Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
NEA, NEC, NED, NEE, NEO, NAG, NAH, NAK

Και θα βγει κι άλλο ένα κάποια στιγμή βάσει ενός περσινού δημοσιεύματος που έλεγε ότι 9 neo της A3 επηρεάζονται από το recall. Μάλλον περιμένουν να τελειώσει η σεζόν ή να επανέλθει ένα από τα άλλα ή να έρθει το 12070
 
Πιθανόν το DGA να έπαθε κάποια βλάβη στο FCO γιατί έστειλαν αεροσκάφος αντικατάστασης για την 651 (δημιουργεί 6 ώρες καθυστέρηση περίπου)
Γυρνώντας πάντως έκανε το ATH-JTR-ATH. Και την άλλη μέρα το κλασσικό ATH-RHO όλης της μέρας (200, 202, 204, 206 κλπ)

Το ίδιο έγινε χθες και με την Α3551 FCO-SKG. Το SX-DVJ που εκτελούσε το SKG-FCO έμεινε εκεί (επέστρεψε σήμερα Αθήνα ως A36005) και στάλθηκε το SX-DVN απο Αθήνα το οποίο εν τέλει πραγματοποίησε την 551 με 7 ώρες περίπου καθυστέρηση

Ίσως κανένα lightning strike?? Πάντως στην πορεία του φαίνεται να πηγαίνει αρκετά βόρεια στο ύψος των Τιράνων, μάλλον λόγω κακοκαιρίας, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ημέρες που η πτήση διέρχεται από το ύψος της Καστορίας.
Και το DVJ γυρνώντας πάντως έκανε το ATH-BER-ATH. Και την άλλη μέρα επέστρεψε στη βάση του για τα SKG-FRA KAI SKG-CDG.
 
Last edited:
Οκ ίσως αφελής η ερώτηση αλλά αφού θα βγουν 9 neo off για καιρό λόγω inspection, γιατί δεν προχωρά σε leasing ceo προσωρινά ώστε να βγει το πρόγραμμα χειμερινο κ ερχομενο θερινό αντί να περικόψει δρομολόγια ή να αναγκαστεί να μην προσθέσει καινούρια περιμένοντας τα ...neo..? To SKG-FRA το σκότωσε φέτος από 2d που υποτίθεται θα ήταν...Και μιας και δεν έχει καθόλου regional jet στόλο να καλύψει κενά, τα ceo που τα ξέρει δεν θαταν μια λογική λύση ;
 
It’s payback time ;)
Όταν κατά την διάρκεια του COVID19 έτρεξαν οι αεροπορικές να αλλάξουν συμβόλαια γιατί καταστρέφονταν, οι lessors έδειξαν «ευελιξία» για να έχουν πελάτες την επόμενη μέρα. Όχι γιατί είναι καλοί άνθρωποι. Στην παρούσα φάση ότι και να ζητήσεις θα σε γδάρουν ζωντανό. Αν υποθέσουμε ότι θα μπορέσουν να σε εξυπηρετήσουν.
Όταν λοιπόν κάτι είναι σε έλλειψη και υπάρχει ζήτηση, οι τιμές είναι αστρονομικές.
Πέρα από αυτό ακόμα και να έβρισκε κάτι, άντε να αλλάξεις διαρρύθμιση κλπ κλπ. Πρακτικά είναι πολύ δύσκολο στην παρούσα φάση και δαπανηρό. :confused:
 
Πάντως αυτό που όντως έκανε είναι να κάνει extend τα lease αρκετών ceo που υπό κανονικές συνθήκες θα είχαν αποχωρήσει από το στόλο τώρα. Μην ξεχνάμε ότι με τα neo η A3 θέλει να κάνει ανανέωση του στόλου και όχι επέκταση του προς το παρόν. Με όσα είχαν πει σε παρουσίαση επενδυτών, στο τέλος της παραλαβής των neo θα είχε 56 αεροσκάφη (50 neo + 6 ceo) αντί για τα 64 που έχει τώρα
 
Βιάστηκε να ξεφορτωθεί και το 319 το οποίο σαν interim λύση αφού ήταν δικό τους δεν τους έπεφτε βάρος ενώ ήδη είχαν αρχίσει τα προβλήματα με τους PW κινητήρες..Την ίδια στιγμή που η μαμά Λουφτυ εγκαινιάζει "νέα" εταιρεία με τα 319...Πάντως και φέτος η δοκιμασμένη συνταγή του δανεισμού των Α223 της ΑirBaltic σε LH, LX, EW συνεχίζεται με επιτυχία..Μήπως να το σκεφτούν κ οι δικοί μας ;
 
Από που να αρχίσω;

1. Το Α319 ήταν ένα και μοναδικό. Δεν θα έκανε κάποια σημαντική διαφορά. Πολύ πιθανό δε, να είχαν δεσμευτεί στην πώληση του προτού ειδοποιηθεί η Aegean ότι πρέπει να καθηλώσει για έναν χρόνο τα 10 neo.

2. Τα A220 της Air Baltic φέρουν και αυτά αποκλειστικά τους κινητήρες PW GTF. Δεν είναι καλή ιδέα να λύσεις προβλήματα που σου δημιουργεί η PW χρησιμοποιώντας περισσότερους PW και ειδικά από μια εταιρία που αντιμετωπίζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον στόλο της όπως η Aegean.

 
Και πλέον νομίζω τα Α319 θεωρούνται και ασύμφορα αν δεν κάνω λάθος (εξού και οι ελάχιστες παραγγελίες/παραδόσεις του A19N)
 
Πάντως αυτό που όντως έκανε είναι να κάνει extend τα lease αρκετών ceo που υπό κανονικές συνθήκες θα είχαν αποχωρήσει από το στόλο τώρα. Μην ξεχνάμε ότι με τα neo η A3 θέλει να κάνει ανανέωση του στόλου και όχι επέκταση του προς το παρόν. Με όσα είχαν πει σε παρουσίαση επενδυτών, στο τέλος της παραλαβής των neo θα είχε 56 αεροσκάφη (50 neo + 6 ceo) αντί για τα 64 που έχει τώρα
Το γεγονός ότι έχει 64 τώρα είναι διότι 9 είναι εκτός. Αν δεν είχε τα νέο εκτός, δέκα (δεν ξέρω τον ακριβή αριθμό) από τα ceo θα είχαν φύγει. Γενικά θα υπάρχει μια μικρή αύξηση στόλου.. μην ξεχνάμε ότι η Σκάι μεγαλώνει (αυξημένος ανταγωνισμός) και τα περισσότερα νέο θα είναι 321 που θα αυξήσει σημαντικά το σύνολο διαθέσιμης χωρητικότητας. Γενικά η Αιγαίου με τα 321LR θα φτάσει το σύνολο δυνητικης επέκτασης πριν κάνει το μεγάλο βήμα.
 
Από που να αρχίσω;

1. Το Α319 ήταν ένα και μοναδικό. Δεν θα έκανε κάποια σημαντική διαφορά. Πολύ πιθανό δε, να είχαν δεσμευτεί στην πώληση του προτού ειδοποιηθεί η Aegean ότι πρέπει να καθηλώσει για έναν χρόνο τα 10 neo.

2. Τα A220 της Air Baltic φέρουν και αυτά αποκλειστικά τους κινητήρες PW GTF. Δεν είναι καλή ιδέα να λύσεις προβλήματα που σου δημιουργεί η PW χρησιμοποιώντας περισσότερους PW και ειδικά από μια εταιρία που αντιμετωπίζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον στόλο της όπως η Aegean.

Συμφωνώ κι εγώ.
Επίσης τόσο από την Aegean όσο και από τη Sky δεν φαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον στην παρούσα φάση για αεροπλάνα 120-140 θέσεων. Προτιμούν να έχουν έναν σχετικά ομοιογενή στόλο Α320, Α321 με τα αντίστοιχα neo καθλως και έναν ομοιογενή στόλο ελικοφόρων.

Παρόλα αυτά υπάρχει έναν κενό σε κοντινές πτήσεις εξωτερικού (π.χ. ATH-CTA που έχω ταξιδέψει πολλές φορές) που δημιουργήθηκε με την αποχώρηση των DH8-Q400. Αυτό το κενό καλύπτεται το καλοκαίρι με Α320/Α32Ν και μάλιστα με μεγάλη αύξηση χωρητικότητας αλλά είναι μάλλον ασύμφορο να διατηρηθεί το χειμώνα. Συνεπώς απλά έχουν καταργηθεί οι χειμερινές πτήσεις σε τέτοιους προορισμούς.
 
Top