AF-KLM

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν το κάνουν με εγγυημένη ανταπόκριση (δηλαδή αν πήρες το τρένο την ώρα που σου είπαν να είναι υποχρέωσή τους να σε περιποιηθούν αν χαθεί η ανταπόκριση) και με στάση του TGV στο αεροδρόμιο τότε δεν είναι κακή ιδέα.
 
Θα μειώσουν της συχνότητες δεν θα τα κοψουν ολοκληρωτικά τα δρομολογια, αυτό δεν γινεται, ισως κρατησουν 3-4 δρομολογια τη μερα. Οι Ολλανδοι είναι διστακτικοι στο να παρασχουν οικονομικη βοηθεια γιατι ξερουν ότι θα την αποροφηση ολη η Air France μιας και η KLM είναι κερδοφορα και δεν χρειαζεται βοηθεια, ενώ η Γαλλικη είναι παντα ελλειμματική. Εχουν προτεινη μαλιστα να χωρίσουν παλι οι δυο εταιριες λεγοντας ότι θα ηταν πολύ καλυτερα μονοι τους χωρις τους Γάλλους.
 
Πρόβλημα υπάρχει στα 3.4 δις που θα έπαιρνε η KLM από την Ολλανδική κυβέρνηση.

Βάσει της συμφωνίας, η KLM πρέπει να προχωρήσει σε περαιτέρω περικοπές της τάξης του 15% κάτι το οποίο δε γίνεται δεκτό από 2 σωματεία των εργαζομένων (ένα είναι των πιλότων) που αντιπαραβάλουν το γεγονός πως έχουν ήδη αποδεχτεί μείωση μισθών για τα επόμενα 2.5 χρόνια.

Ο όμιλος AF-KLM είχε ζημιές της τάξης του 1.7 δις το τρίτο τρίμηνο του 2020 (για την KLM 234 εκ.)
 
Ξεπούλημα οχημάτων αεροδρομίου της Air France μέσω ανοιχτού πλειστηριασμού.

 
Μετά την QANTAS άλλη μια εταιρία, η KLM / Transavia γυρνάει την πλάτη στην Boeing και επιλέγει Airbus!
Συγκεκριμένα θα αποκτηθούν 100 αεροσκάφη της οικογένειας Α320neo με option για άλλα 60.
ΥΓ. Αγοράζει και 8 Α350 εμπορευματικά...

 
Last edited:
Είναι πολύ ενδιαφέρον το ξεπέταγμα του Α350F με νέες παραγγελίες πρόσφατα καθώς τα περίπου εκατό ΜD11 cargo και όσα 747F έχουν απομείνει θα πρέπει να αντικατασταθούν σταδιακά στα επόμενα χρόνια, το 777F είναι στο μέσον της ζωής του και το 777XF πανάκριβο (αν ποτέ πετάξει). Εκτιμώ ότι εδώ η Airbus πάει νά κλέψει την παράσταση, αργά αλλά σταθερά. Θα δούμε.
 
Last edited:
Έως και 50 ακυρώσεις τη μέρα έχει η KLM σε μια προσπάθεια να περιορίσει το χάος στο Schiphol (λόγω του τριημέρου της Πεντηκοστής).

Μάλιστα, παίζει και λίγο "blame game" μεταξύ KLΜ και Schiphol για το ποιος έχει μεγαλύτερες ελλείψεις προσωπικού:

[...] "These measures should contribute to ensuring that as many passengers as possible, and their luggage, will arrive at their final destination this weekend as well. With these decisions, KLM is taking responsibility, and is looking for solutions to the current problems at Schiphol. KLM emphatically calls on Schiphol, but also other airlines, to do the same in the interest of all passengers."

Schiphol said in response that KLM is taking responsibility in helping to tackle the problems at the airport. According to a spokesperson, the step will also help KLM itself, because the company is also struggling with staff shortages. Schiphol said it is in constant dialogue with airlines about ways to deal with the crowds" [...]
 
Σε περαιτέρω προσαρμογή του προγράμματός της προχωρά η KLM για να αντιμετωπίσει αφενός το χάος του Schiphol και αφετέρου το δικό της χάος που αφορά το baggage/aircraft handling (σε πρόσφατη πτήση ο πιλότος μας είπε πως ντρέπεται για το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει η KLM).

:arrow: 10-20 (return) ακυρώσεις τη μέρα
:arrow: restrictive sales, ήτοι θα πουλάνε ακριβά μόνο εισιτήρια, ώστε να εξυπηρετούνται οι επιβάτες που χάνουν ανταποκρίσεις κλπ
:arrow: αυτό τίθεται ωραία στο original, το παραθέτω ως έχει, τα bold δικά μου: "Customers who can’t fly will be informed in a timely manner and rebooked onto a different flight. In most cases, this flight will depart on the same day or as close as possible to the original booking"
:arrow: Περιορισμοί και αλλαγές στις φορτώσεις cargo ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα το προσωπικό
 
Top