nsap
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/10/2007
- Μηνύματα
- 335
- Likes
- 205
- Περιοχή
- London
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EGLC
Σύμφωνα με τον AIA, υπήρχαν 58Κ indirect passengers για DEL το 2018. Θεωρώ πως είναι καλός αριθμός για να ξεκινήσεις direct πτήση.
Μπορεί η μεσαία τάξη της Ινδίας να θέλει Emirates, αλλά οι Ινδοί στο Λονδίνο ή στη μικρή Ινδία ( Birmingham) θα πάνε για κάτι οικονομικότερο αν υπάρχει βέβαια το ανάλογο service. Αν καταφέρνει να πάρει transit passengers απο το Israel, τότε θα μπορέσει και απο την Ινδία.
Επίσης, ανέφερα το 321neo γιατί μπορεί άνετα κάποια απο αυτά να τα έχει σε proper business layout και personal IFE για πτήσεις μέχρι 8 ώρες.
Εξάλλου ο Βασιλάκης είπε πως τα neo θα ανοίξουν νέους πιο μακρινούς προορισμούς.. αμφιβάλλω ότι θα τα πετάει 6 ώρες max capacity layout.
Μπορεί η μεσαία τάξη της Ινδίας να θέλει Emirates, αλλά οι Ινδοί στο Λονδίνο ή στη μικρή Ινδία ( Birmingham) θα πάνε για κάτι οικονομικότερο αν υπάρχει βέβαια το ανάλογο service. Αν καταφέρνει να πάρει transit passengers απο το Israel, τότε θα μπορέσει και απο την Ινδία.
Επίσης, ανέφερα το 321neo γιατί μπορεί άνετα κάποια απο αυτά να τα έχει σε proper business layout και personal IFE για πτήσεις μέχρι 8 ώρες.
Εξάλλου ο Βασιλάκης είπε πως τα neo θα ανοίξουν νέους πιο μακρινούς προορισμούς.. αμφιβάλλω ότι θα τα πετάει 6 ώρες max capacity layout.