετά από μας μόνο ένας Κινέζος. Το κορυφαίο η πτήση με την οποία θα φεύγαμε είχε 30 λεπτά καθυστέρηση, μπορεί και να την προλαβαίναμε αν μας είχαν ενημερώσει

Και η ώρα περνάει και είμαστε στην θέση 8-9. Άντε ποτέ δεν ξέρεις μπορεί και να πετάξουμε απόψε είναι ήδη 9 αλλά ο χαρούμενος φίλος μου πληκτρολογεί μανιωδώς και δεν λέει να φωνάξει την πτήση. Τσουπ 30 λεπτά καθυστέρηση όχι που δεν θα είχαμε. Μια μποτοξομένη και πλαστικοποιημένη 60αρα ωρίεται μπροστά του πως έχασε την πτήση της επειδή είχε κίνηση και δεν το είχε προβλέψει και πρέπει να την βάλει σε αυτήν και καλά κάνει και πετάει με AA. Ναι είναι πιο πίσω και από τον Κινεζο. Ο χαρούμενος φίλος μας της εξηγεί πως το κομπιούτερ αποφασίζει αυτός δεν μπορεί να κάνει κάτι. Η διαδικασία είναι απλή...Είστε στην λίστα αναμονής; Είστε πλατινένιος Delta, αλλά όχι skyteam γενικότερα, τότε θα είστε πρώτος κλπ κλπ. Ουσιαστικά όσο περισσότερα μίλια τόσο καλύτερα. Αλλά μίλια στην κάρτα της Delta όχι άλλων μελών της skyteam. Και σε περίπτωση ισσοπαλίας τι γίνεται ρε μάστορα; Α τότε κερδίζει αυτός που είχε την μεγαλύτερη διακοπή στο ταξίδι του κάπως έτσι κερδίσαμε τον Κινέζο και την Mrs Silicon Botox Valley.
Και η ώρα περνάει και το boarding δεν ξεκινάει αλλά το αεροπλάνο έχει φτάσει και έχει ξεφορτώσει. Ο χαρούμενος σηκώνει το τηλέφωνο και λέει στην άλλη άκρη της γραμμής...αγάπη μου έχουμε ένα μικρό πρόβλημα δεν έχω πλήρωμα....


Και κάπου εκεί καταλαβαίνω πως δεν γίνεται και αύριο να υποστώ την ίδια ταλαιπωρία για κάτι που δικαιούμαι + πως δεν είμαι κάτοικος Νέας Υόρκης αρα η AF μου χρωστάει κάτι δλδ δωμάτιο ξενοδοχείου. Ο χαρούμενος μαύρος μου λέει πως με έχει βάλει στην λίστα για αύριο και δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω και η ώρα είναι 10:45...
Κατευθύνομαι στο desk της Delta. Η ουρά είναι φυσικά τεράστια αφού έχει γίνει το έλα να δείς με τις πτήσεις σήμερα. Υπάρχουν άνθρωποι που χάσανε το connection τους ενώ φτάσανε on time γιατί η Delta έδωσε τις θέσεις αλλού. Ένας μικρός χαμός από το τίποτα...Υπάρχουν καμια 6-7 γραφεία + 2 για τους Golden κλπ της Skyteam. Κάθομαι κι εγώ στην ουρά και πιάνω την κουβέντα με τον κιθαρίστα των Metallica. Μιλάμε για φοβερή ομοιότητα. Ο τυπάς ήταν ήδη 1 ώρα στην ουρά και η ουρά απλά δεν προχωράει. Ρωτάει αν η AF είναι ανοιχτή ακόμα και αν μπορούν να τηλεφωνήσουν και φυσικά δεν ξέρουν και ούτε πρόκειται να ρωτήσουν. Τα έχω πάρει στο κρανίο, και σκέφτομαι να δοκιμάσω την τύχη μου στην ουρά των εκλεκτών. Είμαστε 3 άτομα με 2 γραφεία ανοιχτά. Πιάνω την κουβέντα με τον διπλανό μου ο οποίος μου εξιστορεί το τούρ που έκανε ανα την Αμερική μπας και φτάσει στην Washington DC. Και επειδή πλέον μπορώ να ακούω τις συζητήσεις καταλαβαίνω γιατί δεν προχωράνε οι ουρες. Οι υπάλληλοι προτείνουν οι επιβάτες δεν δέχονται και η συζήτηση κρατάει για πάντα. 11:20 μιλάω με τον υπάλληλο. Αρχιζω να λέω την ιστορία μου, μου απαντάει αχ αυτό το 380 ξέρετε κύριε μπορείτε να πετάξετα αύριο το απόγευμα μέσω Ατλάντας. Αποφασίζω να το παίξω σκληρός διαπραγματευτής παρά την κούραση και ζητάω απευθείας πτήση. Δεν υπάρχει τπτ δυστυχως μόνο λίστα ααα μισό λεπτό έχω 2 business για αύριο στις 5. Σας κάνουν; Πλάκα με κάνεις....φυσικά και μου κάνουν φέρτες. Με ξενοδοχείο τι θα γίνει;;;; Α λέει αν και Skyteam αυτό αφορά την AF να πάτε από εκεί.



Σε λίγο η συνέχεια ΚΑΙ φωτογραφίες
