mxnk
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 15/02/2008
- Μηνύματα
- 998
- Likes
- 108
- Περιοχή
- Αθήνα
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- SWR
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Η ΟΑ δεν είχε ποτέ ιδιόκτητα αεροσκάφη ή έχει μόνο το ATR. Όλα τα DASH ανήκαν εξ αρχής στην MIG Aviation 3 Ltd με έδρα την Κύπρο, η οποία είναι θυγατρική της MIG Aviation Holdings η οποία είναι θυγατρική της MIG. Η ΟΑ πάντα τα μίσθωνε από τη συγγενική (ανηψιά) αυτή εταιρεία. Η MIG Aviation 3 τα είχε αγοράσει με δάνειο από την Bombardier το οποίο τώρα μεταφέρεται στον νέο ιδιοκτήτη άρα μειώνεται ο δανεισμός της μητρικής αφού φεύγει το δάνειο και της μένουν και €25 εκατ. Η ΟΑ θα συνεχίσει να πληρώνει τα μισθώματα της όπως και πριν.
Αυτό που δεν ξέρουμε είναι αν τα μισθώματα αυτά ήταν σε "προνομιακή" τιμή ή πανάκριβα και αν άλλαξε κάτι τώρα με τον νέο τους ιδιοκτήτη. Η MIG Aviation 3 πιθανόν να τα έδινε στην ΟΑ με πολύ ψηλά μισθώματα για να δείχνει σημαντικά κέρδη με χαμηλή φορολόγηση λόγω Κύπρου (10%). Το άλλο σενάριο είναι να τα έδινε με πολύ χαμηλά μισθώματα ως συγγενική εταιρεία αλλά έτσι θα εξοικονομούσε η ΟΑ χρήματα (και αν είχε κέρδη θα τις τα έτρωγε η Ελληνική φορολογία). Θεωρώ πως ισχύει το πρώτο σενάριο και πως αυτό ήταν και το καροτάκι στη συμφωνία της πώλησης. 11 χρόνια συμβόλαιο μίσθωσης με χρυσά μισθώματα. (Καθαρά προσωπική άποψη)
Θεωρώ τραγικό να πούλησε 2 εταιρείες η MIG, να έχει χάσει τον έλεγχο στα αεροσκάφη και τα μισθώματα για να γλιτώσει τους τόκους από το δάνειο τη στιγμή που η συναλλαγή αυτή έγραψε κατευθείαν ζημιά €6 εκατ! Η MIG έχει θέμα ρευστότητας ειδικά μετά το διαζύγιο με την Marfin Bank (Λαϊκή Group, η οποία by the way σήμερα κρατικοποιήθηκε κατά 84% γιατί κάποιοι μεγαλομέτοχοι, MIG, Βγενόπουλος, Dubai FG δεν συμμετείχαν στην αύξηση κεφαλαίου!!!!!!!)
Αυτό που δεν ξέρουμε είναι αν τα μισθώματα αυτά ήταν σε "προνομιακή" τιμή ή πανάκριβα και αν άλλαξε κάτι τώρα με τον νέο τους ιδιοκτήτη. Η MIG Aviation 3 πιθανόν να τα έδινε στην ΟΑ με πολύ ψηλά μισθώματα για να δείχνει σημαντικά κέρδη με χαμηλή φορολόγηση λόγω Κύπρου (10%). Το άλλο σενάριο είναι να τα έδινε με πολύ χαμηλά μισθώματα ως συγγενική εταιρεία αλλά έτσι θα εξοικονομούσε η ΟΑ χρήματα (και αν είχε κέρδη θα τις τα έτρωγε η Ελληνική φορολογία). Θεωρώ πως ισχύει το πρώτο σενάριο και πως αυτό ήταν και το καροτάκι στη συμφωνία της πώλησης. 11 χρόνια συμβόλαιο μίσθωσης με χρυσά μισθώματα. (Καθαρά προσωπική άποψη)
Θεωρώ τραγικό να πούλησε 2 εταιρείες η MIG, να έχει χάσει τον έλεγχο στα αεροσκάφη και τα μισθώματα για να γλιτώσει τους τόκους από το δάνειο τη στιγμή που η συναλλαγή αυτή έγραψε κατευθείαν ζημιά €6 εκατ! Η MIG έχει θέμα ρευστότητας ειδικά μετά το διαζύγιο με την Marfin Bank (Λαϊκή Group, η οποία by the way σήμερα κρατικοποιήθηκε κατά 84% γιατί κάποιοι μεγαλομέτοχοι, MIG, Βγενόπουλος, Dubai FG δεν συμμετείχαν στην αύξηση κεφαλαίου!!!!!!!)