Μασσαλής Ιωάννης
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 13/02/2005
- Μηνύματα
- 184
- Likes
- 2
Hastaroth έγραψε
Υ.Γ. Δεν ξέρω γιατί στην προεπισκόπηση του μηνύματος μου δεν αναφέρει το όνομά μου, είμαι πάντως το μέλος του φόρουμ Μασσαλής Ιωάννης
Σε όλα τα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού (ΚC-135, KC-10, B707 κλπ.) δεν τοποθετούνται πρόσθετες δεξαμενές καυσίμου στην καμπίνα επιβατών, αλλά κάτω από αυτήν στον χώρο cargo, και κυρίως στο σημείο ένωσης των ημιπτερύγων με την άτρακτο, εκεί δηλαδή που βρίσκονται ήδη τα καύσιμα πριν την προσθήκη των νέων δεξαμενών. Οποιαδήποτε προσθήκη αντίστοιχου φορτίου καυσίμων στην καμπίνα επιβατών θα άλλαζε δραματικά το κέντρο βάρος του αεροσκάφους και τα χαρακτηριστικά πτήσης του καθιστώντας το ουσιαστικά, υπό ακραίες συνθήκες, μη πλεύσιμο.Μπορεί να είναι κι'έτσι.ίσως το μισό τής ατράκτου (το μπροστινό) να είναι θάλαμος επιβατών και το υπόλοιπο (πίσω) να έχη fuel tanks.
Εγώ πάντως δέν θα ταξίδευα σέ τέτοιο πράγμα,ιδιαίτερα άν μού έδιναν θέση στο κέντρο.Αρκετό είναι να έχω τά fuel tanks τού αεροπλάνου κάτω από τά πόδια μου,δέν είναι ανάγκη να έχω κι'άλλα πίσω από την πλάτη μου
Υ.Γ. Δεν ξέρω γιατί στην προεπισκόπηση του μηνύματος μου δεν αναφέρει το όνομά μου, είμαι πάντως το μέλος του φόρουμ Μασσαλής Ιωάννης