Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition
Βρέ Τάσο μου, πώς διαφωνείς με τα άγονα νησιωτικά της ΑΤΗ αλλά συμφωνείς με το SKG-KLX ή το ΑΤΗ-ΚΖΟ-KSO ως άγονα την στιγμή που πρόκειται για ηπειρωτικά, στεριανά δρομολόγια με 2-3 τουλάχιστον εναλλακτικές λύσεις?
Άσε που κι αυτό που αναφέρεις
IATA/TASOS":1co0qcsv said:
...Αλλά για Κοζάνη και Καστοριά έπρεπε να μπουν στο προγραμμα των αγωνων για να μη χαθεί η αεροπορικη τους συνδεση.
Δλδ να γίνουν τα συγκεκριμένα για να μη χαθεί η αεροπορική τους σύνδεση αλλά ας χαθεί απο ορισμένα νησιά που πάς μόνο με καράβι (και τι καράβι ειδικά τον χειμώνα)...
Τα Σητεία-Άκτιο, Σητεία-Αλεξανδρούπολη βασίζονται σε μια λογική (ενώνω τις άκρες της χώρας) αλλά μάλλον απο Ηράκλειο θα ήταν το πρέπον... Για τα δρομολόγια απο SKG δεν έχω εικόνα αλλά πρέπει να κινούνται σε οριακά επίπεδα βιωσιμότητας στην ελεύθερη αγορά αν υπολογίσουμε χειμώνα-καλοκαίρι...
Jet Setter":1co0qcsv said:
Πάντως είναι αδιανόητη η λογική του να υπάρχουν άγονες σε καλοκαιρινή περίοδο... για να κλείσεις εισιτήριο να πας Πάρο το καλοκαίρι πρέπει να φιλήσεις κατουρημένες ποδιές...
Βέβαια δεν διαφωνώ στην ύπαρξη άγονων γραμμών όπως η Κάρπαθος, το Καστελόριζο και αρκετά άλλα...
Για το καλοκαίρι τα είπαμε... Με κάποιον τρόπο πρέπει να ανοίξουν ώστε να εξυπηρετηθεί όλος ο κόσμος... Ωστόσο, αν ανοίξουν, ναααά θα φεύγουν οι διακοσαρούμπες Ιούλιο-Αύγουστο απο ATH για κυκλαδονήσια...
Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι ναι μεν απελευθερώνοντας πχ το ATH-PAS ή το SKG-SMI βολεύεται αρκετός κόσμος και πιθανότατα με χαμηλότερες τιμές το καλοκαίρι αλλά τί γίνεται τον χειμώνα? Τα 4,5,7,10 καλοκαιρινά δρομολόγια λόγω έλλειψης επιβατών θα γίνονται μία (ή ακόμη χειρότερα καμμία) την εβδομάδα, ζημιώνοντας όχι εμάς που δεν πάμε διακοπές τον χειμώνα σε νησιά αλλά πρωτίστως τους κατοίκους/επαγγελματίες/δημ. λειτουργούς των νησιών αυτών και κατα συνέπεια την κοινωνικο-οικονομική δομή τους...