pingu
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 31/08/2006
- Μηνύματα
- 308
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Αθήνα
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BAW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Εγώ θα έλεγα ότι βάζουμε άλλον έναν τύπο σε κάτι που δεν είναι πρακτικό και που οι δυνατότητές του υπερκαλύπτονται από ήδη επιχειρησιακά αεροσκάφη. Δυνατότητες:
[*] Air Ambulance: Να δω εγώ Beriev να παίρνει από τ'ακριτικά νησιά κόσμο...Που θα προσγειώνεται; Στη θάλασσα; Και σε περίπτωση θαλασσοταραχής θα το κάνουνε vomit comet και jet-powered καϊκι φαντάζομαι;
[*] SAR: Δεν είναι τυχαίο που παγκοσμίως χρησιμοποιούνται κατά κόρον ελικόπτερα...Το Beriev είναι καλό μόνο σε περιπτώσεις θαλάσσιου SAR, που και πάλι, με τα ελικόπτερα κάνει κανείς καλύτερη δουλειά.
[*] Cargo and passenger transport: Σαν tactical airlift; Νομίζω τα C-130 και τα C-27J γι'αυτό τα έχουμε.
[*] Maritime surveillance: P-3 Orion anybody; Μακρύτερο loiter time σε σχέση με τα jet, στην χειρότερη περίπτωση, ίδιες δυνατότητες....
Επιπλέον, το Beriev δεν μπορεί να τα κάνει όλα αυτά ταυτόχρονα. Δηλαδή δεν έχουμε ένα αεροσκάφος που κοιτάει τα πλοία στο Αιγαίο και ξαφνικά πάει και παίρνει μια έγκυο από το Καρπενήσι, και αύριο πάει και σβήνει και καμιά φωτιά. Αν αυτά τα 7-14 αεροσάκφη "σπάσουν" σε διάφορους τομείς, ουσιαστικά δεν επιτυγχάνεται τίποτα. Ειδικά σε τομείς (airlift και ναυτική συνεργασία) που δεν υπάρχει κάποια έλλειψη απ'όσο γνωρίζω, ενώ SAR & Air Ambulance, ελικόπτερα > αεροσκάφη για προφανείς - νομίζω - λόγους. Το Beriev ή θα το χρησιμοποιήσεις σε έναν από αυτούς τους ρόλους, είτε ως αεροπυροσβεστικό + SAR. Μένει όμως να αποδειχθεί η καταλληλότητα ενός τέτοιου αεροσκάφους έναντι των CL-415 για το έδαφος της Ελλάδας και στην ευελιξία τους όσον αφορά το θαλάσσιο SAR. Καθώς το ύψος άφεσης του νερού είναι αντιστρόφως ανάλογο της αποτελεσματικότητας της ρίψης αυτής (δηλαδή μεγάλο ύψος ρίψης = μικρή αποτελεσματικότητα και αντίστροφα), δεν ξέρω κατά πόσον θα ήταν εφικτό να κάνεις βουτιές σε τέτοιες ταχύτητες και με κινητήρες turbofan (χαμηλότερη απόκριση κλπ.) και με τέτοιο μέγεθος αεροσκάφους στις μικροσκοπικές, κλειστές πλαγιές όπου συνήθως επιχειρούν εδώ στην Ελλάδα. Από μέσα από την ΠΑ, δεν είδαν πάντως - απ'όσο ακούω - κάποια τρομακτική διαφορά μεταξύ των CL και του Beriev όσον αφορά την αποτελεσματικότητά τους.
Αν όντως έχει γίνει η αγορά, προφανώς κατ'εμέ αποτελεί πακέτο "φιλίας" προς την ρωσική πλευρά, το 5ο ή 6ο μέσα στο 2007....
[*] Air Ambulance: Να δω εγώ Beriev να παίρνει από τ'ακριτικά νησιά κόσμο...Που θα προσγειώνεται; Στη θάλασσα; Και σε περίπτωση θαλασσοταραχής θα το κάνουνε vomit comet και jet-powered καϊκι φαντάζομαι;
[*] SAR: Δεν είναι τυχαίο που παγκοσμίως χρησιμοποιούνται κατά κόρον ελικόπτερα...Το Beriev είναι καλό μόνο σε περιπτώσεις θαλάσσιου SAR, που και πάλι, με τα ελικόπτερα κάνει κανείς καλύτερη δουλειά.
[*] Cargo and passenger transport: Σαν tactical airlift; Νομίζω τα C-130 και τα C-27J γι'αυτό τα έχουμε.
[*] Maritime surveillance: P-3 Orion anybody; Μακρύτερο loiter time σε σχέση με τα jet, στην χειρότερη περίπτωση, ίδιες δυνατότητες....
Επιπλέον, το Beriev δεν μπορεί να τα κάνει όλα αυτά ταυτόχρονα. Δηλαδή δεν έχουμε ένα αεροσκάφος που κοιτάει τα πλοία στο Αιγαίο και ξαφνικά πάει και παίρνει μια έγκυο από το Καρπενήσι, και αύριο πάει και σβήνει και καμιά φωτιά. Αν αυτά τα 7-14 αεροσάκφη "σπάσουν" σε διάφορους τομείς, ουσιαστικά δεν επιτυγχάνεται τίποτα. Ειδικά σε τομείς (airlift και ναυτική συνεργασία) που δεν υπάρχει κάποια έλλειψη απ'όσο γνωρίζω, ενώ SAR & Air Ambulance, ελικόπτερα > αεροσκάφη για προφανείς - νομίζω - λόγους. Το Beriev ή θα το χρησιμοποιήσεις σε έναν από αυτούς τους ρόλους, είτε ως αεροπυροσβεστικό + SAR. Μένει όμως να αποδειχθεί η καταλληλότητα ενός τέτοιου αεροσκάφους έναντι των CL-415 για το έδαφος της Ελλάδας και στην ευελιξία τους όσον αφορά το θαλάσσιο SAR. Καθώς το ύψος άφεσης του νερού είναι αντιστρόφως ανάλογο της αποτελεσματικότητας της ρίψης αυτής (δηλαδή μεγάλο ύψος ρίψης = μικρή αποτελεσματικότητα και αντίστροφα), δεν ξέρω κατά πόσον θα ήταν εφικτό να κάνεις βουτιές σε τέτοιες ταχύτητες και με κινητήρες turbofan (χαμηλότερη απόκριση κλπ.) και με τέτοιο μέγεθος αεροσκάφους στις μικροσκοπικές, κλειστές πλαγιές όπου συνήθως επιχειρούν εδώ στην Ελλάδα. Από μέσα από την ΠΑ, δεν είδαν πάντως - απ'όσο ακούω - κάποια τρομακτική διαφορά μεταξύ των CL και του Beriev όσον αφορά την αποτελεσματικότητά τους.
Αν όντως έχει γίνει η αγορά, προφανώς κατ'εμέ αποτελεί πακέτο "φιλίας" προς την ρωσική πλευρά, το 5ο ή 6ο μέσα στο 2007....