Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φαντάζομαι το SX-OAF το παίρνει επειδή στη παρούσα φάση δεν μπορεί να το ξεφορτωθεί λόγω συμβολαίου. Γιατί ο στόλος της Α3 είναι αποκλειστικά IAE ενώ το SX-OAF είναι CFMI. Εκτός εάν τώρα με την αύξηση του στόλου δεν τα κοιτάνε πλέον αυτά.

Εάν φέτος το χειμώνα δεν φύγει κάποιο αεροσκάφος ο στόλος της Aegean τη καλοκαιρινή σεζόν θα αποτελείται από [τουλάχιστον] 36 αεροσκάφη(!). (30 υπάρχοντα + 5 που έχουν ανακοινώσει ότι θα έρθουν + 1 το A319 της OA )
 
Το SX-OAF είναι σίγουρο ότι θα φύγει από την Olympic; Το λέω γιατί αν φύγει, αν δεν κάνω λάθος, δε θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις άγονες της Olympic που έχουν κόσμο το καλοκαίρι, π.χ. για Σκιάθο. Ενώ αν μείνει (στα χαρτιά) στην Olympic μπορεί να χρησιμοποιείται στην πράξη σχεδόν αποκλειστικά για πτήσεις της Aegean και να υπάρχουν παραπάνω θέσεις στις άγονες όποτε αυτό χρειάζεται.
 
thakaran":3dslay2u said:
Το λέω γιατί αν φύγει, αν δεν κάνω λάθος, δε θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις άγονες της Olympic που έχουν κόσμο το καλοκαίρι, π.χ. για Σκιάθο.

Οι άγονες οφείλουν να πραγματοποιούνται με τον κωδικό πτήσης της εταιρείας που τις έχει αναλάβει (δηλ. ΟΑL για JSI/PAS/AOK κτλ, AEE για SKU), με τους τύπους αεροσκαφών τους οποιους κατεθεσαν στις τεχνικές προσφορές (ή μεγαλύτερους) αλλά από εκεί και πέρα αν το αεροσκάφος που εκτελεί την πτήση γράφει Aegean ή Olympic δεν νομίζω να έχει ιδιαίτερη σημασία, η ίδια εταιρεία είναι.
 
Σήμερα έρχεται το SX-DGN
 
Γνωρίζει κανείς αν το SX-DGN έχει αρχίσει κανονικά δρομολόγια?
 
Τι γίνεται με το SX-DGN? Έχει έρθει στην Αθήνα? Γνωρίζει κάποιος πότε αρχίζει δρομολόγια?
 
Είναι έξω από το υπόστεγο της Aegean αλλά δεν έχει ξεκινήσει δρομολόγια ακόμα.
 
Σύμφωνα με το τελευταίο update στα schedules, το θερινό πρόγραμμα απαιτεί 6 Α321, 2 Α319.

Αν δεχτούμε πως τα 319 τα έχουμε (με δεδομένο πως το OAF θα αλλάξει χέρια), αναζητούνται 2 Α321...

Για τα Α320 δε μπορώ να κάνω εκτιμήσεις, διότι υπάρχει και ο απρόβλεπτος όγκος των τσάρτερ, σίγουρα πάντως θα είναι αρκετά λιγότερα από τις εκτιμήσεις του αρχικού θερινού προγράμματος (όταν νόμιζαν πως θα αλωνίζουν στην επικράτεια μονάχοι).

Επίσης, ξέρουμε αν ξεκίνησε το refurbishing στο εσωτερικό των αεροσκαφών; Είναι και πολλά πανάθεμά τα, πότε θα τα προλάβουν όλα ενόψει θερμού καλοκαιριού;
 
Είναι αλήθεια ότι τα α/φη θα φέρουν στα φτερά και ΑΙΜ120 με prefix λοκάρισμα σε ιρλανδέζικα μουσικά όργανα; :mrgreen:
 
jerry":iaf6pzl1 said:
Σύμφωνα με το τελευταίο update στα schedules, το θερινό πρόγραμμα απαιτεί 6 Α321, 2 Α319.

Με τα 5 Α321 να δρομολογούνται σε 3xdaily LHR, 2xdaily CDG, 2xdaily BRU καθώς και στο ΑΤΗ-FRA-SKG-FRA-ATH το έκτο που αναφέρεις προφανώς θα εκτελεί κατά βάση δρομολόγια εσωτερικού.
Πράγμα περίεργο εάν υπολογίσουμε τις πρόσφατες περικοπές.
Επίσης το TLV που γινόταν με Α321 τα τελευταία καλοκαίρια, τώρα μόνιμα με Α320.

Με τα 2 Α321, το SX-DGN και το SX-OAF βγαίνουν (σχεδόν) τα πέρι αύξησης στόλου κατά πέντε A32S που είχε ανακοινώσει η Α3 το χειμώνα. :mrgreen:
 
Top