Αεροσυνοδός στην Elite Airlines

  • Thread starter lina
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Γιατί δεν μιλάει κανείς για την Elite; Διακρίνω μια «μυστικότητα» ή άγνωσται αι βουλαί της Εlite :?:
 
aphrodite":1hr6375n said:
Γιατί δεν μιλάει κανείς για την Elite; Διακρίνω μια «μυστικότητα» ή άγνωσται αι βουλαί της Εlite :?:


Ρε αγαπητη μου αφροδαϊτ θελω να πιστευω οτι θεωρεις την ερωτηση σου ρητορικη...
Γιατι ποιος ο λογος "μυστικοτητας";
 
Γεια σας και παλι,

Γιατι θελετε να πατε σε μια εταιρια την οποιαν δεν ξερουμε αν θα ξεκινησει???

Οι προορισμοι ειναι Λος Αντζελες , Τοκιο κλπ.

Προσοπικη μου συμβουλη ειναι οτι αν δεν δειτε να γινετε εταιρια μην πιστευετε τιποτα.

Αφροδιτη αν θες επικοινωνισε μαζι μου μεσω μαιλ.

Καλο βραδυ σε ολους
 
Συμφωνώ απόλυτα. Τα μέχρι τώρα γεγονότα μας μιλάνε για μια εταιρία ''φάντασμα''... Πώς γίνεται μια εταιρία χωρίς ούτε 1 αεροπλάνο να ξεκινάει εκπαιδεύσεις και πόσο μάλλον απ' όσα γνωρίζω μέχρι τώρα να βγάζει προϊστάμενους τα πρώτα άτομα που θα μπούν. Και άτομα που π.χ έχουν δουλέψει 1 8μηνο στην Ο.Α. Για εμένα είναι πολύ επικίνδυνο και αναξιόπιστο. Ας μην σκεφτόμαστε μόνο τους προορισμούς π.χ ή τον μισθό, ας σκεφτούμε και λίγο πόσο ασφαλές είναι π.χ να πετάμε σε μια καινούρια εταιρία με αεροπλάνα αμφιβόλου προέλευσης και συντήρησης και με προϊστάμενους χωρίς μεγάλη εμπειρία... Πάντως πραγματικά εύχομαι να πάνε όλα τα πράγματα κατ' ευχήν γιατί είναι πραγματικά κρίμα για τα παιδιά που έχουν προσληφθεί.
 
Σισσυ εχεις δικιο σε αυτο που λες.

Δεν θελω να πτοησω κανεναν.Το επαγγελμα Ιπταμενης Συνοδου/Φροντιστη οσο και αν ωραιο ακουγεται θελει να εχεισ και τις επιφυλαξεις του.Τι ενοω?Οι ΟΑ ειναι 50 χρονια στον χορο και ειναι αρκετα εμπειρη στο να βγαζει Πληρωματα Θαλαμου Επιβατων.Τελευταια βεβαια οι 8 μηνιτες της ΟΑ δεν ηταν και οτι καλυτερο ασχετα αν υπηρχαν παιδια ικανα και
προθυμα να δουλεψουν.

Αν μια εταιρια βγαζει προισταμενους με 8 μηνες υπηρεσια σε αεροπορικη εταιρια η οποια θα ξεκινησει μακρες αποστασεις τοτε ο Θεος ας βαλει το χερι του σε μια κατασταση εκτακτου εναγκης.Ενα παραδειγμα.Για να βγεις στο Α340 της ΟΑ θελει απο 3 και παραπανω χρονια προυπηρεσια σε ευρωπαικες και εσωτερικες πτησεις με Β737 κ ΑΤΡ.

Ευχομαι να μην βγω σωστος αλλα η ασφαλεια ειναι το παν για εμενα καθως και η εκπαιδευση χωρις να θιξω την αεροπορικη εταιρια
 
Θα ήθελα και εγώ να πω πως τέτοιες εταιρείες είναι λίγο "επίφοβες". Έχοντας δουλ'εψει σε μια τέτοια εταιρεία που εμφανίστηκε ξαφνικά και το ίδιο ξαφνικά εξαφανίστηκε,σας ενημερώνω ότι το θέμα ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΗΣ δεν το κατέχουν. Έμεινα μόνο 2 μήνες γιατί στην τελευταία μου πτήση εκεί έτυχε να περνάμε check από την ΥΠΑ και το πόρισμα ήταν πως τα αεροσκάφη της συγκεκριμένης εταιρείας είναι "ίπταμενα φέρετρα"....Όσοι γνωρίζουν την ελληνική αεροπορική αγορά σίγουρα κατάλαβαν για ποια εταιρεία μιλάω. Δεν είναι μόνο οι καλοί μισθοί και οι ωραιές διανυκτερευσεις αυτό που μας ενδιαφέρει. Το πιο σηαμντικό είναι να νιώθουμε σίγουροι ότι θα γυρίσουμε σπίτι μας.
 
sissy":324dry6g said:
... Πώς γίνεται μια εταιρία χωρίς ούτε 1 αεροπλάνο να ξεκινάει εκπαιδεύσεις .....

Δεσποινίς Σίσσυ, αυτό (από μόνο του) δεν είναι ανησυχητικό. Τα αεροπλάνα για να βγάζουν λεφτά, πρέπει να πετάνε. Όταν κάθονται στο έδαφος, χάνουν λεφτά. Με αυτήν την λογική λοιπόν, μία νέα εταιρεία ωφείλει να είναι πλήρως έτοιμη για πτήσεις όταν φτάσει το αεροπλάνο ή αεροπλάνα.

Αν έρθει το αεροπλάνο και "περιμένει" μέχρι να γίνουν συνεντέυξεις-προσλήψεις-εκπαιδεύσεις και λοιπή οργάνωση....κλάφτα!

Άρα δεν είναι καθόλου παράλογο να γίνονται εκπαιδεύσεις χωρίς αεροπλάνα.

Τα υπόλοιπα που λές δεν τα αμφισβητώ ούτε τα σχολιάζω...απλά τα έχουμε ξαναδεί !
 
Top