Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το SX-NAG ετοιμάζεται σιγά σιγά για παραλαβή από την Aegean, αφού σήμερα πραγματοποίησε δοκιμές taxi & RTO.
Αύριο ή Παρασκευή εκτός απροόπτου και η πρώτη πτήση.

 
Ξέρει κανείς τι κακό βρήκε το SXNEC και βρίσκεται καθηλωμένο στο Όσλο από τις 5/8; Το ρεπορτάζ δείχνει πως έχουν βάλει και κάτι σαν σελοφάν στους κινητήρες
 

Attachments

  • 39D5A51F-3019-4971-AA34-E6A4978E483D.jpeg
    39D5A51F-3019-4971-AA34-E6A4978E483D.jpeg
    1,2 MB · Προβολές: 100
Επίσης το SX-NAD έχει να πεταξει από Ιούλιο. Ξέρουμε γιατί?
 
Έκανε την εμφάνιση του το SX-NAM ( ;; ) με C/N 11085 ( και όχι δεν είναι το SX-NAL όπως λανθασμένα αναφέρει η λεζάντα - το SX-NAL είναι ήδη με κινητήρες και πλήρως βαμμένο.

 
Το SX-NEC είχε ενδειξη φωτιάς στο νούμερο 2 κινητήρα αμέσως μετά τι στάθμευση του στο Οσλο. Ο λόγος διαρροή λαδιού του κινητήρα μέσα στη τουρμπίνα και λαμπαδιασε.Ο κινητήρας που είναι καλυμμένος δλδ στα δεξιά .
 
Οι κινητήρες Pratt & Whitney πρώτης γενιάς στα πολιτικά α/φ ήταν επιτυχημένοι σε όλους τους τύπους των α/φ της Boeing για δεκαετίες, από τότε που κατασκευάστηκαν τα τελευταία χρόνια για τα Airbus neo, παγκοσμίως εξαρχής αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα, καθηλωμένα για μεγάλα χρονικά διαστήματα με ο, τι αυτό σημαίνει, π.χ Lufthansa κι όχι μόνο, ενώ οι αντίστοιχοι κινητήρες CFM για τα neo έχουν αποδειχθεί μέχρι στιγμής χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, όπως το ίδιο επιτυχημένοι αποδείχτηκαν τόσο οι CFM όσο και οι IAE V2500 για τα προηγούμενα Airbus ceo.

Βελτιώθηκε βέβαια αρκετά τα τελευταία χρόνια η κατάσταση για τους κινητήρες Pratt & Whitney, αλλά ατυχώς τα προβλήματα συνεχίζονται, γι αυτό το α/φ είναι καθηλωμένο στο Όσλο!
 
Το SX-NEC είχε ενδειξη φωτιάς στο νούμερο 2 κινητήρα αμέσως μετά τι στάθμευση του στο Οσλο. Ο λόγος διαρροή λαδιού του κινητήρα μέσα στη τουρμπίνα και λαμπαδιασε.Ο κινητήρας που είναι καλυμμένος δλδ στα δεξιά .

Θα ήθελα να ξέρω τι ζημιά στον κινητήρα είναι ικανή να κρατήσει ένα αεροσκάφος σχεδόν ένα μήνα εκτός δράσης; Λογικά, ο κινητήρας θα μπορούσε να αντικατασταθεί πλήρως εάν η ζημιά είναι τόσο μεγάλη…
Το ίδιο ισχύει και με το -NAD. Αναρωτιέμαι τι μπορεί να κρατά ένα καινούργιο Α321neo εκτός δράσης για 6 εβδομάδες και μάλιστα μέσα στο βαθύ καλοκαίρι και εν μέσω πρωτοφανούς κίνησης.
 
Φυσικά παίζει ρόλο το είδος και το μέγεθος της βλάβης. Οπωσδήποτε παρεμβάλλονται και οι όροι της Σύμβασης ενοικίασης του α/φους αλλά και το αν έχει χρήματα για να νοικιάσει ή να αγοράσει άλλο κινητήρα.
 
Θα ήθελα να ξέρω τι ζημιά στον κινητήρα είναι ικανή να κρατήσει ένα αεροσκάφος σχεδόν ένα μήνα εκτός δράσης; Λογικά, ο κινητήρας θα μπορούσε να αντικατασταθεί πλήρως εάν η ζημιά είναι τόσο μεγάλη…
Το ίδιο ισχύει και με το -NAD. Αναρωτιέμαι τι μπορεί να κρατά ένα καινούργιο Α321neo εκτός δράσης για 6 εβδομάδες και μάλιστα μέσα στο βαθύ καλοκαίρι και εν μέσω πρωτοφανούς κίνησης.
Φαντάζομαι λόγω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις κινητήρων και απο tην CFM και Pratt επηρεάζεται και το after market service πέρα απο τις καθυστερημένες παραδόσεις κινητήρων σε Airbus και Boeing.
 
Top