OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
Καιρό τώρα το σκαλίζω το θέμα και μαζεύω πληροφορίες ώστε να ανοίξω αυτό το thread λόγω της μεγαλής αλλαγής στον διαγωνισμό που επιτρέπει πλέον στον καθένα να διεκδικήσει μερίδιο και της επικείμενης σφαγής μεταξύ τους.
Μέχρι τις 10 Αυγούστου έχουν προθεσμία οι ενδιαφερόμενες εταιρείες να καταθέσουν προσφορές και έως τώρα έχουν πάρει τα τεύχη OA, A3 και ZF ενώ ενδιαφέρον εκδήλωσαν και οι Sky Express, Astra Airlines και K2 Smart Jets
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=11825188
H YΠΑ, απο την πλευρά της, έχει δηλώσει ρητά ότι θα τηρηθούν κανόνες απόλυτης διαφάνειας :shock: χωρίς αποκλεισμούς εταιρειών :shock:, με γνώμονα το συμφέρον της κοινωνίας :shock: :shock: . Μέχρι και στη επίσημη εφημερίδα της Ε.Ε θα γίνουν οι δημοσιεύσεις :shock: (για να μας μάθουν πιο καλά).
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=50483
Βέβαια, οι σκόπιμες διαρροές, αναφέρουν ότι θα γίνει προσπάθεια να τηρηθούν οι ισορροπίες αναμέσα στους 2 μεγάλους, την ΟΑ και την Α3, ενώ συνδέουν το θέμα και με τον διαγωνισμό που αναμένεται για το handling σε 33 περιφερειακά Α/Δ, που με την σειρά του συνδέεται με την μερική ιδιωτικοποίηση 41 περιφερειακών Α/Δ μέσω ΣΔΙΤ. Με άλλα λόγια πάει περίπατο η διαφάνεια και συνδέονται ανόμοια πράγματα μεταξύ τους.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_317545
http://www.express.gr/news/finance/1471 ... 47156.php3
Για την ιστορία (και για όσους βαριούνται να διαβάζουν την ανακοίνωση της ΥΠΑ) αναφέρω τα ¨χρυσοφόρα¨ δρομολόγια:
AΤΗ-JTY (x4-5 weekly / 120-150 seats per leg)
ATH-JIK (x5-7 weekly / 175-245 seats per leg)
ATH-LRS (x6-10 weekly / 210-350 seats per leg)
ATH-MLO (x7-8 weekly / 245-280 seats per leg)
ATH-KIT (x5-7 weekly / 200-280 seats per leg)
ATH-JNX (x6-8 weekly / 192-200 seats per leg)
ATH-PAS (x10-19 weekly / 170-330 seats per leg)
ATH-AOK (x7-10 weekly / 350-500 seats per leg)
ATH-JSH (x4-5 weekly / 120-150 seats per leg)
ATH-JSI (x2-7 weekly / 30-280 seats per leg)
ATH-JKL (x7-10 weekly / 140-200 seats per leg)
ATH-SKU (x2-3 weekly / 20-30 seats per leg)
SKG-SMI (x3-4 weekly / 90-120 seats per leg)
SKG-JKH (x3-4 weekly / 90-120 seats per leg)
SKG-CFU (x4-5 weekly / 200-250 seats per leg)
SKG-KLX (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
SKG-SKU (x2-3 weekly / 20-30 seats per leg)
LXS-MJT-RHO (x2 weekly / 40 seats per leg)
LXS-MJT-JKH-RHO (x1 weekly / 20 seats per leg)
LXS-MJT-SMI-RHO (x1 weekly / 20 seats per leg)
LXS-MJT-JKH-SMI-RHO (x1 weekly / 20 seats per leg)
RHO-AOK (x5-7 weekly / 175-245 seats per leg)
RHO-AOK-KSJ-JSH (x4-6 weekly / 140-210 seats per leg)
RHO-KGS-LRS-JTY (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
RHO-KZS (x4-6 weekly / 80-120 seats per leg)
AXD-JSH (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg)
PVK-JSH (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg)
CFU-PVK-EFL-ZTH (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
Οι συχνότητες όπου δύο αφορούν χειμώνα-καλοκαίρι ενώ οι θέσεις είναι συνολικά οι εβδομαδιαίες.
links για τα παραπάνω:
http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=577
http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=578
Πιστύω, ότι όλοι αναμένουμε με ενδιαφέρον ποιοί τελικά θα κονταροχτυπηθούν και για ποιές γραμμές.
Μέχρι τις 10 Αυγούστου έχουν προθεσμία οι ενδιαφερόμενες εταιρείες να καταθέσουν προσφορές και έως τώρα έχουν πάρει τα τεύχη OA, A3 και ZF ενώ ενδιαφέρον εκδήλωσαν και οι Sky Express, Astra Airlines και K2 Smart Jets
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=11825188
H YΠΑ, απο την πλευρά της, έχει δηλώσει ρητά ότι θα τηρηθούν κανόνες απόλυτης διαφάνειας :shock: χωρίς αποκλεισμούς εταιρειών :shock:, με γνώμονα το συμφέρον της κοινωνίας :shock: :shock: . Μέχρι και στη επίσημη εφημερίδα της Ε.Ε θα γίνουν οι δημοσιεύσεις :shock: (για να μας μάθουν πιο καλά).
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=50483
Βέβαια, οι σκόπιμες διαρροές, αναφέρουν ότι θα γίνει προσπάθεια να τηρηθούν οι ισορροπίες αναμέσα στους 2 μεγάλους, την ΟΑ και την Α3, ενώ συνδέουν το θέμα και με τον διαγωνισμό που αναμένεται για το handling σε 33 περιφερειακά Α/Δ, που με την σειρά του συνδέεται με την μερική ιδιωτικοποίηση 41 περιφερειακών Α/Δ μέσω ΣΔΙΤ. Με άλλα λόγια πάει περίπατο η διαφάνεια και συνδέονται ανόμοια πράγματα μεταξύ τους.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_317545
http://www.express.gr/news/finance/1471 ... 47156.php3
Για την ιστορία (και για όσους βαριούνται να διαβάζουν την ανακοίνωση της ΥΠΑ) αναφέρω τα ¨χρυσοφόρα¨ δρομολόγια:
AΤΗ-JTY (x4-5 weekly / 120-150 seats per leg)
ATH-JIK (x5-7 weekly / 175-245 seats per leg)
ATH-LRS (x6-10 weekly / 210-350 seats per leg)
ATH-MLO (x7-8 weekly / 245-280 seats per leg)
ATH-KIT (x5-7 weekly / 200-280 seats per leg)
ATH-JNX (x6-8 weekly / 192-200 seats per leg)
ATH-PAS (x10-19 weekly / 170-330 seats per leg)
ATH-AOK (x7-10 weekly / 350-500 seats per leg)
ATH-JSH (x4-5 weekly / 120-150 seats per leg)
ATH-JSI (x2-7 weekly / 30-280 seats per leg)
ATH-JKL (x7-10 weekly / 140-200 seats per leg)
ATH-SKU (x2-3 weekly / 20-30 seats per leg)
SKG-SMI (x3-4 weekly / 90-120 seats per leg)
SKG-JKH (x3-4 weekly / 90-120 seats per leg)
SKG-CFU (x4-5 weekly / 200-250 seats per leg)
SKG-KLX (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
SKG-SKU (x2-3 weekly / 20-30 seats per leg)
LXS-MJT-RHO (x2 weekly / 40 seats per leg)
LXS-MJT-JKH-RHO (x1 weekly / 20 seats per leg)
LXS-MJT-SMI-RHO (x1 weekly / 20 seats per leg)
LXS-MJT-JKH-SMI-RHO (x1 weekly / 20 seats per leg)
RHO-AOK (x5-7 weekly / 175-245 seats per leg)
RHO-AOK-KSJ-JSH (x4-6 weekly / 140-210 seats per leg)
RHO-KGS-LRS-JTY (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
RHO-KZS (x4-6 weekly / 80-120 seats per leg)
AXD-JSH (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg)
PVK-JSH (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg)
CFU-PVK-EFL-ZTH (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
Οι συχνότητες όπου δύο αφορούν χειμώνα-καλοκαίρι ενώ οι θέσεις είναι συνολικά οι εβδομαδιαίες.
links για τα παραπάνω:
http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=577
http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=578
Πιστύω, ότι όλοι αναμένουμε με ενδιαφέρον ποιοί τελικά θα κονταροχτυπηθούν και για ποιές γραμμές.