Αεροπορικά μαργαριτάρια!

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κοινώς...

ΜΠΖεκάστε

ΣΓΚουπίστε

Τελειώσατε....

ΥΓ.Τά "πέρδοντα πουλιά" είναι μήπως ρόκ συγκρότημα;
 
Προφανώς αυτός που ανέβασε το βίδεο στο YouTube, παίρνει ότι και ο πρωταγωνιστής του Requiem for a Dream, τη μουσική του οποίου χρησιμοποίησε για να εντυπωσιάσει... :with:
 
Μην είστε ανενημέρωτοι!

"Το παραδεκτό από τη νέα τάξη υπαρχών σύστημα H.A.A.R.P βρίσκεται στην Αλάσκα. Ωστόσο καταγγέλλεται, χωρίς να γίνεται βέβαια παραδεκτό, ότι συστήματα H.A.A.R.P υπάρχουν και σε άλλα μέρη του κόσμου. Ας μιλήσουμε λοιπόν για το H.A.A.R.P και τα τεχνητά νέφη που είναι γεμάτα με οξείδια του αλουμινίου, χρησιμοποιώντας απλή φυσική.
Μας λένε ότι τα τεχνητά αυτά νέφη, καθώς είναι λεπτά και επίπεδα, παίζουν το ρόλο ανακλαστικών επιφανειών. Μπορούν δηλαδή να ανακλάσουν και τα μικροκύματα που εκπέμπει το H.A.A.R.P και να τα στείλουν πέρα του ορίζοντος εκεί που θέλουν οι χειριστές του. Για ποιο λόγο; Μα είναι απλό. Το H.A.A.R.P μπορεί να εκπέμψει μικροκύματα διαμορφωμένα με εξαιρετικά χαμηλές συχνότητες (ELF) που μπορούν να διαμορφώσουν λόγω της υψηλής ισχύος τους τις συνειδήσεις μιας ολόκληρης πόλης. Το μειονέκτημα είναι ότι τα μικροκύματα εκπέμπονται προς τα πάνω, ενώ εμείς να τα στέλνουμε στο έδαφος. Δημιουργούμε λοιπόν στον ουρανό μια αντανκλαστική επιφάνεια και τα οδηγούμε εκεί που θέλουμε. Η απετούμενη εκτεταμένη ανακλαστική επιφάνεια, μπορούν να είναι επίπεδα τεχνητά ψεκαζόμενα νέφη που προκύπτουν από τη σταδιακή πλάτυνση και ένωση των ψεκαζόμενων λευκών λωρίδων από τα αεροπλάνα.
Τα τεχνητά σύννεφα περιέχουν οξείδια μετάλλων (αλουμινίου) και επομένως εύκολα ιονίζονται (ηλεκτρίζονται). Η ενέργεια που με την εκπομπή των μικροκυμάτων στέλνουν σε αυτά οι κεραίες του H.A.A.R.P, δημιουργεί με τη βοήθεια του φαινομένου HALL, πολύ εύκολα, ιονοσφαιρικού τύπου κυκλικά (κλειστά) μεταβαλλόμενα ρεύματα. Αυτά στην πράξη ειναί 'ποτάμια' φορτισμένων σωματιδίων μέσα στα τεχνητά σύννεφα. Τα 'ποτάμια' αυτά των φορτισμένων αερίων δεν έχουν αρχή και τέλος επειδή είναι κυκλικά. Εκεί που αρχίζουν εκεί τελειώνουν. Ένα όμως κυκλικό μεταβαλλόμενο ρεύμα, δημιουργεί ένα μεταβαλλόμενο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο που εκπέμει (οι συνάδελφοι φυσικοί να συγχωρήσουν την απλούστευση των όρων, χάριν των αναγνωστών) ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα το οποίο είναι ίδιο με το αρχικό μικροκύμα που εξεπέμφθει από το H.A.A.R.P και δημιούργησε το φαινόμένο HALL στο τεχνητό νέφος. Το δημιουργούμενο μικροκύμα εκπέμπεται προς κάθε κατεύθυνση και επομένως και προς το έδαφος. Που αλλού; Στον επιθυμητό στόχο (πόλη, χωριό κτλ)."

....ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ :banana: :banana: :banana:

http://www.youtube.com/watch?v=gVrpFAV1 ... re=related

ps. σας παρακαλώ να συγχωρήσουμε την απλούστευση των όρων, χάριν των αναγνωστών. Ο άνθρωπος εμφανώς είναι διδάκτωρ φυσικής, αλλά δε θέλει να μας μπερδέψει.
ps 2. διαδώσεις ότι τους έχει βαρέσει στο κεφάλι η χρήση ουσιών ελέγχονται ως ανακριβείς. :mrgreen:
 
Παλαιότερα μας έριχναν τις "ουσίες" στο ποτό.
Επειδή όμως οι γονείς μας είναι "γάτες", μας προειδοποιούσαν και προσέχαμε.
Οι αθεόφοβοι και οι σκοτεινές δυνάμεις του κακού εφηύραν την τεχνική των ΜΠΖεΓκΖμώνΕ για τη δημιουργία άβουλων όντων.
Και τώρα τι κάνουμε;
Τι λέμε στα δικά μας παιδιά;
Προσέξτε μη σας ΜΠΖεΓκάΖουν;
 
psekasan.jpg


σας το αφιερώνω ... :with:
 
Σήμερα ψέκασαν πάλη

Αύριο θα ψεκάσουν κολύμβηση;

ΥΓ.Αυτό το "αρχεισαν" και το "μέχρει" είναι all the money.
 
Κι αφού όλα πήγαν κατ' ευχήν στην αναγκαστική της Global Air, δεν μπόρεσα να αντισταθώ στο άρθρο που συνόδευε το βίδεο :mrgreen:
Το πρόβλημα παρουσιάστηκε κατά την προσγείωση η οποία δεν μπορούσε να γίνει κανονικά όπως διαπίστωσε το πλήρωμα λόγω προβλήματος στο ρύγχος του αεροσκάφους. Όλες οι προσπάθειες του πληρώματος να λυθεί το πρόβλημα απέβησαν άκαρπες και τελικά αποφασίστηκε να γίνει η προσγείωση χωρίς το ρύγχος να βρίσκεται στη θέση προσγείωσης.
Πραγματικά, τρέμω στην ιδέα να είμαι επιβάτης σε πτήση που το ρύγχος δεν θα βρίσκεται στη θέση προσγείωσης :twisted:
 
Προφανώς το α/φος ήταν το Concorde με μετατοπιζόμενο ρύγχος ανάλογα με τις συνθήκες (προσγείωση, υπερηχητική πτήση κτλ)
:with:
 
Να προσθέσω κι'εγώ στο κολλιέ κάποια άλλα μαργαριτάρια από το άρθρο (που προφανώς το συνέταξε κάποιος που θέλει να μάς δείξη ότι δέν είναι απλός δημοσιογραφάκος,αλλά διαθέτει και αεροπορικές γνώσεις):

1.Η τρομολαγνεία τού "πονήματος",συνήθης σε τέτοιες περιπτώσεις ("Τρομακτική προσγείωση" ο τίτλος,"Tην τρομάρα της ζωής τους πήραν οι 99 επιβάτες"," οι έντρομοι επιβάτες αποβιβάστηκαν"-τρείς "τρόμοι" στο ίδιο κείμενο.Αραγε ο συντάκτης τού άρθρου ήταν ο ίδιος μέσα στο αεροπλάνο;)

2."οι έντρομοι επιβάτες αποβιβάστηκαν τελικά σοκαρισμένοι",σημαντική λεπτομέρεια διότι μπορεί να είσαι έντρομος αλλά να μήν έχης υποστεί σόκ.......

3."Ο πιλότος προσπάθησε να κρατήσει το μπροστινό μέρος σε μία θέση ώστε να μην αναφλεγεί λέει το δημοσίευμα.Πραγματικά,δέν ξέρω κανέναν πιλότο που σε παρόμοια περίπτωση θα φρόντιζε το μπροστινό μέρος να είναι σε μία θέση ώστε να αναφλεγή.....
 
Άπαιχτες οι μεταφράσεις!!!! Όπως έχουμε σχολιάσει και στο παρελθόν (βλ. "ταχύτητα κρουαζιέρας") εντόπισα κάτι ακόμη! Κοιτάξτε τον πίνακα με το στόλο της LH και καμαρώστε πόσα.... "βομβαρδιστικά" έχει :wall: :wall:

http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/ ... _the_brand
 
Top