nikmech
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 05/12/2008
- Μηνύματα
- 76
- Likes
- 36
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Επί της ουσίας κανείς δεν απαντάει στην απλή ερώτηση : "Κατά την Wikipedia - εφόσον στο site της Πολεμικής αεροπορίας δεν αναφέρεται αριθμός αεροσκαφών - η Ελλάδα διαθέτει 11 ή 12 CL-215 παλιά 40ετίας και 7-8 CL-415 20ετίας αεροσκάφη" έστω 17 συνολικά εάν δεν έχουν συνυπολογιστεί δυστυχήματα πρόσφατα. Κατά τις τελευταίες πυρκαγιές σε Αττική και Κεφαλλονιά δεν είδα πουθενα να πετάνε περισότερα από 5-6 αεροσκάφη συνολικά. Μιλάμε για μια διαθεσιμότητα της τάξης του 30-40 % που είναι τραγική. " Επ.΄αυτού δεν δίνει κανείς αρμόδιος απάντηση !!
Σαφώς και η Ελλάδα έχει μεγάλο στόλο για το μέγεθος της χώρας, τα ελικόπτερα βοηθούν πολύ αλλά σαν τα αεροπλάνα δεν έχει ιδίως εάν η φωτιά δεν είναι δίπλα στην θάλασσα ο χρόνος του κύκλου πυρόσβεσης είναι λκατά πολύ μικρότερος για τα αεροπλάνα. Επίσης βάζουμε πολλές ώρες στα Chinook που έχουν άλλες αποστολές και πληρώνουμε σαν χώρα πολλά χρήματα σε ενοικίαση ελικοπέρων. Ενδεχομένως θα συνέφερε η εκκαθάριση - απόσυρση των περισσότερων πολύ γηρασμένων CL-215 και η αγορά είτε CL-415 είτε Beriev BE-200 που μας προτάθηκε σε περιορισμένο αριθμό 4-5 τεμ.
Σαφώς και η Ελλάδα έχει μεγάλο στόλο για το μέγεθος της χώρας, τα ελικόπτερα βοηθούν πολύ αλλά σαν τα αεροπλάνα δεν έχει ιδίως εάν η φωτιά δεν είναι δίπλα στην θάλασσα ο χρόνος του κύκλου πυρόσβεσης είναι λκατά πολύ μικρότερος για τα αεροπλάνα. Επίσης βάζουμε πολλές ώρες στα Chinook που έχουν άλλες αποστολές και πληρώνουμε σαν χώρα πολλά χρήματα σε ενοικίαση ελικοπέρων. Ενδεχομένως θα συνέφερε η εκκαθάριση - απόσυρση των περισσότερων πολύ γηρασμένων CL-215 και η αγορά είτε CL-415 είτε Beriev BE-200 που μας προτάθηκε σε περιορισμένο αριθμό 4-5 τεμ.