Aerospace One

Και απὀτι φαίνεται, δύσκολα θα ξαναπεταξει. Κρίμα. Πολλά ακούγονται για αυτούς, και μάλιστα καθόλου κολακευτικά.
 
Λες; Δεν νομίζω.....Τα παραλές! Αλλοστε αν ήταν κάτι τόσο σημαντικό, θα είχε πάρει άλλες διαστάσεις. Το θέμα είναι ότι η εταιρία σταμάτησε (για πάντα;) να πετάει, έβγαλε το προσωπικό σε αδεια άνευ αποδοχών, υπάρχει από πίσω το ελληνικο προ ιστορικο που μας φέρνει στην ελληνική τσαπατσουλιά, η κοινώς "αρπαχτή" η τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα.
 
Μια εικασία έκανα δεδομένου του ξαφνικού σε συνδυασμό με μια πρόσφατη υπόθεση που απασχόλησε τα μμε. Μπορεί να βλέπω και πολύ τηλεόραση όμως :D
 
Δεν απέχεις πολύ πάντως από αυτό που ακούστηκε......
 
Τίτλοι τέλους,για την προ καιρού πολλά υποσχόμενη εταιρία. ΑΟ βασικός μέτοχος που έχει και το χρήμα, αποφάσισε την απαλλαγή του απο την ASO , και δύσκολα αν όχι αδύνατον, ο έχων το 51% να έχει το χρήμα που απαιτείται για μια τέτοια μπίζνα. Ήδη το 747/400 που ήταν να το πάρει η ελληνική εταιρία, κατέληξε στην μαμά εταιρία....Κρίμα καθόσον η πολλά υποσχόμενη εταιρία αφήνει στον δρόμο πολλούς εργαζόμενους. Ειναι η ανάπτυξη, που λέμε....
 
Σήμερα έλαβα τηλεφώνημα από φίλο μου, που εργάζεται στην εταιρία, στα γραφεία, και μου ανακοίνωσε ότι η εταιρία κήρυξε στάση εργασων, το οποιο σημαίνει ότι η εταιρία έκλεισε. Τα αεροπλανα της είναι στο Ντουμπαι, και κανεις δεν ξέρει τι θα γινουν, αφού
έχουν ελληνικο νηολόγιο....Μια ακόμη προσπάθεια, έληξε ...κρίμα. :cry:
 
Όταν λες "τα αεροπλάνα"; Εκτός απο το ASC έχει παει και το ASO στο OMDB;
 
Παντως πριν καμια 20αρια μερες το ειχα δει παρκαρισμενο στην Sharjah και φαινοταν να ειναι πολυ καιρο στο εδαφος
 
Εκτός από το ASC είναι και το 744 που θα γινόταν SX-ASL αλλά δεν πρόλαβε. Ήταν στο CGK από τις 29/4 προερχόμενο από ΗΗΝ για modifications και παράδοση στην AerospaceOne. Δεν ξέρω όμως αν πήγε OMDB στο μεταξύ. Το ASO (to be) πρέπει να έμεινε οριστικά στην έρημο της Mojave.
 
Top