Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απ' ό,τι γνωρίζουμε από τον αρχικό διαγωνισμό προέκυψαν ουκ ολίγα ονόματα, και έβαλαν τρία από αυτά στα τρία πρώτα. Δεν νομίζω ότι 'βγήκαν' μόνο τρία ονόματα από ολόκληρο διαγωνισμό...
 
seven4seven":1lp2pokg said:
Δεν με νοιαζει ποιο ειναι καλυτερο, δεν μιλαω για επιδοσεις. Για εμφανιση μιλαω (και το oscar αγγουριου αναμφιβολα ανηκει στο 321)
για εμφανιση έλεγα και γω..τεσπα, γουστα ειναι αυτα..αλλά τότε τι να πουμε για τα MD-80 ή τα Α-346..

Πάντως στα δρομολόγια της η Α3 το Α-321 το εμφανίζει από 1η μαϊου. η αεροσυνοδός στην Αιγαιου, με την οποία είχαμε συνομιλία "ξανθιάς", δεν γνωριζε πότε ακριβως έρχεται στο στο στόλο και πότε ξεκινάει πτήσεις (άσχετα εάν ειχα διαβασει εδω πότε, ήθελα να δω εαν ξερουν εκεινες)

Διαλογος την ώρα της αποβίβασης στο Μακεδονία:
σποττερακις:ήθελα να ρωτήσω πότε έρχεται το πρώτο 321;
αεροσυν1: δεν κατάλαβα;
σποττερακις:πότε παραλαμβανετε το πρωτο 321;
αεροσυν1:ποιο 321;
σποττερακις:το Α-321!
αεροσυν1:...βλεμμα απλανές..
αεροσυν2 (που ακουγε σιωπηλη)προς 1:το Αιρμπας Α-321!
αεροσυν1:δεν ξερουμε...μάλλον όταν αρχίσουν τα δρομολόγια προς Λονδίνο
σποττερακις:...ευχαριστώ(με ύφος "μας υποχρέωσες")

το training πότε θα το κάνουν,την ώρα της πτήσης προς Λονδίνο...
 
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται training. Απλά, αντί η σύνθεση του πληρώματος να είναι 2/4. στο Α321 θα είναι 2/5.
Μπορεί όμως να έχω και άδικο :mrgreen: . Ας μας διαφωτίσει παρακαλώ κανείς που είναι μέλος πληρώματος :wink:
 
Ρε συ Ακη, και γιατι να ειναι υποχρεωμενη μια F/A να ξερει ποτε θα μπει σε υπηρεσια ενα νεο σκαφος.. (εδω με την ΟΑ οταν ηρθε το Λιμα Τσαρλι και δεν ειχα προσεξει νηολογιο κατα την επιβιβαση για το τριπ ριπορτ η F/A δεν ηξερε να μου πει με ποιο αεροπλανο πετουσαμε - οκ, ειχε ελαφρυντικο οτι ηταν της ΟΑ... :mrgreen: ) Ας ρωετουσες καποιον "γαλονα"!!! ;) Βεβαια το οτι η κοπελα δεν ηξερε τι εστι Α321, ισως να οφειλεται στο οτι 1. δεν περιμενε τετοια ερωτηση, 2. την αγουροξυπνημενη και προσπαθουσε να ανεβασει το λογισμικο λειτουργειας, 3. αυτο θα στο πω μονο μεσω ΠΜ - - η οταν ερθεις για καφε, οταν δεν θα εχεις τρεξιμο με τον εργοδοτη σου..! ;)
 
Θα ρωτούσα γαλονά αν εβγαινε καποιος αλλά πού...απλά σκεφτηκα ότι σε λιγες μερες ερχεται στο στολο το Α-321 το οποίο θα πηγαινοερχεται στο DUS και στο ATH-SKG..δεν γνωρίζω το ροστερ των πληρωμάτων καμπινας αλλά υποθετω ότι σταδιακα όλες θα περάσουν από το 321..δεν έχουν ενημερωθεί?τους το λεν την προηγουμενη "α,ξερετε αυριο πατε Ντυσσελντορφ με Α-321" και ψαχνονται? ενταξει training δεν χρειαζονται στα οικογενειακα μοντελα Α-320, αλλά έστω μια διήμερη εξοικιωση με το μοντέλο?
 
Ωραια. Εστω οτι την εχουν κανει την εκπαιδευση στο 321. Τι σχεση εχει αυτο με το ΠΟΤΕ ερχεται το πρωτο? Τι θες να μας πεις με το "τους το λεν την προηγουμενη "α,ξερετε αυριο πατε Ντυσσελντορφ με Α-321" και ψαχνονται?" εκτος απο εξυπναδα?
 
seven4seven":3jq1pgzn said:
εκτος απο εξυπναδα?

Αλεξανδρε ξερεις οτι σε εκτιμω και σε σεβομαι. Αλλα εδω εσυ την πεταξες την εξυπναδα. Σιγουρα το πληρωμα δεν θα "ψαχνεται" αλλα οσο και να εχει χρειαζεται καποιος χρονος για εξοικιωση. Ο Ακης (αν το επιασα σωστα) απλα αναρωτηθηκε ποτε θα γινουνε ολα αυτα, με δεδομενο οτι αρχιζουνε σε 3 βδομαδες οι πτησεις. Αν οδηγεις ενα Audi A3 στα 2000 κυβικα και 3θυρο, αν το παρεις σε πενταθυρο και 3000 δε σημαινει οτι δεν θα ξερεις τι σου γινεται ( αφου ειναι το ιδιο) αλλα θα χρειαζεσαι λιγο χρονο να εξοικιωθεις με το μεγεθος και τα χαρακτηριστικα του / συμεριφορα του.

Kαι μια γενικη παρατηρηση που δεν εχει να κανει μονο με σενα Αλεξανδρε απλα το παιρνω σαν αφορμη για να πω κατι που ηθελα να πω καιρο.... Οσοι δουλευετε σε εταιρειες δε σημαινει οτι ειστε θεοι και τα ξερετε ολα. Λογικο ειναι καποιες ινσαιντερ πληροφοριες να τις εχετε. Δωστε τες τοτε με αξιοπρεπη τροπο και οχι με τη μορφη ειρωνειας. Γιαυτο ας μεινουνε τα ειρωνικα σχολια παραδιπλα. Γιατι σε πληροφορω οτι ξερω ατομο που δουλευει σε μεγαλη ελληνικη εταιρεια ως μηχανικος και δεν ξερει να ορισει το airleron και το elevon! Το εχω παρατηρησει σε ατομα που δουλευουνε σε ολες τις ελληνικες εταιρειες, ασχετως θεσης να νομιζουν οτι τα ξερουν ολα και οταν ενας τριτος κανει μια ερωτηση, η απαντηση ειναι τοσο αυτονοητη και χρηζει ειρωνειας.. Ακομη και καποιος να μην ξερει τι ειναι το ταρμακ, ακομη και να λεει οτι το ΕΛΓΚΑΒΟ εχει 2 παραλληλους αεροδιαδρομους, δεν αποτελουν λογο για τετοια σχολια. Οποιος τα ξερει σωστα μεταφερει τις γνωσεις του παραπερα. Αυτος ειναι αλλωστε και ο σκοπος ενος φορουμ!
 
makedonas":1pq33n6u said:
Ο Ακης (αν το επιασα σωστα) απλα αναρωτηθηκε ποτε θα γινουνε ολα αυτα, με δεδομενο οτι αρχιζουνε σε 3 βδομαδες οι πτησεις.
Μάλλον δεν το έπιασες σωστά :wink: . Ο spotterakis είπε ότι είχε διαβάσει από το φορουμ για το Α321 απλά ηθελε να τσεκάρει αν το ξέρει και η "ξανθιά" αεροσυνοδός. Το θεμα του training το υπέθεσε (αφού δεν ήξερε κάτι για αυτό). Εξ΄ άλλου δεν είναι απαραίτητο να κάνουν ολες οι αεροσυνοδοί και όλοι οι φροντιστές μιας εταιρίας training σε έναν νέο τύπο, ειδικά όταν πάρει μόνο 2!

Θα συμφωνήσω με τον seven4seven και έτσι είναι τα πράγματα. Επειδή εμείς ξέρουμε 5-6 πράγματα παραπάνω για την Α3 απο τις αεροσυνοδούς δε σημαίνει κατι(και αυτές ξέρουν πράγματα που δεν τα ξέρουμε εμείς). Καμμία αεροσυνοδός, κανένας πιλότος, πισταδόρος, υπάλληλος κράτησης θέσεων κλπ δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει πότε η Airbus θα παραδόσει το επόμενο αεροπλάνο της Α3 ή της κάθε Α3, εκτός αν ενδιαφέρεται προσωπικά και το έχει ψάξει. Δεν είναι αυτή η δουλειά τους και άρα δεν έχουμε την απαίτηση να μάθουμε τέτοιες πληροφορίες απο αυτούς. Το πότε και πόσο καιρό πριν θα τους κάνει εκπαίδευση η εταιρεία ή αν τους έχει κάνει ήδη, είναι θέμα της εταιρείας.
Το σχόλιο του Μακεδόνα για το Audi δεν ήταν και τόσο ευστοχο. Υπάρχει προγραμματισμός πριν κάθε πτήση και απο την προισταμένη αεροσυνοδό για το πως θα διαμοιραστεί το service και τα υπόλοιπα καθήκοντα μέσα στο αεροπλάνο όταν η καμπίνα είναι μεγαλύτερη απο αυτή που έχουν συνηθίσει κάποιες αεροσυνοδοί. Δεν είναι τόσο πολύπλοκο το θέμα που να θέλουν 2 βδομάδες εκπαίδευση για να πάνε απο το Α320 στο Α321, από το 733 στο 734 ή από το MD-87 στο MD-82 κλπ και θα πρέπει πχ να σερβίρουν 10 σειρές καθισμάτων παραπάνω σε ουσιαστικά παρόμοιο αεροσκάφος.



Επειδή βγήκαμε αρκετά off topic με το όλο θέμα, το κλείνουμε εδώ και ας συνεχίσουμε με τα Α320-Α321 της Α3.
 
GP707":3erekavh said:
και ας συνεχίσουμε με τα Α320-Α321 της Α3.


Δεν ειμαι και 100% αλλα καποια στιγμη ειχε πει καποιος οτι θα επερνε και Α319( :?: ) Δεν θα γινει τελικα?
 
Ειχαμε ξαναπεί σε αυτό το topic ότι τα Α319 ήταν απλώς φήμη η οποία δεν επιβεβαιώθηκε.
 
Top