AF-KLM

AF/KL έχασε την κοινοπραξία και codeshare με την JAL.
Λέτε να ελπίζουν το κενό θα το αναπληρώσει η ΑΖ καθώς αυξάνει δρομολόγιά της προς Ασία; :oops:
Η ΑΖ786 προς ΝRΤ γίνεται καθημερινή (+2), Η ΑΖ758 προς ICN γίνεται 4/εβδ (+1) Από 1 Μαΐου ξεκινά η ΑΖ794 προς PVG 3/εβδ (+3).
Καταργούνται οι πτήσεις προς ΚΙΧ και υπάρχουν σχέδια να ξα-ξεκινήσει το ΡΕΚ.
Η μόνη τους ελπίδα κοινοπραξίας στην περιοχή παραμένει της Korean με την Czech
Οι ανταγωνιστές όμως καραδοκούν: JAL κοινοπραξία με BA/Finnair και ΝΗ κοινοπραξία με LH group και πιθανόν με την CA και την πιθανή κοινοπραξία TK με ΝΗ.
Και τέλος την κοινοπραξία της Cathay με Singapore
 
Η AF προετοιμάζεται για μείωση έως 10% των πτήσεων της μακράς διάρκειας αν δεν συμφωνήσει με τους πιλότους για μείωση κόστους. Έχει 107 long range α/φ,... άν και τα 5 Β747 θα φύγουν τον Ιαν. 2016
Αυτό μπορεί να επηρεάσει και τις παραλαβές των 12 Β787.
Κρίμα :( οι Ευρωπαϊκές εταιρείες δεν μπορούν να προσαρμοσθούν στην παγκοσμιοποίηση και μόνο παραπονιούνται για τις Αράπικες αντί να αντεπιτίθενται για να καταλάβουν μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας των διεθνών επιβατών.

http://atwonline.com/finance-data/air-f ... -haul-cuts
 
Νομίζω ότι προσπαθούν να συμφωνήσουν σε μείωση του μισθολογικού κόστους ακριβώς για να αντεπιτεθούν.
 
Από τις 10 Μαΐου 2016 βάζει η KL τα Β787-900 σε δουλειά προς Βραζιλία (Rio).
AMS-GIG KL705 11:00-17:45 B789 2.4.6
AMS-GIG KL705 11:00-17:45 B777 5.7
GIG-AMS KL706 19:50-12:15+1 B789

Κρίμα για εμάς από ΑΤΗ δεν έχει καλές ανταποκρίσεις γιατί η πτήση φτάνει ΑMS 12:50

http://www.klm.com/travel/gr_en/prepare ... /787-9.htm
 
Μετά από σαράντα έτη υπηρεσίας στο στόλο της AIRFRANCE,αποσύρθηκε εχθές και η τελευταία μονάδα 747.Ο τύπος αντικαθιστάτε από τα B777 και Α380.
 
Πάντως, από το 2008 η εταιρεία έχει καταργήσει συνολικά 14.000 θέσεις εργασίας, ενώ τον Δεκέμβριο του 2013 ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων ήταν περίπου 65.000.
 
Έτσι συμβαίνει καλώς ή κακώς στον ιδιωτικό τομέα για να μπορέσει να διατηρηθεί ανταγωνιστική μια εταιρία. Και ήδη έχει ζητήσει και μειώσεις μισθών ή διατήρηση μισθών με επιπρόσθετες παροχές. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι προ διετίας η KLM είχε ζητήσει από ιπτάμενο προσωπικό, για να μην προβεί σε μειώσεις μισθών και απολύσεις να παρέχουν εθελοντική εργασία εδάφους (part time 4ωρα αν δεν κάνω λάθος κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού που είναι αυξημένη η κίνηση) στα ρεπό τους, και δη στις συνοδούς, εργασία στα VIP Lounges της εταιρίας στο Schiphol, και στους πιλότους, στο Flight Operation. Στο κάλεσμα αυτό ανταποκρίθηκε πολύ μεγάλη μερίδα του ιπτάμενου προσωπικού.
Μόνο στην οικονομικώς καταρρέουσα Ελλάδα και εν μέσω φορο-ασφαλειο καταιγίδων η κυβέρνηση μας , ανακοινώνει προσλήψεις στο δημόσιο, σπεύδοντας να κάνει την αρχή διορίζοντας συγγενείς (κάθε βαθμού συγγένειας εξ αίματος ή αγχιστείας), όπου να ναι, και όποιου να ναι. Συγνώμη για το off topic του τελευταίου σκέλους του post μου, αλλά δεν μπορώ να συγκρατηθώ.
 
ΚLΜ = Επετειακός χρωματισμός για την Ημέρα του Βασιλέως και τους Ολυμπιακούς Αγώνες. ; Ας γίνουμε σοβαροί επιτέλους. :D
Πορτοκαλί το εθνικό χρώμα,….. προσωπική άποψη χάλια. :shock:

http://www.airliners.net/photo-details/3854843
 
Top