Αγνοείται 777 της Malaysia AL

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η περιγραφή των μέχρι στιγμής τελεσθάντων. Η πηγή είναι το
http://akropolis-world-news.weebly.com/
ένα ειδησεογραφικό site στα αρχαία ελληνικά.

Το παραθέτω ολόκληρο, καθότι αξίζει τον κόπο.

29 Μαίου 2014

Τὸ Αὐστραλιανὸν ὑποβρύχιον τὸ Μαλαισίον ἀεροσκάφος οὐχ ηὗρεν

Τὸ ἀεροσκάφος ἠφανίσθη διακοσίους τριάκοντα καὶ ἐννέα ἀνθρώπους ἐνέχον

Τὸ Αὐστραλιανὸν ὑποβρύχιον καίπερ πολὺν χρόνον τὸ Μαλαισιανὸν ἀεροσκάφος τῇ ὀγδόῃ τοῦ Μαρτίου ἐν τῷ Ἰνδικῷ Ὠκεανῷ ἀφανισθὲν ζητῆσαν οὐχ ηὕρεν· τὸ ὑποβρύχιον (ὃ αὐτόνομόν ἐστιν, ἄνθρωπον γὰρ οὐδένα ἔνδον φέρει) τὸν μὲν τόπον ὡς ἀκριβέστατα ἐπεσκέψατο ἐν ᾧ οἱ ἔμπειροι, ἀκουστικά τινα σημεῖα ἀκούσαντες, ἐνόμιζον τὸ ἀεροσκάφος κεῖσθαι, μάτην δέ· νῦν δέ, οὐδενὸς ἐκ ταύτης τῆς ζητήσεως ἀποβάντος, Σινικαὶ καὶ Μαλαισιαναὶ νῆες ζητοῦσαι περὶ τοῦ τόπου διαμένουσιν.

τὸ Μαλαισιανὸν ἀεροσκάφος ἀπὸ τοῦ τῆς Κουάλα Λουμποῦρ ἀερολιμένος ἀπεγειώθη πρὸς τὸ Πεκίνον (τοσαύτη φορὰ δεῖ ἓξ ὡρῶν), ἀλλὰ οὐ διὰ πολλοῦ ἐξαίφνης ἐκ τῆς πορείας ἀποτραπὲν ἐκ τοῦ ῥάδαρ ἠφανίσθη. τὴν ταύτης τῆς ἐξαιφνιδίου μεταβολῆς αἰτίαν οὐδεὶς ἀκριβῶς οἶδεν· λέγεται μὲν ὅτι ἴσως τρομοκράται τινὲς τὸ ἀεροσκάφος βίᾳ κατασχόντες ἐπειράσαντο τὸ ἀεροσκάφος ἄλλοθι κυβερνᾶν, ὅμως δὲ πάντες ὁμολογοῦσιν ὅτι τὸ ἀεροσκάφος (ἴσως οὐκ ἐξὸν τοῖς τρομοκράταις αὐτὸ κυβερνᾶν ἅτε ἀπείροις οὖσιν) εἰς τὴν θάλατταν κατέπεσεν. οἱ μὲν τῶν ἐπιβατῶν συγγενεῖς τοὺς ἄρχοντας ἐποτρύνουσιν ἵνα τὸ ἀεροσκάφος εὑρῶσιν, ὁ δὲ Ἰνδικὸς Ὠκεανὸς τοσοῦτός ἐστιν ὥστε τοῦτο χαλεπώτατόν ἐστιν, εἰ γὰρ τὸ ἀεροσκάφος πλείω χρόνον ἔπτετο πορρωτάτω ἐκεῖθεν ἔκειτο ἂν νῦν.
 
Συγγνώμη, αλλά δεν αντέχω να μην το πω:

"Άει σαλάγατ' "

(ΥΣ σαλάγατα από το ουσ. σάλαγος< αρχ. ελλ. σάλος)
 
Σαλαγώ (επί αγέλης):κατευθύνω διά φωνών τα βοσκήματα.
ΥΓ.Το κείμενο θα το προτιμούσα στα Λατινικά.Τα έχει τα λαθάκια του.Δίνει τήν εντύπωση ενισχυμένης καθαρεύουσας.
Post Scriptum: Έχω αρχίσει και φτιάχνω μία θεωρία στο μυαλό μου.Τα δύο δυστυχήματα δεν πρέπει νά είναι και τόσο ασύνδετα.Παρακολουθώ και τα σχόλια στο a.net, από τήν αρχή το παρατήρησε κάποιος χωρίς όμως να μπορεί να δώσει εξήγηση.Νομίζω πώς περάσαμε στην επόμενη πράξη.Σαν κάποιος να γύρισε και δεύτερο χαρτί στο τραπέζι...
 
Air Greece":192fjag3 said:
Έχω αρχίσει και φτιάχνω μία θεωρία στο μυαλό μου.Τα δύο δυστυχήματα δεν πρέπει νά είναι και τόσο ασύνδετα.

περιμένουμε με ιδιαίτερη ανυπομονησία....
 
Πιο πριν διαβαζα για τις θεωριες περι αποσυμπιεσης, στροφης για κουαλα λουμπουρ, Helios κτλ κτλ. Ωραιες θεωριες με βαση αλλα δεν εξειγουν γιατι ο κυβερνητης (ή συγκυβερνητης) γυρισε τον διακοπτη του transmitter. Εαν οντως υπηρξε αποσυμπιεση ποιος ο λογος να τον κλεισουν? Μηπως γνωριζει κανεις τιποτα παραπανω? :?:
 
Όσο δεν βρίσκεται το αεροσκάφος και όσο αγνοούμε ακόμα και το που έπεσε, όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά και μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε. Να θυμίσω ότι και το "κλείσιμο" το πομποδέκτη είναι και αυτό μια υπόθεση. Η διακοπή των εκπομπών δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάποιος γύρισε τον διακόπτη. Αυτή είναι η εύλογη υπόθεση, αλλά μπορεί επίσης να οφείλεται και σε πρόβλημα του αντίστοιχου συστήματος του αεροσκάφους. Και μιας και θεωρείται δεδομένο ότι αυτό συνέπεσε με την περίφημη "στροφή" του αεροσκάφους προς τα πίσω, θα μπορούσε επίσης να προέρχεται από κάποιο κοινό πρόβλημα που κατέστρεψε το σύστημα και έθεσε το αεροσκάφος σε κατάσταση ανάγκης.

Όλα όσα μπορούμε να πούμε δηλαδή είναι προσωπικές απόψεις, θεωρίες και σενάρια (αν διαβάσεις όλες τις σελίδες του θέματος θα δεις τις πιο αντιφατικές απόψεις από τις οποίες όμως δεν μπορεί να αποκλειστεί μέχρι στιγμής καμιά).
 
http://Www.airliners.net/aviation-forum ... n/6045158/
Θα ήθελα να παρακαλέσω τούς ειδήμονες αεροπόρους να διαβάσουν τήν απάντηση 157 και να μάς εξηγήσουν τι ακριβώς συνέβη στο 777 τών Μαλαισιανών πριν από εννέα χρόνια το οποίο παρουσίασε παρόμοια συμπεριφορά με το 9M-MRO. Να κάνουν "λιανά" όλη αυτή τήν ορολογία. Είναι πιθανό το περιστατικό τού Μαρτίου να ξεκίνησε από τεχνικά;
Είναι πιθανό να έκανε τήν πρώτη στροφή για να επιστρέψει γρήγορα στη βάση του; (Διότι αν ήθελε να εξαφανιστεί αυτό δεν θα μπορούσε να το κάνει στον Ειρηνικό;) Λογικό;
 
Αν και δεν θα συμπεριλάμβανα τον εαυτό μου στους "ειδήμονες αεροπόρους", το περιστατικό πριν 9 χρόνια φαίνεται ότι ήταν ένα καθαρά τεχνικό πρόβλημα. Τέτοια προβλήματα αν και δεν είναι συνηθισμένα, αραιά και που, συμβαίνουν.

Στο περιστατικό του Μαρτίου όμως, δεν συμβαίνει κάτι παρόμοιο. Έχουμε ένα αεροσκάφος να σταματά να δίνει σήματα στον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας, σχεδόν ταυτόχρονα να κάνει στροφή προς τα πίσω (ένδειξη επείγουσας επιστροφής ή προσγείωσης στο κοντινότερο αεροδρόμιο), ταυτόχρονα σιγή ασυρμάτου και τελικά (όπως φαίνεται από τα σήματα του δορυφόρου) το αεροσκάφος πέφτει (στη μέση του πουθενά) όταν τελειώνουν τα καύσιμά του.
Επειδή όλα αυτά είναι δύσκολο να εξηγηθούν ακόμα από τον πιο ικανό συγγραφέα επιστημονικής αεροπορικής φαντασίας, είναι αναπόφευκτο να λέει ο καθένας από εμάς ό,τι του κατέβει χωρίς κανείς να μπορεί να αποκλείσει κάποιο (έστω και απίθανο ή τρελό) ενδεχόμενο.
Είναι ένα ατύχημα που όσο δεν βρίσκεται κάποιο στοιχείο που να αποδεικνύει τι ακριβώς συνέβη (δηλαδή τα συντρίμια και τα μαύρα κουτιά), είναι πιθανό να ξανασυμβεί.
 
Top