Air Berlin Rejected Takeoff

mimithem

First-Class-Member
Εγγραφή
21/11/2005
Μηνύματα
523
Likes
103
Περιοχή
Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIO
Το συμβάν έγινε στις 03/01/10 στο αεροδρόμιο του Dortmund. Συγκεκριμένα από το σχόλιο της φωτογραφίας:

The B738 (D-ABKF) performing flight AB-2450 from Dortmund (Germany) to Las Palmas,CI (Spain) with 165 passengers, rejected takeoff from Dortmund's runway 06 (length 2000 meters/6600 feet) in snowfall and came to a stop on soft ground at 07:05L (06:05Z). No injuries occured, the passengers disembarked via stairs. Air Berlin said, that the airplane came to a stop on a downslope making it appear like a collapsed nose gear, the airplane however did not receive any substantial damage and is expected to be back in service during the day after being removed from the soft ground. The takeoff was rejected because of an indication of a technical malfunction.

Ευτυχώς τέλος καλό!
 
:( :(

Γνωρίζουμε το μηχανικό πρόβλημα που ανάγκασε τον πιλότο να ματαιώσει;;
 
Εδω λεει οτι ειναι ολοκαινουργιο
D-ABKF Boeing 737-86J/WL B738 37745 3044 L2J 3C4966 BER [AB] Air Berlin 2009 2009-10
κυκλοφορησε τον 10/2009 ????
 
Τα όργανα έδειχναν διαφερετικές ταχύτητες.
 
Εμενα μου κανει εντυπωση γιατι οι περισσοτερες εταιριες κανουν το speed check στα 80-100 κνοτς οποτε να υπαρχει χρονος και ASDA. Τωρα να φτασουν στο σε αυτην την κατασταση κατα την δικη μου αποψη παντα - που μπορει να ειναι και τελειως λαθος ηλιθια και βλακωδης - πιστευω οτι προεκυψε κατι αργοτερα στην απογειωση. Γνωριζει κανεις αν εκει ειναι το τελος του διαδρομου η καπου πλαγιως αυτου?
 
ΔΥΣΤΥΧΩΣ και όχι αδικαιολόγητα, τα ατυχήματα της Birgenair και της AeroPeru την περασμένη (λάθος, προ-περασμένη πλέον) δεκαετία, έχουν αποτυπωθεί πάρα πολύ στα μυαλά των πιλότων. Όλο αυτό το τουρλουμπούκι που έγινε και στο τούρκικο και στο περουβιανό κόκπιτ, φοβίζει ακόμα.

Ενώ όλοι οι κανονισμοί και διαδικασίες επιβάλλουν την συνέχιση της απογείωσης σε περίπτωση βλάβης των ταχυμέτρων σε μεγάλη ταχύτητα (πάνω από 80 κόμβους), οι πιλότοι συνεχίζουν και ματαιώνουν συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις. Οι κατασκευαστές και οι εταιρείες επιμένουν (και μάλλον έχουν δίκιο), ότι η βλάβη ενός ταχυμέτρου είναι απόλυτα αντιμετωπίσιμη βλάβη στον αέρα, αρκεί να υπάρχει σωστή εκπάιδευση και ....ψυχραιμία (προσθέτω εγώ). Λόγω άλλων συγκυριών (μακρύς διάδρομος ή ελαφρή αεροσκάφος ή καλή πέδηση), αρκετές ματαιώσεις που γίνονται από σχετικά μεγάλη ταχύτητα (για "ασήμαντους" σχετικά λόγους), δεν εξελίχθηκαν σε συμβάντα.

Δεν πρέπει να αποκλείουμε καθόλου το γεγονός να ήταν ο διάδρομος πολύ πιό γλυστερός από ότι υπολόγιζαν (ή από όσο ήξεραν) και να ματαίωσαν όντως στους 80-90 κόμβους και πάλι να ξέφυγαν εκτός διαδρόμου. Να ήταν δηλαδή σφάλμα υπολογισμού επιδόσεων ή σωστής επεξεργασίας των δεδομένων που είχαν και όχι διαδικαστικό σφάλμα.

Από την φωτογραφία και μόνο, μάλλον στο τέλος του διαδρόμου "έφυγε".
 
Θα συμφωνήσω με τον φίλο gonso.
Εννοείται βέβαια χωρίς να θέλω να κρίνω ή κατηγορήσω κανένα, θεωρώ χαζομάρα να ματαιώσει κανείς την απογείωση σε αυτές τις ταχύτητες και σε ένα αεροδρόμιο με αυτές τις συνθήκες...
Δεν πιστεύω ότι θα δημιουργούσε τόσο μεγάλο πρόβλημα η βλάβη αυτή αν δεν ματαίωνε και γυρνούσε για προσγείωση αμέσως μετά.
Εκτός αν το έκανε για να "σώσει" καύσιμα γιατί όλοι γνωρίζουμε την πίεση που ασκούν οι εταιρίες για την εξοικονόμηση καυσίμου!! :!:
 
Από τα λεγομενά σας καταλαβαίνω ότι δεν έχεται ιδέα για τι μιλάτε. Κάθεστε και λέτε αερολογίες κατακρίνοντας επαγγελματίες λες και έχεται κάποια εμπειρία στο συμβάν ενώ δεν έχεται δει ποτέ χιόνι στη ζωή σας. Το επιπεδό σας δείχνει συγκυβερνήτες των 500 ωρών.
 
gkatsou":2kdhlmqp said:
Εννοείται βέβαια χωρίς να θέλω να κρίνω ή κατηγορήσω κανένα...

Φίλε chania27 εδώ είμαστε για να συζητάμε και όχι για να κρίνουμε και κατηγορούμε...
Την άποψή μας εκθέτουμε. Τώρα εσύ που έχεις δει χίονι και κυβερνήτης πολλών χιλιάδων ωρών ξέρεις μάλλον καλύτερα...
 
gkatsou":p3qu1qm0 said:
θεωρώ χαζομάρα να ματαιώσει κανείς την απογείωση σε αυτές τις ταχύτητες και σε ένα αεροδρόμιο με αυτές τις συνθήκες...

Εκτός αν το έκανε για να "σώσει" καύσιμα γιατί όλοι γνωρίζουμε την πίεση που ασκούν οι εταιρίες για την εξοικονόμηση καυσίμου!! :!:

Αυτά έχουν συμβεί και θα συμβούν ξανά, ακόμα και στα "καλύτερα σπίτια". Μιλάμε γιά μιά απόφαση ακαριαία και πολύ δύσκολη. Όπως έχω ξαναπέι, τα αεροπορικά λάθη, για τους αεροπόρους είναι. Όχι για τους μανάβηδες.

Αυτό που λές για τα καύσιμα, ξέχασέ το. Δεν υπάρχει περίπτωση. Δεν "πάιζει" αυτό.

chania27":p3qu1qm0 said:
Από τα λεγομενά σας καταλαβαίνω ότι δεν έχεται ιδέα για τι μιλάτε. Κάθεστε και λέτε αερολογίες κατακρίνοντας επαγγελματίες λες και έχεται κάποια εμπειρία στο συμβάν ενώ δεν έχεται δει ποτέ χιόνι στη ζωή σας. Το επιπεδό σας δείχνει συγκυβερνήτες των 500 ωρών.

Αγαπητέ μου, αντί να κάθεσε και να κολλάς ταμπέλες σε ανθρώπους που δεν ξέρεις, πές μας με δυό λογάκια την γνώμη σου και άσε τα κοσμητικά. Γιά να σε βοηθήσω, μπορείς να μας πείς ποιές είναι αερολογίες και σε ποιό σημείο "κατακρίθηκαν επαγγελματίες"? Επίσης, μιάς και δεν έχουμε πάει ποτέ μαζί "στα χιόνια", πώς ξέρεις τις εμπειρίες των άλλων? Πρόσεξε γιατί μπορεί να κατηγορηθείς ότι λές αερολογίες και ότι κατακρίνεις επαγγελματίες!
 
Top