Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Mια χαρά τα λέει το άρθρο, μπήκες στο λίνκ της εταιρείας για το Columbus Two που έδωσα;
 
Μπηκα και πολυ ωραιες φαινονται οι θεσεις αλλα εγω εφαγα κολλημα με την ωρα που γραφει ,ποια η διαφορα δηλαδη αν καποιος καθεται 5 και 6 ωρες πχ αντι για 4 που γραφει ,δεν νομιζω να υπαρχει κατι διαφορετικο εκτος αν υπαρχει κατι μυστικο που δεν διακρινω.. :wall:
 
Φυσικά και κάνει διαφορά και είναι αυτή που ανέφερες αστειευόμενος :)
Επίσης, εκτός απο τον αποτέτοιο, θα πονέσει και η μέση σου, δεν θα έχεις προσκέφαλο,...

Άλλες διαφορές του short με το long haul μοντέλο μπορείς να δεις εδώ:
http://www.aviointeriors.it/products/ec ... -centaurus
 
Σε ευχαριστω τωρα βλεπω τη διαφορα προιοντων :great:
 
Τα καθίσματα δεν θα έχουν IFE (100% σίγουρη πηγή)
Σκεφτείτε το: από την στιγμή που ο μισός στόλος πλέον δεν έχει IFE γιατί να βάλουν στα καθίσματα και να κουβαλάνε το έξτρα βάρος;
Επίσης σε πόσες πτήσεις πλέον βάζει ταινία; Ελάχιστες και αυτές μόνο εξωτερικού.

Όσον αφορά την διάταξη, θα πρέπει να είναι καθυστερημένοι για να μην βάλουν περισσότερα καθίσματα από την στιγμή που ο επιβάτης θα έχει τουλάχιστον τον υπάρχον χώρο. Το ίδιο έχουν κάνει όλες όσες έχουν βάλει "ελαφριά" καθίσματα.
Αν επίσης θέλουν να βάλουν και μπίζνες τότε μάλλον στα Α320 πάει για μια πρόσθετη σειρά πίσω από τα φτερά. Όσοι ξέρουν γνωρίζουν πως κάθε αεροσκάφος που δεν έχει πανομοιότυπες προδιαγραφές (βλ. πρώτα αεροσκάφη Αιγαίου) είναι λίγο διαφορετικό, οπότε τα τελικά σχήματα θα τα δούμε όταν τοποθετηθούν τα καθίσματα.

Μπίζνες θα υπάρχει, γιατί φημολογείται πως θα έχουν από αυτά τα καθίσματα που αλλάζουν σαν τα τωρινά Recaro στις πρώτες σειρές. Ποιός θα πετάει μπίζνες τώρα είναι άλλο θέμα...

Το τι ακριβώς θα γίνει όσον αφορά την παράδοση πάντως είναι σχετικό, γιατί οι Ιταλοί δεν φημίζονται για την ακρίβεια στις παραδόσεις τους.

Η Αιγαίου φαίνεται να τα θέλει για να πετάξει την θερίνή σεζόν 2014 με αυτά, αν και χλωμό το κόβω να γίνεται. Χρονικά είναι πολύ πιεσμένο.
 
Το IFE άραγε δεν θα μπορούσε να τους φέρει έξτρα εισόδημα με διάφορους τρόπους; Απο ένα διαφημιστικό βίντεο του ΕΟΤ μέχρι οn demand υλικό για ελληνικούς προορισμούς ή μια ταινία καθώς πολλές τσαρτεριες είναι άνω των 3 ωρών κτλ...
 
Σε καμία περίπτωση δεν θα έβγαζε κέρδος καθώς τις διαφημίσεις τις βάζουν ούτως με τον ήχο από το PA. Από εκεί και πέρα αυτό που λες για ταινίες, ιδιαίτερα δε σε τσαρτεριές, σκέψου το άλλο... τα τσάρτερ βασίζονται κυρίως στην χαμηλή τιμή. Αυτοί θα πετάγανε και με αεροπλάνο χωρίς φτερά προκειμένου να είναι φθηνός ο ναύλος (δες τι παρέχει η Ryanair στους επιβάτες και είναι τίγκα). Γιατί να τους παρέχεις κάτι που έχει υψηλό κόστος χρήσης, υψηλό κόστος εγκατάστασης (για αυτά που παρέλαβε από ΟΑ κλπ), και δεν το παρέχει και κανένας άλλος;

Γενικότερα το IFE για πτήσεις μικρές ανταγωνίζεται και τα smartphones/tablets που έχει ο κάθε επιβάτης. Προσωπικά προτιμώ να βάλω μια ταινιούλα στον υπολογιστή/ταμπλετ μου και να την δω, παρά να περιμένω τι θα βάλει η εκάστοτε εταιρία... Σε μακρινές πτήσεις με επιλογές άπειρων ταινιών αυτό είναι άλλο θέμα.

Σαν επιβάτης είναι πάντα καλό να έχεις επιλογές, αλλά προσωπικά πιστεύω πως καλύτερα να έχω λίγο φθηνότερο εισιτήριο παρά μια ταινία να παίζει. Αυτό είναι προσωπική άποψη όμως...
 
Δε διαφωνώ σε αυτά που αναφέρεις αλλά, ντάξει, η Α3 δεν είναι FR ενώ και τα φτηνά τσάρτερ δε σημαίνει ότι δεν θα μπορούσαν να έχουν κάποια επιπλέον κομφόρ, έστω on demand, που ενδεχομένως να έφερναν περισσότερο ρευστό σε μια οριακά κερδοφόρα πτήση. Το ότι άλλοι δεν το έχουν δε σημαίνει κάτι απαραίτητα, υπάρχει και η δοκιμή άλλωστε.
 
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Δεν σημαίνει τίποτα το ότι οι άλλοι δεν το έχουν κάνει. Οι πειραματισμοί όμως σε ένα τόσο ακριβό σπορ θέλουν και μεγάλα πορτοφόλια και όχι πορτοφόλια που αιμοραγούν από την έναρξη κατά κύριο λόγο.
Επίσης πως θα έφερναν παραπάνω ρευστό τα κομφόρ; όταν μιλάμε για IFE, τζάμπα είναι και πληρώνει και η εταιρία τα ακουστικά και τα δικαιώματα για τις ταινίες...
Πολύ δύσκολο να γίνει βιώσιμο.
Επίσης τα τσάρτερ κλείνονται βάσει της φθηνότερης τιμής. Υπάρχουν βέβαια και κριτήρια όπως αξιοπιστία και συνέπεια αλλά είναι η τιμή που κάνει ένα πρακτορείο να κλείσει με μια εταιρία. Εκτός αν κάνω λάθος.
Δυστυχώς αυτοί που ενδιαφέρονται να πληρώσουν για τις παραπάνω ανέσεις, εκτός του ότι είναι ελάχιστοι, δεν τους ενδιαφέρει η πτήση τσάρτερ... Προτιμούν να μην είναι σε ένα αεροπλάνο με άλλα 150 άτομα βγαλμένα από την παραλία με το τάπερ με τα κεφτεδάκια που λέει ο λόγος.
Πάντως αν υπάρχει κάποιος πιο ειδικός θα μπορούσε να προσφέρει τις γνώσεις του.
IFE πάντως μην περιμένεις γιατί δεν θα δεις... (εκτός αν έχεις smartphone ή ταμπλετ φορτωμένο με ταινίες μουσική κλπ) :D
 
tsaks":1jh08ck5 said:
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Δεν σημαίνει τίποτα το ότι οι άλλοι δεν το έχουν κάνει. Οι πειραματισμοί όμως σε ένα τόσο ακριβό σπορ θέλουν και μεγάλα πορτοφόλια και όχι πορτοφόλια που αιμοραγούν από την έναρξη κατά κύριο λόγο.
Έτσι είναι όμως σε γενικές γραμμές στις αερομεταφορές, μια πάνω, μια κάτω κ 2-3 loco να μαζεύουν το χρήμα σταθερά. Πάντως μιλάμε για επένδυση...

Επίσης πως θα έφερναν παραπάνω ρευστό τα κομφόρ; όταν μιλάμε για IFE, τζάμπα είναι και πληρώνει και η εταιρία τα ακουστικά και τα δικαιώματα για τις ταινίες...
Πολύ δύσκολο να γίνει βιώσιμο.
Βασικά δε μιλούσα για IFE με ατομικές οθόνες στις πλάτες των καθισμάτων, μιλούσα για το IFE μέσω των κεντρικών οθονών του α/φους και για on demand περιεχόμενο σε συσκεύες των επιβατών.

Επίσης τα τσάρτερ κλείνονται βάσει της φθηνότερης τιμής. Υπάρχουν βέβαια και κριτήρια όπως αξιοπιστία και συνέπεια αλλά είναι η τιμή που κάνει ένα πρακτορείο να κλείσει με μια εταιρία. Εκτός αν κάνω λάθος.
Είναι ο κανόνας αλλά όχι αναγκαίος νομίζω. Το IFE δεν θα επηρρεάσει την τιμή που δίνει η αεροπορική στον ΤΟ, απλά είναι ένα ακόμη revenue source απ' τον επιβάτη, ίσως ακόμη κι απ' τον ΤΟ ενδεχομένως θα ήθελε να διαφημιστεί...

Δυστυχώς αυτοί που ενδιαφέρονται να πληρώσουν για τις παραπάνω ανέσεις, εκτός του ότι είναι ελάχιστοι, δεν τους ενδιαφέρει η πτήση τσάρτερ... Προτιμούν να μην είναι σε ένα αεροπλάνο με άλλα 150 άτομα βγαλμένα από την παραλία με το τάπερ με τα κεφτεδάκια που λέει ο λόγος.
Δεν είναι όλα τα τσάρτερ ταπεράδικα όπως και υπάρχουν πτήσεις μεικτές που μπορεί να κλείσεις business class με όλα τα κομφόρ και το μισό αεροπλάνο να έχει τάπερ κ σαγιονάρες. Επίσης οι πελάτες ναι μεν ενδιαφέρονται για την τιμή αλλά κοιτάνε και άλλα πράγματα ειδικά σε πτήσεις 3 κ 4 ωρών.

Πάντως αν υπάρχει κάποιος πιο ειδικός θα μπορούσε να προσφέρει τις γνώσεις του.
IFE πάντως μην περιμένεις γιατί δεν θα δεις... (εκτός αν έχεις smartphone ή ταμπλετ φορτωμένο με ταινίες μουσική κλπ) :D
Συμφωνώ, το IFE είναι απο μόνο του ολόκληρο segment κ θα ήταν χρήσιμο να είχαμε καμιά πιό εξειδικευμένη άποψη, μπορούμε όμως να πάρουμε μια ιδέα απ' το IFE της DY στα 738 που προσφέρεται σε πτήσεις άνω των 3μιση ωρών εδώ κι εδώ
 
Top