Λύση στο πρόβλημα των εξαφανισμένων πτήσεων έρχεται να δώσει η δορυφορική παρακολούθηση των πτήσεων:
Δορυφορικά θα παρακολουθούνται οι πτήσεις της πολιτικής αεροπορίας
Δορυφορικά θα παρακολουθούνται οι πτήσεις της πολιτικής αεροπορίας
Δεν με έπεισες, Οι προδιαγραφές αυτές (1 min, 1 s, κλπ) έχουν γίνει με την παραδοχή των επίγειων συστημάτων radar και κατόπιν του TCAS. Οι εκπομπές ADS δεν μπορούν να αραιώσουν δραστικά λόγω χρήσης στο TCAS. Προφανώς η τεχνική δεν λειτουργεί αν ο δορυφόρος λαμβάνει εξ ίσου ισχυρά σήματα από αρκετές δεκάδες αεροσκάφη. Εκτός βέβαια αν το προσεγγίζουν με την λογική ότι δεν μας ενδιαφέρουν οι επιδόσεις σε πολυσύχναστες περιοχές όπου υπάρχει εναλλακτική κάλυψη, αρκεί το σύστημα να λειτουργεί στον Νότιο Ινδικό, στα Νησιά Pitcairn και ανάλογες περιοχές.AGV":ico74fvy said:Για το αν δημιουργείται κονφούζιο με τα σήματα που εκπέμπονται, προβλέπεται από τις προδιαγραφές των συστημάτων αυτών να μην εκπέμπουν με μεγάλη συχνότητα (1 εκπομπή ανά λεπτό θεωρείται εξαιρετικά ικανοποιητική) οπότε με δεδομένο ότι το πακέτο είναι αρκετά σύντομο (πολύ μικρότερο του 1 δευτερολέπτου) εκτιμάται ότι δεν δημιουργείται σημαντικό πρόβλημα.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα κόστους, σήμερα όλα τα αεροσκάφη μεσαίων-μεγάλων αποστάσεων της πολιτικής αεροπορίας διατίθενται με ADS-B από κατασκευής. Είναι θέμα χρόνου να αποσυρθούν όσα δεν διαθέτουν.AGV":ico74fvy said:Ίσως στην περίπτωση της ΜΗ370 να μην υπήρχε ADS αλλά η τοποθέτησή του μετά από υποχρεωτική οδηγία του ICAO δεν θα κόστιζε περισσότερο από όσο μπορούν να αντέξουν οι αεροπορικές εταιρείες.