Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Στο νέο διαγωνισμό δεν λαμβάνουν μέρος αεροσκάφη με wet lease όπως το ATR στο οποίο αναφέρεσαι...

Βέβαια πλέον είναι υπερβολική η κατάσταση με τις άγονες γραμμές... δεν δέχομαι άγονη γραμμή τη Πάρο, Νάξο, Σκιάθο κλπ...

Τώρα να μου πεις για κάτι Κάρπαθο, Καστελόριζο να το συζητήσουμε... αλλά όχι Θεσσαλονίκη - Χίος... ή Καλαμάτα - Θεσσαλονίκη
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Κάνεις μεγάλο λάθος φίλε jet setter ακόμα και τα μεγάλα,(πχ Χίος, Σάμος) όταν έχει 8 μποφόρ και δεν πάνε τα καράβια υποφέρουν.
Τώρα, στο Καστελλόριζο με την <Αγονη γραμμή> πάνε και τα φάρμακα στο τοπικό φαρμακείο.
Κατά τη γνώμη μου, και Μύκονος το χειμώνα είναι Άγονη.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Είναι τα κλασσικά που ακούγονται... Επειδή ένα νησί 5000 κατοίκων έχει τουρισμό 2-3 μήνες και άρα έχουν και λεφτά, να βγούν απο τα άγονα...

Στο νησί όμως δεν πάς ούτε με ΙΧ, ούτε με ΟΣΕ, ούτε με ΚΤΕΛ... Μόνο με σκυλοπνίχτες πάς και σε χρόνους που θα ζήλευαν μόνο τα ποταμόπλοια του Μισισιπί... Το αεροπλάνο παρέχει σε ένα νησί ότι παρέχουν τα ΙΧ-ΚΤΕΛ-μεταφορικές στα μικρά ηπειρωτικά χωριά...

Απο εκεί και πέρα, ίσως, θα έπρεπε να ισχύει για 6-8 μήνες (τους δύσκολους χειμωνιάτικους) και το καλοκαίρι να απελευθερώνονται ώστε να υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση...

tasos-SMI":1g5wc33w said:
Αν και αποτελεί πισωγύρισμα στη συζήτηση,θα ήθελα να μάθω κατα πόσο λαμβάνεται υπόψιν ο τύπος αεροσκάφους-η ηλικία του κτλ όταν γίνεται ανάθεση μίας άγονης σε κάποια εταιρεία....

Τάσο καλώς ήλθες και απο εμένα :great: . Το μόνο που βρήκα είναι απόσπασμα (επιγραμματικό λίγο) απ' την προκύρηξη του περασμένου καλοκαιριού που ισχύει και τώρα...
...Όσον αφορά τους τύπους των χρησιμοποιουμένων αεροσκαφών, οι αερομεταφορείς καλούνται να συμβουλευθούν το Aeronautical Information Publications της Ελλάδος ( AIP GREECE ) σχετικά με τα τεχνικά και επιχειρησιακά δεδομένα και διαδικασίες των αεροδρομίων...
Σίγουρα στα τεύχη του διαγωνισμού θα αναγράφονται αναλυτικότερα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Δηλαδή είναι λογική η ύπαρξη του Άκτιο - Σητεία?? Θεσσαλονίκη- Καλαμάτα??

Πάντως είναι αδιανόητη η λογική του να υπάρχουν άγονες σε καλοκαιρινή περίοδο... για να κλείσεις εισιτήριο να πας Πάρο το καλοκαίρι πρέπει να φιλήσεις κατουρημένες ποδιές...

Βέβαια δεν διαφωνώ στην ύπαρξη άγονων γραμμών όπως η Κάρπαθος, το Καστελόριζο και αρκετά άλλα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

σίγουρα κάποιες άγονες γραμμες...δεν πρέπει να είναι άγονες.
το θεσσαλονίκη-καλαμάτα και Ακτιο-Σητεία σίγουρα μπορεί να είναι άγονα.

Δε θεωρώ για παραδειγμα απο Θεσσαλονικη προς Χίο,Σάμο και Κερκυρα να είναι άγονο όπως επίσης και απο Αθήνα προς κάποια νησιά.
Αλλά για Κοζάνη και Καστοριά έπρεπε να μπουν στο προγραμμα των αγωνων για να μη χαθεί η αεροπορικη τους συνδεση.

Μάλιστα λέγετε πωσ ο διαγωνισμός ισχύει για 2 χρόνια και όχι για 4 όπως παλιά για να ξαναδουν τις γραμμές και να τισ μειώσουν και να τις αλλάξουν.
με λίγα λόγια σε δύο χρόνια θα ξανασυζητάμε εδώ όλοι (και θα ξεκατινιαζόμαστε ενίοτε) για τις νεες αγονες γραμμες. :D
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Βρέ Τάσο μου, πώς διαφωνείς με τα άγονα νησιωτικά της ΑΤΗ αλλά συμφωνείς με το SKG-KLX ή το ΑΤΗ-ΚΖΟ-KSO ως άγονα την στιγμή που πρόκειται για ηπειρωτικά, στεριανά δρομολόγια με 2-3 τουλάχιστον εναλλακτικές λύσεις?

Άσε που κι αυτό που αναφέρεις
IATA/TASOS":1co0qcsv said:
...Αλλά για Κοζάνη και Καστοριά έπρεπε να μπουν στο προγραμμα των αγωνων για να μη χαθεί η αεροπορικη τους συνδεση.

Δλδ να γίνουν τα συγκεκριμένα για να μη χαθεί η αεροπορική τους σύνδεση αλλά ας χαθεί απο ορισμένα νησιά που πάς μόνο με καράβι (και τι καράβι ειδικά τον χειμώνα)...

Τα Σητεία-Άκτιο, Σητεία-Αλεξανδρούπολη βασίζονται σε μια λογική (ενώνω τις άκρες της χώρας) αλλά μάλλον απο Ηράκλειο θα ήταν το πρέπον... Για τα δρομολόγια απο SKG δεν έχω εικόνα αλλά πρέπει να κινούνται σε οριακά επίπεδα βιωσιμότητας στην ελεύθερη αγορά αν υπολογίσουμε χειμώνα-καλοκαίρι...

Jet Setter":1co0qcsv said:
Πάντως είναι αδιανόητη η λογική του να υπάρχουν άγονες σε καλοκαιρινή περίοδο... για να κλείσεις εισιτήριο να πας Πάρο το καλοκαίρι πρέπει να φιλήσεις κατουρημένες ποδιές...

Βέβαια δεν διαφωνώ στην ύπαρξη άγονων γραμμών όπως η Κάρπαθος, το Καστελόριζο και αρκετά άλλα...

Για το καλοκαίρι τα είπαμε... Με κάποιον τρόπο πρέπει να ανοίξουν ώστε να εξυπηρετηθεί όλος ο κόσμος... Ωστόσο, αν ανοίξουν, ναααά θα φεύγουν οι διακοσαρούμπες Ιούλιο-Αύγουστο απο ATH για κυκλαδονήσια...

Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι ναι μεν απελευθερώνοντας πχ το ATH-PAS ή το SKG-SMI βολεύεται αρκετός κόσμος και πιθανότατα με χαμηλότερες τιμές το καλοκαίρι αλλά τί γίνεται τον χειμώνα? Τα 4,5,7,10 καλοκαιρινά δρομολόγια λόγω έλλειψης επιβατών θα γίνονται μία (ή ακόμη χειρότερα καμμία) την εβδομάδα, ζημιώνοντας όχι εμάς που δεν πάμε διακοπές τον χειμώνα σε νησιά αλλά πρωτίστως τους κατοίκους/επαγγελματίες/δημ. λειτουργούς των νησιών αυτών και κατα συνέπεια την κοινωνικο-οικονομική δομή τους...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Tα κυκλαδίτικα νησιά χρειάζονται μεγαλύτερους διαδρόμους. Αν θα μπορούν να κατεβαίνουν για παράδειγμα aegean/astra με avro και διπλάσιους αριθμούς επιβατών απ'τα ATR και Dash λέτε να μην κατέβουν οι τιμές;! ...αλλά βέβαια μιλάμε για διαδρόμους! 400 ολόκληρα μέτρα άσφαλτο επιπλέον! πρέπει πρώτα να γίνει σφαγή για το συμβόλαιο με την κατασκευαστική, μετά σφαγή για βάλουν υπουργοί/υφυπουργοί τις υπογραφές τους και τα ονόματά τους σε ταμπέλες, σφαγή όταν θα ξεμπροστιάσουν τις υπεξαιρέσεις κτλ. :evil:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Aκόμη και Α380 να κατεβαίνει στην Πάρο, οι τιμές Ιούλιο και Αύγουστο δεν πέφτουν... Είναι οι μήνες που βγαίνουν τα "σπασμένα" για όλους...
Το να μεγαλώσουν οι διάδρομοι είναι η μία όψη του νομίσματος και μάλιστα η ακριβή (για εμάς πανάκριβη με τις μίζες κτλ)... Η άλλη είναι περισσότερες συχνότητες με τα ίδια αεροπλάνα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Δεν έχω βρεί ακόμα πως να βάλω συννημένο και το παραθέτω έτσι...
Ο ΟΑ701 είχε γράψει κάποια στιγμή...""Για παράδειγμα, θα μπορούσε να εφαρμοστεί μοντέλο Βαλεαρίδων νήσων, όπου οι γραμμές (εκτός τις ενδονησιωτικές) είναι ελεύθερες αλλά ο μόνιμος κάτοικος ενός νησιού έχει επιδοτούμενο εισιτήριο για να πάει MAD ή BCN...
Επίσης, θα μπορούσαν seasonally, να ανοίγουν οι γραμμές αυτές, εάν η δικαιούχος αεροπορική αδυνατεί να προσφέρει παραπάνω capacities, χωρίς όμως να χάνει την υπάρχουσα επιδότηση...""
Κάπως έτσι νομίζω θα έπρεπε να κινηθούν για τις άγονες και κυρίως συμφωνώ με το δεύτερο σκέλος...Την καλοκαιρινή περίοδο για παράδειγμα δεν είναι δυνατόν να θεωρείται άγονο το ATH-PAS ή το ATH-JNX...Ή για παράδειγμα στο SKG-SMI (μιάς και είμαι από Σάμο),το χειμώνα πρέπει να είναι άγονο...Το καλοκαίρι όμως ο κόσμος σφάζεται για να βρεί μία θέση καθώς το δρομμολόγιο εξυπηρετείται 2 φορές την εβδομάδα από ATR42 (μιλάω για εποχή πΟΑ)...Όποιος δεν βρίσκει θέση τρώει 18 εως 22 ώρες στο καράβι για μάθει να κλείνει εισητήριο 3 μήνες πριν....Έτσι εάν εποχιακά άνοιγε υποχρεωτικά η γραμμή και οι αεροπορικές θα είχαν κέρδος και ο κόσμος θα εξυπηρετούταν σαν άνθρωπος...(Γιατί συγγνώμη κιόλας 18-22 ώρες στο καράβι-ποταμόπλοιο όπως σωστα χαρακτηρίστηκε,είναι ξεφτίλα το 2010!! Μιλάμε για τριτοκοσμικές καταστάσεις) Εκτός αυτών όμως θα κοβόταν έξοδα για μία περίοδο 2,5-3-4 μηνών (αναλόγως το δρομμολόγιο) τα οποία θα μπορούσαν να δωθούν π.χ. για Κοζάνη-Καστοριά...

Υ.Γ. Φίλος έκανε 22 ώρες για να έρθει Σάμο πέρσι και μου δήλωσε...."Ρε φίλε το πιστεύεις οτι μπήκα ξυρισμένος στο καράβι και βγήκα με μούσια??"
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Τάσο-SMI συμφωνώ μαζί σου... Και πολύ έξυπνο αυτό που προτείνεις
tasos-SMI":35ll1v13 said:
Εκτός αυτών όμως θα κοβόταν έξοδα για μία περίοδο 2,5-3-4 μηνών (αναλόγως το δρομμολόγιο) τα οποία θα μπορούσαν να δωθούν π.χ. για Κοζάνη-Καστοριά...

Και για να δώσω ένα παράδειγμα σε αυτό που είπα παραπάνω
OA701":35ll1v13 said:
Aκόμη και Α380 να κατεβαίνει στην Πάρο, οι τιμές Ιούλιο και Αύγουστο δεν πέφτουν... Είναι οι μήνες που βγαίνουν τα "σπασμένα" για όλους...

Μπαίνω Α3 και βάζω σήμερα 21/1 τυχαίο round trip ΑΤΗ-RHO-ATH με ημερομηνίες 3-12/8... Η μίνιμουμ τιμή που βρίσκω 6 1/2 μήνες πρίν είναι 108 ευρώ... Και θυμίζω ότι είναι ελεύθερο δρομολόγιο με 10-11 καθημερινές πτήσεις... Φανταστείτε τι τιμές θα βγάζει τον Απρίλιο ή τον Μαϊο...
 
Top