Αεροπορία(Αεροπορικά ατυχήματα) & ΜΜΕ!

  • Thread starter Thread starter air_boy
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και καλά το κάνουνε. Εδώ μόνο τα περιφερεικά κανάλια το κάνουνε. Δεν είμαι κανένας άπονος, καταλαβαίνω την απώλεια των συγγενών κτλ αλλά δεν μπορώ να ανεχτώ να μου βγαίνει ο κάθε άσχετος (ας βάλουνε κάποιο μηχανικό ή χειριστή) και να μου διακόπτουνε το πρόγραμμα μόνο και μόνο γιατί αυτός ο τύπος έχει αλλάξει την άσχετη με την πραγματικότητα θεωρία του.
 
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πριν μερικά χρόνια έκανε ο Τριανταφυλλόπουλος σειρά εκπομπών (ΖΟΥΓΚΛΑ) σε σχέση με τα ατυχήματα του Υμηττού και του Γιάκοβλεφ αλλά και του αφρού στη Τανάγρα. Ο κάθε άσχετος έλεγε τη κοτσάνα του και ο Μάκης επαύξανε καθώς η εν λόγω σειρά ήταν στη χρονική συγκυρία της ίδρυσης του ΑΙΑ και υπήρχε γραμμή (αν μη τι άλλο) να κατασυκοφαντηθεί οτιδήποτε δημόσιο (ΥΠΑ, ΟΑ,ΕΛΑΣ) προκειμένου να γίνει δεκτή η ΧΟΚΤΙΦ αλλά και η σύμβαση. Εν πάσει περιπτώσει κατά λάθος ! ήταν καλεσμένος και ο πιλότος της ΟΑ συνδικαλιστής Κωνσταντέλος. Αφού ειπώθηκαν δεκάδες ασυναρτησίες πήρε κι`αυτός τον λόγο. Μόλις πρόλαβε σε 2-3 λεπτά να πεί πράγματα σοβαρά και αληθινά αλλά του επιτέθηκε ο οικοδεσπότης και πήγαν σε διάλλειμα. Έκτοτε δεν τον ξαναείδα στη τηλεόραση. Τον εξαφάνισαν τηλεοπτικά. Αντιθέτως βλέπω επί παντός αεροπορικού επιστητού τον Σταυρόπουλο που είναι δήθεν ο <ειδήμονας> Τι να πώ?
 
Τι να πεις φίλε μου. Σε αυτό το δημοκρατικό και ελεύθερο κράτος ότι δεν μας συμφέρει το εξαφανίζουμε. :evil: :evil: :evil: :evil:
 
Προς γνώσιν

Πάντως οφείλουμε όλοι ως πολίτες να γνωρίζουμε ότι σε όλο τον ευρύτερο δημόσιο τομέα απαγορεύεται σε στελέχη, υπαλλήλους κτλ να μιλούν σε ΜΜΕ. Για τον λόγο αυτό στα κανάλια και αλλού βγαίνουν αποκλειστικά και μόνο οι συνδικαλιστές για τους οποίους και επιτρέπεται νομικά. Ετσι έχουμε φαινόμενα αεροπειρατιών να τα αναλύουν συνδικαλιστές που έχουν ειδικότητα υδραυλικού για παράδειγμα ενώ οι καθ`ύλην αρμόδιοι και γνώστες των περιστατικών δεν επιτρέπεται να μιλήσουν. Το ίδιο συμβαίνει σε αστυνομικά θέματα αλλά και γενικότερα.
 
Δεν ξερω τι λετε για τα ΜΜΕ, Ενα εχω να πω..οτι χαρη στους δημοσιογραφους(για ορισμενους μιλαω Sokrates οχι ολους),εμαθα οτι το αεροπλανο πιανει (οπως λεμε πιανει λιμανι¨), σε αεροδιαδρομους!!
Επισης οταν παει να απογειωθει, τοτε Τροχιοδρομει!!, οτι ο πυργος ελεγχου εχει εμβελεια 200-300 μιλια κλπ (ειτε εισαι ΤΜΑ ειτε eroute παντα ο πυργος σου μιλαει κατα τα ΜΜΕ).
Αμα εχεις κανενα TCAS wng, τοτε βουταει !!!! το αεροπλανο απο τοσα εκατομυρια ποδια κλπ..κλπ..
Νασται καλα :lol:
 
Ok ok! Παιδιά όλα αυτά είναι γνωστά! Και μπορώ να πω ότι τα ξέρουμε όλοι! Είτε είμαστε πιλότοι είτε είμαστε απλοί aviation Enthusiast!

Το θέμα όμως δεν είναι αυτό! Το θέμα αν μπορεί να γίνει κάτι! Ή τι μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξει επιτέλους αυτή η κατάσταση! Αυτό νομίζω ότι πρέπει να είναι το ζητούμενο(προς το παρόν)!

Τι λέτε???

Περιμένω σχόλια…!
 
Για να αλλάξει η νοοτροπία της ημιμάθειας, πρέπει να συμβεί το εξής απλό και αυτονόητο: Να γίνει πρόσληψη δημοσιογράφων και όχι "δημοσιογράφων". Όπως υπάρχουν δημοσιογράφοι ειδικευμένοι στο δικαστικό ή το αθλητικό ρεπορτάζ, θα έπρεπε να υπάρχουν και δημοσιογράφοι ειδικευμένοι στο τεχνολογικό. Ένα σοβαρό κανάλι θα είχε, αν όχι σε μόνιμη βάση τουλάχιστον σε standby, δημοσιογράφο/συνεργάτη ειδικευμένο σε αεροπορικά θέματα. Όπως το BBC δεν βάζει τους αθλητικούς συντάκτες του να αναλύσουν το Παλαιστινιακό, έτσι και ο ΑΝΤ1 ή το Alter ή δεν ξέρω κι εγώ ποιος, θα έπρεπε να ζητούν την γνώμη ειδικών για την συγγραφή των κειμένων, και όχι των "δημοσιογράφων γενικής χρήσεως" - που καλύπτουν ένα γεγονός είτε είναι αεροπορικό συμβάν είτε κλοπή γαϊδάρου στα Μέγαρα

Αλλά επειδή μιλάμε για... Ελλαδιστάν, κάτι τέτοιο σημαίνει λεφτά και δουλειά, οπότε μένουν στην προχειρότητα που, αν και δεν είναι σωστή, είναι τουλάχιστον φτηνή.

Επίσης, σκεφτείτε το γεγονός ότι τα ελληνικά ΜΜΕ είναι όλα, ανεξαιρέτως, επιπέδου tabloid και υπακούν στο sensationalism. ΔΕΝ υπάρχει ανεξάρτητος τύπος (ή τηλεοπτικό μέσο) στην Ελλάδα, και έτσι δεν μπορεί να υπάρχει σοβαρό και ανεξάρτητο management. Αναπόφευκτα, τα κανάλια (και οι εφημερίδες) προσαρμόζονται σε νοοτροπία έλκυσης κοινού που απευθύνεται - κυρίως τουλάχιστον - σε κοινό μεσαίου ή κατώτερου μορφωτικού επιπέδου. Έτσι, τα κείμενα συντάσσονται με βάση κλισέ φράσεις που, αν και λανθασμένες, είναι γνωστές και οικείες, ενώ ταυτόχρονα είναι φορτισμένες συναισθηματικά.

Αυτή η τακτική ακολουθείται και στο εξωτερικό, αλλά η μεγάλη διαφορά είναι ότι αποτελεί τη μειοψηφία, ενώ στην Ελλάδα είναι όχι απλά η πλειοψηφία αλλά μάλλον η παμψηφία
 
Ένα παράδειγμα - γεγονός θας σας πω και βγάλτε μόνοι σας συμπεράσματα:
Οι ελληνικοί και οι τουρκικοι τηλεοπτικοι σταθμοί είναι οι μοναδικοι στον κοσμο που έχουν μουσικό χαλί κατω απο τα ρεπορτάζ των ειδήσεων. Αυτό έχει "καταργηθεί" εδω και χρονια στα υπολοιπα μεσα της Ευρωπης και του υπολοιπου κοσμου. Εμεις εδω επιμένουμε: Μουσικη δραματικη κατω απο καμια ληστεια, καμια καταδιωξη, καμια φωτια, για να δωσουμε εμφαση! Προσωπικα δυο φορες εβαλα μουσικο χαλι σε δυο ρεπορταζ παρά τη θεληση μου!
 
Top