Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ακούγεται πως το, πλέον, DGI θα βαφτεί στα καινούργια χρώματα εντός του μήνα :)
 
Εχει αλλάξει κάτι στη σύνθεση του στόλου της Aegean? Προ covid υπήρχε όχι απλώς αυτοδυναμία αλλά και αρκετά εφεδρικά αεροσκάφη για να επιχειρεί χωρίς subcharter. Σε ποιο βαθμό θα επεκταθεί η συνεργασία, υπάρχουν αξιόπιστες πληροφορίες ή είναι πολύ νωρίς ακόμα;
 
Γνωρίζει κάποιος να μας πει πόσα α/φη είναι εκτός επιχειρήσεων για συντήρηση ή έλλειψη ανταλλακτικών ή κινητήρων? Παρόλο που πήρε πίσω τα δύο από την Animawings παίρνει και δύο από την Cyprus χειμωνιάτικά? Το καλοκαίρι τί θα γίνει?
 
Το δεύτερο από την Cyprus θα είναι από το Μάρτιο.
 
Γνωρίζει κάποιος να μας πει πόσα α/φη είναι εκτός επιχειρήσεων για συντήρηση ή έλλειψη ανταλλακτικών ή κινητήρων? Παρόλο που πήρε πίσω τα δύο από την Animawings παίρνει και δύο από την Cyprus χειμωνιάτικά? Το καλοκαίρι τί θα γίνει?
Αυτή τη στιγμή είναι εκτός 4 A320ceo (μαζί με το DGI της anima), 3 A320neo (από Σεπτέμβριο/Οκτωβριο), 1 A321ceo (το DGT που συνήθως πετάει μόνο σεζόν λόγω ηλικίας) και 1 A321neo (από Νοέμβριο).

Άγνωστο αν τα neo που είναι εκτός είναι για το recall των κινητήρων
 
Εχει αλλάξει κάτι στη σύνθεση του στόλου της Aegean? Προ covid υπήρχε όχι απλώς αυτοδυναμία αλλά και αρκετά εφεδρικά αεροσκάφη για να επιχειρεί χωρίς subcharter. Σε ποιο βαθμό θα επεκταθεί η συνεργασία, υπάρχουν αξιόπιστες πληροφορίες ή είναι πολύ νωρίς ακόμα;
Να προσθέσω μια ερώτηση, είναι πιθανό η Cyprus, καθώς διαφαίνεται συνεργασία με την Aegean, να γίνει το 27ο μέλος της Star?
 
Με αδιάφορο δίκτυο, χωρίς FFP και με 4 αεροσκάφη το θεωρώ απίθανο
 
Μα δεν είναι όλα τα μέλη της συμμαχίας τόσο μεγάλα. Η Croatia για παράδειγμα. Υπάρχει όρος για το μέγεθος μιας εταιρίας προτού γίνει μέλος ή απλά δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον γιατί θεωρείται ότι η αγορά είναι μικρή και "ασήμαντη"; το λέω γιατί τα πρόσφατα χρόνια λίγο προ κορονοϊού η Κύπρος είχε αρκετά καλούς οικονομικούς δείκτες, άρα υποθέτω και καλοπληρωτές ταξιδιώτες. Η αλήθεια είναι ότι είναι σχετικά μικρή σε έκταση και πληθυσμό, αλλά ίσως λόγω γεωγραφικής θέσης θα μπορούσε να χρησιμεύσει για μετεπιβιβάσεις. Αλλά μάλλον αυτό θα λειτουργούσε ανταγωνιστικά προς Αθήνα και άλλους κόμβους, σωστά;
 
Η Croatia έγινε «περιφερειακό» μέλος σε άλλες εποχές. Θυμίζω ότι τότε η Συμμαχία έκανε regional members τις θυγατρικές των μελών (βλ. Blue1). H Croatia μαζί με Adria, μπήκαν «από το παράθυρο», αφού η Συμμαχία κατήργησε την ομάδα των regional members, αναβαθμίζοντάς τις σε πλήρη μέλη.

Όχι, η CY δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει μέλος. Δεν είναι μόνο θέμα στόλου και FQTV. Είναι και ότι πάντα θα υπάρχει το βέτο της TK.

Η CY προς το παρόν κινείται αργά. Φαίνεται πως προσπαθούν να λειτουργήσουν ως hybrid carrier, όπως η airBaltic. Μακάρι να πάνε καλά, αν και για τις πτήσεις προς Ανατολική Ευρώπη, θα έχουν μπροστά τους την απαγόρευση εισόδου στον τουρκικό εναέριο χώρο.
 
Top