Είναι κοινή τακτική πολλών αεροπορικών που ακολουθούν υπολογισμένο ρίσκο και ανάπτυξη να "δοκιμάζουν" μια νέα γραμμή με μικρότερο αεροσκάφος ώσπου να συλλέξουν στοιχεία (πληρότητα, ζήτηση, εποχικότητα, οικονομικότητα, επιπτώσεις στο περιβάλλον, κατανάλωση καυσίμου και ενέργειας γενικότερα κλπ.) για το εκάστοτε δρομολόγιο. Αν αποδειχτεί ότι είναι βιώσιμο, θα τολμήσει το επόμενο βήμα που λέγεται wide body. Πριν από αυτό πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες προετοιμασίες. Δε μπορεί αύριο το Βενιζέλος να γίνει το hub με 50 wide bodies βασισμένα εκεί γιατί λείπει εξοπλισμός, εγκαταστάσεις και προσωπικό. Η προσεκτική και προγραμματισμένη ανάπτυξη συμβαδίζει με την λογική, που είναι βασική προϋπόθεση για επιτυχημένες αερομεταφορές. Κανείς δεν επιθυμεί το χάος. Δε βρίσκω κάποιο λάθος στον προγραμματισμό τους, εκτός ίσως από τον υπερβολικό συντηρητισμό και τη διστακτικότητα. Ικανά στελέχη έχουν, εμπειρία επίσης και συμμάχους που ως επί τω πλείστον χαίρονται και επικροτούν κάθε αναπτυξιακή πρωτοβουλία ενός μέλους. Απ' όσο κατάλαβα, έχει ήδη αποφασιστεί η επέκταση σε δρομολόγια μακρινά και μένει να ανακοινωθούν λεπτομέρειες από επίσημη πλευρά. Όλα καλά.