AF-KLM

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ΗμιLowCost πτήσεις από την Air France από τις 6 Φεβρουαρίου. Σε 58 προορισμούς η γαλλική εταιρεία θα προσφέρει εκτός των κλασσικών ναύλων (all-inclusive) & έναν νέο τύπο υπό το όνομα MiNi product, ο οποίος θα ξεκινά από τα 49ευρώ (συμπ. φόρων) και ο οποίος δεν θα περιλαμβάνει δικαίωμα δωρεάν αποσκευής (checked-in luggage), ενώ επιπλέον δεν θα λαμβάνει μίλια στο πρόγραμμα τακτικών επιβατών της εταιρείας.

Περισσότερα στο δελτίο τύπου της Air France.
 
Βέβαια δεν είναι ακριβώς καινούργιο το προϊόν, γιατί με τα ίδια χρήματα ταξίδευες και πέρυσι με αποσκεύη και μίλια (ή αυτό που νομίζουν ότι είναι μίλια). Τουλάχιστον να υπάρχουν σε μεγαλύτερη διαθεσιμότητα αυτά τα εισιτήρια, γιατί αλλιώς πάλι στην ΕΖΥ και στον Ο'λιρι θα πάνε οι επιβάτες.
 
Από αυτές τις τιμές εξαιρούνται πτήσεις από και προς CDG αν κατάλαβα καλά. Διάβαζα την αφίσα σήμερα περιμένωντας το RER αλλά δεν πρόλαβα να διαβάσω όλα τα ψιλά γράμματα. Εγώ το βλέπω σαν ανταγωνιστή των TGV για εντός Γαλλίας. Πάντως τα μίλια για τα εισητήρια των 49 ευρώ, που δεν ήταν πάντα διαθέσιμα και πριν με αυτό τον ναύλο, ήταν αστεία
 
Η πώληση θα γίνεται σε V class, θα προσφέρεται δωρεάν catering, ίδιο με αυτό των υπολοίπων επιβατών της Y class, καθώς και δυνατότητα συνδυασμού με άλλες κατηγορίες ναύλων, αλλά δε θα επιτρέπονται αλλαγές στα εισιτήρια. Επιπλέον τα "mini" προσφέρουν δυνατότητα one way. Σα λύση, μου θυμίζει την αείμνηστη click4sky της ČSA, μου φαίνεται έντιμη, αρκεί να μην πάει κάτι στραβά (που έτσι κι αλλιώς, τα rebooking fees του αμέσως ακριβότερου ναύλου, ξεπερνούν τον "mini" ακόμα κι αν προσθέσεις τους φόρους. Οι αλλαγές σε AF/KL, πάντα κόστιζαν πάαααρα πολύ).
 
thange":t12svl1m said:
Από αυτές τις τιμές εξαιρούνται πτήσεις από και προς CDG αν κατάλαβα καλά. Διάβαζα την αφίσα σήμερα περιμένωντας το RER αλλά δεν πρόλαβα να διαβάσω όλα τα ψιλά γράμματα. Εγώ το βλέπω σαν ανταγωνιστή των TGV για εντός Γαλλίας.

O SNCF μου έστειλε email χτες με προσφορές για εισιτήρια με 30Ε για το TGV . Αν υπολογίσεις τα 20Ε α/ρ από και προς το CDG (συν 15-20Ε από το αεροδρόμιο προορισμού) τότε ίσως να έχει τύχη μόνο από Ορλύ.

Έγραψα πριν για την ΕΖΥ και τον Όλιγδη αλλά μου έκανε τρομερή εντύπωση η Vueling που πήρα για Σεβίλλη τις γιορτές: πολύ καλή τιμή (με βαλίτσα δωρεάν για όσους χρειάζονται), καθαρά αεροσκάφη, βολικές ώρες και αεροδρόμια και άριστη εξυπηρέτηση πελατών (πήρα τηλέφωνο να επιβεβαιώσω την κράτηση και σε 2 λεπτά είχα απάντηση από μια πολύ ευγενική τύπισσα που μιλούσε τούλαχιστον Ισπανικά-Γαλλικά-Αγγλικά). Με το κόστος που έχει η AF (και οι όμοιες) σε μισθούς, νοίκια κλπ δεν ξέρω πώς θα μπορέσει να ανταγωνισθεί στο άμμεσο μέλλον τόσο ευέλικτες εταιρείες - η VY πετάει ήδη σε 13 προορισμούς στην Γαλλία.
 
Καλά αυτά τα εισητήρια των 30 ευρώ δεν τα βλέπεις και για πολύ. Όσο για την VY κι εγώ έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αν και δεν έτυχε να την χρησιμοποιήσω ποτέ.
 
flesland":3td99at7 said:
Με το κόστος που έχει η AF (και οι όμοιες) σε μισθούς, νοίκια κλπ δεν ξέρω πώς θα μπορέσει να ανταγωνισθεί στο άμμεσο μέλλον τόσο ευέλικτες εταιρείες - η VY πετάει ήδη σε 13 προορισμούς στην Γαλλία.

Η απάντηση ήρθε πληρωμένη θα έλεγα...Και η AF με loco, το όνομα της οποίας ''Hop!'' .

http://www.bloomberg.com/news/2013-01-2 ... -unit.html
 
Έχω αρχίσει να τα χάνω με δαύτους, όχι μόνο τους Γάλλους αλλά και τους Γερμανούς και Ισπανούς. Οι Γάλλοι έχουν ήδη την HV και μάλιστα σκόπευαν να την εκμεταλλευτούν αλλά πήγαν σε άλλο brand. Η ΙΒ έχει IBexpress και VY την οποία προσπαθεί να αποκτήσει εξ ολοκλήρου και οι Γερμανοί αποφασίσαν να εκμεταλλετούν την 4U. Και οι τρείς έχουν επίσης regional κομμάτια κυρίως με franchise. Μου φαίνεται ότι κάνουν πιό περίπλοκα τα πράγματα σε θέματα κλίμακας όταν έχουν να αντιμετωπίσουν μια FR, μια ΕΖΥ, άντε και μια Wizz και μια φιλόδοξη DY. Για να δούμε...
 
H διαφορά με την Transavia είναι ότι η ΗΟΡ! θα είναι θυγατρική του μόνο του γαλλικού μέρους του Group AF-KLM. Αν δεν κάνω λάθος, οι πιλότοι για παράδειγμα της Transavia France είναι με την ίδια ακριβώς σύμβαση που έχουν οι της AF - και είναι πολλά τα λεφτά.

Πιστεύω ότι εκεί θα γίνουν οι αλλαγές και με τις ερχόμενες απολύσεις στην εταιρεία, πολλοί από τους εργαζομένους θα απορροφηθούν από το νέο σχήμα. Μένει να δούμε αν υπάρξει και ποια θα είναι η αντίδραση των συνδικάτων.
 
Tελικά, αυτή η ΗΟΡ! (κάμαν και ιστοσελίδα) είναι απλά η συνένωση των 3 regional εταιρειών που πετάν για την AF (Regional, Brit Air, Airlinair). Tώρα, πώς τα Ατάρια και τα C/ΕRJάκια θα ανταγωνιστούν 320 & 737, άντε και τα 717 της Volotea σε βάθος χρόνου, ίδωμεν...
:arrow: http://www.businesstraveller.com/news/air-france-unveils-hop-regional-branding
 
Top