Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και ενώ περιμένουμε να δούμε ποια είναι τα εναπομείναντα Α320 που θα έρθουν (μετά τα SX-DGN, SX-DGP, SX-DGQ) φαίνεται ότι η παράδοση των 5 Α320 που είχε παραγγείλει η Α3 με delivery το 2015/2016 παίρνει και άλλη αναβολή.

Μέχρι να τα παραλάβουν θα'χει ολοκληρωθεί και η γραμμή παραγωγής των ceo :mrgreen: -αν τα παραλάβουν ποτέ 8)

:arrow: http://www.ch-aviation.com/portal/n...ders-its-deferred-a320-order-examines-olympic
 
Aν και χρειάζονται τα α/φη, σαφώς είναι φτηνότερα να νοικιάζουν για το καλοκαίρι παρά να τα έχουν να κάθονται 6-7 μήνες.

Απ΄το ίδιο άρθρο, μπορεί κ να είναι κάτι για το εξωστρεφές μέλλον του brand της ΟΑ, μπορεί και όχι
...Gerogiannis said the Olympic brand would still be maintained within the Aegean Airlines Group.

“It is a brand that has value in Greece but also in some cases abroad, although Olympic withdrew from Europe some years ago. We will use the brand...
 
Είχα γράψει και στο τόπικ του προγράμματος πως με όλο το re-arrangement που έγινε μετά την ανακοίνωση της RYR (περισσότερα Q400 στα domestic και ψαλίδισμα συχνοτήτων των Α320), παίζει και να μη χρειαστούν έξτρα Α320 (άντε κανά δυο).

jerry":2xa1k6k8 said:
Επίσης, ξέρουμε αν ξεκίνησε το refurbishing στο εσωτερικό των αεροσκαφών; Είναι και πολλά πανάθεμά τα, πότε θα τα προλάβουν όλα ενόψει θερμού καλοκαιριού;

Αυτό το ρητορικό ερώτημα θα βρει άραγε απάντηση;
 
Έχει ξεκινήσει..το έχει αναλάβει ειδικό συνεργείο της Recaro.
 
Πρεμιέρα σήμερα και για το SXDGP που θα εκτελέσει τις Α3300-3, Α3354-5, Α3602-3
 
Για το SX-DGN έχουμε κάποιο νεότερο? Από Νοέμβριο αν θυμάμαι καλά έχει βαφτεί και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει δρομολόγια..
 
Το SX-DGN έκανε χθες την πρώτη του πτήση για Κω κ πίσω, Α3224-5.
 
Θα έρθει Λονδίνο; ωχ... θα το χάσω !
 
jerry":f50a9tkp said:
Πρεμιέρα σήμερα και για το SXDGP που θα εκτελέσει τις Α3300-3, Α3354-5, Α3602-3

Ξέρουμε εάν έγινε αλλαγή στο configuration γιατί το συγκεκριμένο πρέπει να είχε "πραγματικές" business θέσεις (όπως όλα τα Α321 που προέρχονται από την Kingfisher)
 
Λογικά έχει το νέο configuration, το οποίο ουδεμία σχέση έχει με την Kingfisher.

Να πούμε εδώ πως στο νέο configuration προστίθεται μία επιπλέον σειρά καθισμάτων στα Airbus. Τα Α320 δηλαδή θα φτάσουν τις 174 θέσεις, ενώ τα Α321 θα ξεπεράσουν τις 200
 
Top