Αγορά (?) Beriev Be-200

  • Thread starter Thread starter pingu
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ θα έλεγα ότι βάζουμε άλλον έναν τύπο σε κάτι που δεν είναι πρακτικό και που οι δυνατότητές του υπερκαλύπτονται από ήδη επιχειρησιακά αεροσκάφη. Δυνατότητες:

[*] Air Ambulance: Να δω εγώ Beriev να παίρνει από τ'ακριτικά νησιά κόσμο...Που θα προσγειώνεται; Στη θάλασσα; Και σε περίπτωση θαλασσοταραχής θα το κάνουνε vomit comet και jet-powered καϊκι φαντάζομαι;
[*] SAR: Δεν είναι τυχαίο που παγκοσμίως χρησιμοποιούνται κατά κόρον ελικόπτερα...Το Beriev είναι καλό μόνο σε περιπτώσεις θαλάσσιου SAR, που και πάλι, με τα ελικόπτερα κάνει κανείς καλύτερη δουλειά.
[*] Cargo and passenger transport: Σαν tactical airlift; Νομίζω τα C-130 και τα C-27J γι'αυτό τα έχουμε.
[*] Maritime surveillance: P-3 Orion anybody; Μακρύτερο loiter time σε σχέση με τα jet, στην χειρότερη περίπτωση, ίδιες δυνατότητες....

Επιπλέον, το Beriev δεν μπορεί να τα κάνει όλα αυτά ταυτόχρονα. Δηλαδή δεν έχουμε ένα αεροσκάφος που κοιτάει τα πλοία στο Αιγαίο και ξαφνικά πάει και παίρνει μια έγκυο από το Καρπενήσι, και αύριο πάει και σβήνει και καμιά φωτιά. Αν αυτά τα 7-14 αεροσάκφη "σπάσουν" σε διάφορους τομείς, ουσιαστικά δεν επιτυγχάνεται τίποτα. Ειδικά σε τομείς (airlift και ναυτική συνεργασία) που δεν υπάρχει κάποια έλλειψη απ'όσο γνωρίζω, ενώ SAR & Air Ambulance, ελικόπτερα > αεροσκάφη για προφανείς - νομίζω - λόγους. Το Beriev ή θα το χρησιμοποιήσεις σε έναν από αυτούς τους ρόλους, είτε ως αεροπυροσβεστικό + SAR. Μένει όμως να αποδειχθεί η καταλληλότητα ενός τέτοιου αεροσκάφους έναντι των CL-415 για το έδαφος της Ελλάδας και στην ευελιξία τους όσον αφορά το θαλάσσιο SAR. Καθώς το ύψος άφεσης του νερού είναι αντιστρόφως ανάλογο της αποτελεσματικότητας της ρίψης αυτής (δηλαδή μεγάλο ύψος ρίψης = μικρή αποτελεσματικότητα και αντίστροφα), δεν ξέρω κατά πόσον θα ήταν εφικτό να κάνεις βουτιές σε τέτοιες ταχύτητες και με κινητήρες turbofan (χαμηλότερη απόκριση κλπ.) και με τέτοιο μέγεθος αεροσκάφους στις μικροσκοπικές, κλειστές πλαγιές όπου συνήθως επιχειρούν εδώ στην Ελλάδα. Από μέσα από την ΠΑ, δεν είδαν πάντως - απ'όσο ακούω - κάποια τρομακτική διαφορά μεταξύ των CL και του Beriev όσον αφορά την αποτελεσματικότητά τους.

Αν όντως έχει γίνει η αγορά, προφανώς κατ'εμέ αποτελεί πακέτο "φιλίας" προς την ρωσική πλευρά, το 5ο ή 6ο μέσα στο 2007....
 
Ποσο κοστιζει ενα BE200?
Ποσο κοστιζει μικτα η μια ωρα πτηση του Βe200?


Ενα CL 415 σοστιζει περιπου στα 28000000$.....

Ενα ΒΕ-200 κοστιζει στα 22000000$

Συγκρινουμε δυο αεροπλανα, το ενα ελικα το αλλο jet.

see (http://www.beriev.com) ρωσοι θα μας ανοιξουν τα ματια στα αμφιβια....


Καλη χρονια παιδια...
 
pingu":1672c772 said:
[*] Maritime surveillance: P-3 Orion anybody; Μακρύτερο loiter time σε σχέση με τα jet, στην χειρότερη περίπτωση, ίδιες δυνατότητες....
Το Orion είναι naval surveillance & ASW, όχι maritime surveillance, και λόγω του αναγκαίου εξοπλισμού αποστολής κοστίζει ένα κάρο δολλάρια. Δεν αντικαθίσταται έτσι απλά από το Be-200 σε έκδοση maritime surveillance.
 
Maritime = naval surveillance :P Με τ'άλλα που είπες με βρίσκεις 100% σύμφωνο...

Edit: Ok, απλώς από το ΠΝ χρησιμοποιούσαν εναλλάξ τους όρους.
 
pingu":29r9w8ex said:
Όχι ακριβώς, παρόλο που ο όρος maritime χρησιμοποιείται και από στρατιωτικούς. Το "naval" αναφέρεται ειδικά στο πολεμικό ναυτικό. Το "maritime" περιλαμβάνει επίσης δίωξη λαθρεμπορίου και λαθρομετανάστευσης, επιτήρηση αλιείας, εντοπισμό ρύπανσης.

Τα Cessna F-406 του Λ.Σ. είναι "maritime surveillance" αλλά όχι "naval surveillance & ASW", όπως τα P-3B Orion.
 
Οπωσδήποτε το Be-200 στην έκδοση ναυτικής συνεργασίας απευθύνεται μάλλον σε κρατικές, μη στρατιωτικές εφαρμογές, άρα δεν μπορεί να θεωρηθεί υποψήφιος αντικαταστάτης του Orion.
 
Top