AIA επεκτάσεις

  • Thread starter Thread starter alexander
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: AIA master plans

Λογικά απο την πύλη Β15 και πέρα. Αυτή η μεριά είναι η βόρεια.
 
Re: AIA master plans

Αν θυμάμαι καλά, το αρχικό πλάνο επέκτασης προέβλεπε τη δημιουργία ενός δεύτερου Satellite στο σημείου που τώρα σταθμεύουν Aegean/Ryanair. Ίσως αυτό να έχει αλλάξει έκτοτε και να το συνδυάσουν και με μια κάποια επέκταση του κεντρικού κτιρίου προς αυτή την πλευρά.
 
Re: AIA master plans

Οι ψηφιακές απεικονίσεις που έχω δει για την πλήρη ανάπτυξη του αεροδρομίου δείχνουν συνολικά 3 δορυφορικά κτίρια για τον υφιστάμενο αεροσταθμό, το υπάρχον, ένα πιο νότια όπου σήμερα υπάρχουν απομακρυσμένα stands και άλλο ένα βόρεια εκεί που σταθμεύει κυρίως η Aegean (όχι πια η Ryanair - έχει πάει στο υφιστάμενο δορυφορικό), η Transavia κ.ά..

Σε πλήρη ανάπτυξη του αεροδρομίου προβλεπόταν να γίνει mirror image από την απέναντι πλευρά προς τον 3L/21R δηλαδή κτίρια ίδια με αυτά της ανατολικής πλευράς σε μέγεθος και διάταξη (εκτός βέβαια πύργου ελέγχου και κτιρίου τηλεπικοινωνιών), ίσως με πολυόροφο parking. Αυτό βέβαια είναι στο πολύ απώτερο μέλλον...
 
Re: AIA master plans

Εγω αναρωτιέμαι τι θα γίνει με τα stands που θα 'χαθούν' όσο θα χτίζεται το νέο κτήριο. Πιο συγκεκριμένα οι θέσεις Bravo-30 έως Bravo-45 και Bravo-50 έως Bravo-57 στο Apron North αλλά και τι θα γίνει με τον taxiway Kilo.

Υπάρχει πρόβλεψη για αυτό?
 
Re: AIA master plans

panos81c":8sukfvpp said:
Οι ψηφιακές απεικονίσεις που έχω δει για την πλήρη ανάπτυξη του αεροδρομίου δείχνουν συνολικά 3 δορυφορικά κτίρια για τον υφιστάμενο αεροσταθμό, το υπάρχον, ένα πιο νότια όπου σήμερα υπάρχουν απομακρυσμένα stands και άλλο ένα βόρεια εκεί που σταθμεύει κυρίως η Aegean (όχι πια η Ryanair - έχει πάει στο υφιστάμενο δορυφορικό), η Transavia κ.ά..

Σε πλήρη ανάπτυξη του αεροδρομίου προβλεπόταν να γίνει mirror image από την απέναντι πλευρά προς τον 3L/21R δηλαδή κτίρια ίδια με αυτά της ανατολικής πλευράς σε μέγεθος και διάταξη (εκτός βέβαια πύργου ελέγχου και κτιρίου τηλεπικοινωνιών), ίσως με πολυόροφο parking

Αν δείτε σε δορυφορική φωτογραφία το αεροδρόμιο σήμερα, φαίνονται καθαρά οι θέσεις των μελλοντικών δορυφορικών αεροσταθμών, ειδικά του νοτίου, τουλάχιστων όπως έχουν χωροθετηθεί απο την κατασκευή. Οι διαστάσεις των χώρων είναι ίδιες με του υπάρχοντος δορυφορικού, ενω απέναντι, όλος ο χώρος που σήμερα είναι οι χώροι στάθμευσης, ταιριάζει σε διαστάσεις με τον σημερινό κεντρικό αεροσταθμό.
 
Re: AIA master plans

Έτσι ακριβώς είναι.

Τώρα τι θα γίνει όσο κατασκευάζονται τα δορυφορικά κτίρια (αν και όποτε γίνουν), μπορεί να ενεργοποιηθούν πάλι οι θέσεις στον τροχόδρομο στην δυτική πλευρά, εκεί που στάθμευαν τα παροπλισμένα αεροπλάνα των παλαιών Ολυμπιακών Αερογραμμών ώσπου να πουληθούν ή να επιστραφούν στους εκμισθωτές τους. Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη λύση, ειδικά από την στιγμή που δεν υπάρχει χρόνος να χτιστεί ένα τέτοιο κτίριο μόνο κατά την διάρκεια μιας χειμερινής περιόδου που μειώνεται η κίνηση και απαιτούνται λιγότερες θέσεις.

Δεν αποκλείεται ένα από τα κτίρια να είναι προσαρμοσμένο σε χρήση από low-cost εταιρείες, δηλαδή με έξοδο των επιβατών απευθείας στην πίστα και χωρίς φυσσούνες. Στο υφιστάμενο δορυφορικό η Ryanair χρησιμοποιεί σκάλες παρότι τα stands έχουν φυσσούνα.
 
Re: AIA master plans

Speedbird8":1nepszo1 said:
Εγω αναρωτιέμαι τι θα γίνει με τα stands που θα 'χαθούν' όσο θα χτίζεται το νέο κτήριο. Πιο συγκεκριμένα οι θέσεις Bravo-30 έως Bravo-45 και Bravo-50 έως Bravo-57 στο Apron North αλλά και τι θα γίνει με τον taxiway Kilo.

Υπάρχει πρόβλεψη για αυτό?

Οι Β50 ως Β67 ειναι roll through θεσεις, και περιβάλλονται απο τροχοδρομους (Κ, Υ1, Υ2). Δεν υπαρχει προβλεψη για δορυφόρο εκει.

Χώρος υπαρχει αναμεσα στα Β30-Β45 οπως σωστα ειπες, και μετα νοτια πιστα αναμεσα Α40-Α49.

Αν ξεκινήσουν εργασίες, δε βλεπω το λόγο να κλείσουν ολα τα stands. Αντε να κλείσουν ενα-δυο προσωρινά, για να μπαινοβγαίνουν απο εκει τα οχήματα του εργοταξίου.

Εχω και μια εντύπωση οτι το tunnel προς τον βορρά ειναι ηδη προ-σκαμμενο, απλα δεν χρησιμοποιείται (θελει φώτα, διαδρόμους κλπ)
 
Re: AIA master plans

Πέραν απο τους χώρους που ανήκουν τώρα στην πίστα, δεν γίνεται να χτιστούν σε άλλους χώρους; Για παράδειγμα πίσω απο το εκθεσιακό κέντρο;
 
Re: AIA master plans

Δημοσίευση άρθρου, σήμερα 17.10.2017 και αρχίζει ως εξής:

Με φοβερή επιτάχυνση ετοιμάζεται να εισέλθει το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος στο 2017.

Δε διάβασα παρακάτω. Δεν αξίζει τον κόπο...
 
Top