Αεροσκάφος αγνοείται στον Αμαζόνιο

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι πιθανότητες για μια τέτοια σύγκρουση δεν ξέρω αν ήταν ασήμαντες, αλλά το θέμα είναι γιατί δε λειτούργησε το TCAS ως αποτρεπτικό μέσο.
 
George":13ksrqsb said:
γιατί δε λειτούργησε το TCAS ως αποτρεπτικό μέσο.

Ειχαν???

Εγω σκεφτομαι το αλλο: τρακαρει ενα φορτηγο με ενα Punto. Τo Punto τη γλιτωνει και το φορτηγο τσακιζεται και ανατρεπεται.What are the odds???
Δεν μπορω να σκεφτω πως το Legacy συνεχισε κανονικα μετα απο συγκρουση με 737, και το δευτερο τα βρηκε τοσο σκουρα... Τι μπορει να του χτυπησε τοσο ζωτικο???
 
Μιά πιθανή εκδοχή:το αριστερό φτερό τού Legacy (από όπου λείπει και το winglet) χτυπά στά τζάμια τού cockpit τού 737 καί τά σπάει......

Οι δύο πιλότοι τού 737 σκοτώνονται ακαριαία (πιθανώς εκτινάσσονται έξω λόγω τής αποσυμπίεσης) καί το σκάφος μένει ακυβέρνητο.
 
seven4seven":1ye4prk3 said:
George":1ye4prk3 said:
γιατί δε λειτούργησε το TCAS ως αποτρεπτικό μέσο.

Ειχαν???

Εγω σκεφτομαι το αλλο: τρακαρει ενα φορτηγο με ενα Punto. Τo Punto τη γλιτωνει και το φορτηγο τσακιζεται και ανατρεπεται.What are the odds???
Δεν μπορω να σκεφτω πως το Legacy συνεχισε κανονικα μετα απο συγκρουση με 737, και το δευτερο τα βρηκε τοσο σκουρα... Τι μπορει να του χτυπησε τοσο ζωτικο???

Και με μοναδικη απωλεια μισο winglet :shock: : http://www.dac.gov.br/salanoticias/foto ... y2_fab.jpg
 
Κοίτα και πιό πίσω δεν είναι μόνο το winglet...
 
seven4seven":2kbtelfj said:
George":2kbtelfj said:
γιατί δε λειτούργησε το TCAS ως αποτρεπτικό μέσο.
Ειχαν???
Το 737 λογικά είχε. Το ανέφερε το CNN πάντως.

Δείτε και τα στοιχεία του Legacy:
http://registry.faa.gov/aircraftinquiry ... dfind.y=13
Προσέξτε την Certificate Issue Date: 09/29/2006 (ανήμερα του ατυχήματος). Το αεροπλάνο ήταν σε delivery flight!

Η δε ιδιοκτήτρια εταιρία του (ExcelAire, http://www.excelaire.com ) δηλώνει μεταξύ άλλων στο "about us":
Flying corporate executives, entertainers, politicians, and private individuals from coast to coast and around the world ...

Θα μου έκανε εντύπωση αν το Legacy δεν είχε TCAS.

Αλλά θα μαθευτεί, που θα πάει...

Όσο για το μέγεθος, δεν ξέρω αν μετράει σε τέτοιες περιπτώσεις, μιας και δεν ξέρουμε το πώς ακριβώς συγκρούστηκαν...
 
Αν είναι έτσι,σημαίνει οτι η εκδοχή περί ακαριαίου θανάτου τών πιλότων δέν ισχύει....

Οπως φαίνεται στη φωτογραφία,το αεροπλάνο γύρισε ανάποδα (προφανώς την στιγμή τής συντριβής).

Ωστόσο,καί πάλι παραμένει το ερώτημα πώς ήταν δυνατόν να προκληθή τέτοια ζημιά στο 737 ώστε να μήν είναι δυνατόν να καταφέρη να φτάση μέχρι το πλησιέστερο αεροδρόμιο.

Η έστω,μέχρι να βρεθή κάποιος επίπεδος,ανοιχτός χώρος ώστε να μπορέση να κάνη εκεί την αναγκαστική προσγείωση.
 
Που να βρεθεί χώρος εκεί.. Δείτε τις παρακάτω φωτο.. Εδώ οι στρατιώτες κόβουν με αλυσοπρίονα τα δέντρα ίσα ίσα για να κάνουν χώρο για να προσγειωθεί 1 ελικόπτερο... Οσο για τις άλλες φώτο φαίνεται οτι εκεί είναι μόνο ένα κομμάτι του αεροσκάφους (το μπρος και το πίσω μέρος δεν φαίνονται πουθενά στις φώτο). Διάβασα οτι συντρίμια βρέθηκαν σε απόσταση 20 τετραγωνικών χιλιομέτρων από το σημείο (που κάνει πιθανό το ενδεχόμενο εναέριας σύγκρουσης).. Επίσης διάβασα οτι βρήκαν και το FDR και το CVR.. Τέλος οι 2 πιλότοι του Legacy κρατούνται επίσημα στην Βραζιλία για ανάκριση.
http://www.fab.mil.br/imprensa/Noticias ... 210/01.jpg
http://www.fab.mil.br/imprensa/Noticias ... 210/08.jpg
http://www.fab.mil.br/imprensa/Noticias ... 210/11.jpg
http://www.fab.mil.br/imprensa/Noticias ... 210/04.jpg
http://www.fab.mil.br/imprensa/Noticias ... 210/03.jpg
http://www.fab.mil.br/imprensa/Noticias ... 210/02.jpg
 
Top